Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel km kan men zonder zorgen rijden met een benzine wagen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade Bekijk Berichten
    Hoeveel minder ?

Die van mij heeft namelijk een Kompressor, heeft dat zo'n negatieve invloed op de motor?

Hoe complexer de motor is (turbo, compressor) hoe meer er kapot kan gaan. Dit betekent natuurlijk niet dat ge direct moet gaan vrezen voor de levensduur van zo'n motoren. Die kunnen ook heel wat kms aan, maar gewoon minder dan een atmosferische benzinemotor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
      ozzy,

zowel van god los als de anderen kennen ondertussen uw mening over onze Vlaamse advocatuur. Iedereen heeft recht op zijn mening, maar laat het hierbij in deze tread of andere die er niks mee te maken hebben. Het heeft geen zin om hier opnieuw de polemiek te starten of uit te lokken, het doet niets ter zake.
      En er zijn hier mensen van allerlei slag die anderen willen helpen, zelfs advocaten....alleen doen ze het stil en ongedwongen zonder al te veel poespas rond te maken.

Je zal me enkel schoonmaakwerk bezorgen tijdens mijn vakantie
      ik heb zo goed moggelijk een vraag beanteoord, ik hoop daarbij dat die persoon er iets aan heeft, en dat was ook mijn hoofdbedoeling, 95% van mijn antwoord gaat over de topic waarop ik reageerde, maar goed u hebt gelijk dat ik die andere topic er niet mag bij sleuren, hierbij mijn excus, in het vervolg zal ik gewoon zwijgen

met vriendelijke groeten, Ozzy

Comment

Working...
      X