Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Garage Deleersnyder Gent

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Garage Deleersnyder Gent

Hallo,

Iemand ervaring met deze garage ?

Grtz

Hallo,

Ik ook niet, want ik rijd niet met Opel of Chevrolet.

Grtz.
    1991 BMW E30 318is

Comment

De zondag zijn ze gesloten

Comment

Vroeger deden ze ook Daewoo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
          Vroeger deden ze ook Daewoo.
          Echt?

Da moet ne vree wijzen dealer zijn.
          1991 BMW E30 318is

Comment

't is een gezellige showroom!

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
              't is een gezellige showroom!
              Bompa wordt vriendelijk verzocht zich niet te moeien in topics van Insigniake. Uw nickname says it all.
              1991 BMW E30 318is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                Bompa wordt vriendelijk verzocht zich niet te moeien in topics van Insigniake. Uw nickname says it all.

Nee, nee, alle gekheid op een stokje... Humor in het leven mag hé jongens...

Idd Bompa, een gezellige showroom is het wel, maar kan je mij ook informeren betreffende de service, prijs-kwaliteit, kortingen ivm aanschaf nieuwe wagen enz...?

Alvast bedankt Bompa !

Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                  Belangrijkste optie aan een auto voor Bompa is zo'n houderke aan de voorruit om zijn gehandicaptenkaart mee vast te houden...
                  En opbergvakjes om z'n valse tanden op te bergen.
                  1991 BMW E30 318is

Comment

Spijtig dat er niets anders stijf komt van een open dak, anders reed hij zeker cabrio

Allez Bompa, waar zijde ?

Comment

da's een goede garage. heel sympathieke mensen, bestaat al erg lang en hebben genoeg ervaring. is oorspronkelijk een familiebedrijf maar is een beetje uit z'n voegen gegroeid, hebben intussen verschillende vestigingen (lokeren, gent, sint-martens-latem) maar ik neem aan dat je die garage in ledeberg bedoelt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                        da's een goede garage. heel sympathieke mensen, bestaat al erg lang en hebben genoeg ervaring. is oorspronkelijk een familiebedrijf maar is een beetje uit z'n voegen gegroeid, hebben intussen verschillende vestigingen (lokeren, gent, sint-martens-latem) maar ik neem aan dat je die garage in ledeberg bedoelt?
                        Idd, die in Ledeberg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk Berichten

Allez Bompa, waar zijde ?
                          Die is in de namiddag in het park gaan wandelen. Na de eendjes gevoederd te hebben zal hij straks wel terug keren.

(Tof dat je de humor van alles in ziet, helaas kan ik je niks ,behalve hun sluitingsdag ,over de garage vertellen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk Berichten

Nee, nee, alle gekheid op een stokje... Humor in het leven mag hé jongens...

Idd Bompa, een gezellige showroom is het wel, maar kan je mij ook informeren betreffende de service, prijs-kwaliteit, kortingen ivm aanschaf nieuwe wagen enz...?

Alvast bedankt Bompa !

Grtz

twelve points for insinjaaken, doeze pwaan poer insinja!

Belangrijkste optie aan een auto voor Bompa is zo'n houderke aan de voorruit om zijn gehandicaptenkaart mee vast te houden...

Dus niet echt een referentie op dat gebied.
                            klopt helemaal, maar die houder moet wel van rubber zijn, want die harde plastieken krengen breken continu af als ik er met mijn beefpoten tegen bots.

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                            En vooral geen schuifdak, krijgt hij een stijve nek van.
                            Alleen als er zo een plastieken kap over staat! Liefst een oranje.

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                            En opbergvakjes om z'n valse tanden op te bergen.
                            En m'n valse ogen.

Spijtig dat er niets anders stijf komt van een open dak, anders reed hij zeker cabrio
                            Kerel, door mijn beefpoten hoef ik hem maar aan te raken en hij komt al loeren van waar de wind komt!

Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
                            Die is in de namiddag in het park gaan wandelen. Na de eendjes gevoederd te hebben zal hij straks wel terug keren.

(Tof dat je de humor van alles in ziet, helaas kan ik je niks ,behalve hun sluitingsdag ,over de garage vertellen)
                            Ik was de ultieme Opel aan 't samenstellen op de car configurator, maar jammer genoeg is de Omega 2.0i uit de handel genomen.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Opel Wim (Afrikalaan) heeft een goede naam qua service. Is ook een off. merkdealer.
                              2021 Taycan 4S
                              2021 Lexus UX250h

Comment

Working...
                              X