Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop Vw Golf I Cabrio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door TheVeyron Bekijk Berichten
    Ah bon nu neemt hij wel op, 3700 € ...

Die bordeaux staat hier in 't straat eigenlijk (ik woon wel in een lange straat ) en het is bij een kleine verkoper van tweedehandswagens. Is eigenlijk een gewoon huis waar een aantal wagens te koop staan. Gast doet ook onderhoud en verzorgd zelfs keuringen op niet ingeschreven auto's. Hij heeft ooit een advertentie gehad op kapaza, maar ik weet niet of die er nog opstaat.

Het Golfke staat er wel al een hele tijd. En ik heb em ook nog niet van kortbij gezien. Maar hij is wel niet verneukt en nog mooi origineel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

Die bordeaux staat hier in 't straat eigenlijk (ik woon wel in een lange straat ) en het is bij een kleine verkoper van tweedehandswagens. Is eigenlijk een gewoon huis waar een aantal wagens te koop staan. Gast doet ook onderhoud en verzorgd zelfs keuringen op niet ingeschreven auto's. Hij heeft ooit een advertentie gehad op kapaza, maar ik weet niet of die er nog opstaat.

Het Golfke staat er wel al een hele tijd. En ik heb em ook nog niet van kortbij gezien. Maar hij is wel niet verneukt en nog mooi origineel
      3700 is wel een hele smak geld, daarvoor kan je al een Golf III cabrio met een tdi'tje vinden.
      Kan je desnoods die gast zijn gegevens eens PM'en ? Ga ik eens kijken...
      Heb morgen ook nog een afspraak ergens.

Comment

Dit is een advertentie van die kerel op kapaza... het adres staat erbij

Maar zal ik anders nog eens gaan kijken of hij er nog staat? Dat je niet voor niets naar daar moet bollen

Comment

Had al een gedacht dat het die advertentie was, golf + tessenderlo kwam ik daar bij uit
          Welja, indien je tijd hebt en zin hebt in de wandeling mag je altijd wat info doorspelen aan mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TheVeyron Bekijk Berichten
            Had al een gedacht dat het die advertentie was, golf + tessenderlo kwam ik daar bij uit
            Welja, indien je tijd hebt en zin hebt in de wandeling mag je altijd wat info doorspelen aan mij
            De cabrio heeft er ook ooit opgestaan hoor, wist ik nu nog maar hoeveel hij daar toen voor vroeg hé
            Maar ik ga niet beginnen gokken, ook niet qua kmstand, maar ik heb die advertentie al weldegelijk gezien.

En eeuh, het zal met de auto te doen zijn... die lange straat, weet je wel

Comment

Ik kan je de rit besparen: de bordeaux Golf staat er niet meer

Comment

Geen erg, heb er net eentje gekocht.
                Zwart met zwart leder en elektrische kap, 1.8i met 157.000 km.
                In nagenoeg perfecte staat ! Toch bedankt !

Comment

Proficiat

Kijk uit naar het topic.

Comment

proficiat.
                    wimoptiek.be op

Comment

Proficiat TheVeyron!
                      2009 BMW E91 320d
                      2002 BMW E46 M3
                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Heb je al wat foto's voor ons?
                        2009 BMW E91 320d
                        2002 BMW E46 M3
                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Geduld Ben er gisteren nog bij geweest maar staat in een kleine garage op een binnenplaats en had geen plek voor foto's. Normaal gaat 'ie deze week nog naar de keuring en staat hij dit weekend bij mij.

Comment

leuke aanwinst

Comment

Levering tussen 19h & 19.30h ...
                              Voor mijn verzekeringspolis gaat er een kaske in komen dat gegevens ivm mijn rijstijl registreerd.

Comment

die G-meter?
                                wimoptiek.be op

Comment

Yes. Ervaring mee ?
                                  Mij maakt het niet zo uit, voor het varken uit te hangen heb ik de bedrijfswagen
                                  40 % korting op de polis, mijn enige zorg is hoe ze het gaan zetten en of dat ding mijn batterij niet gaat leeg trekken op een week tijd.

Voordeel is dat het dus ook een GPS is, bij diefstal (zelfs als je geen diefstalverzekering hebt) traceerbaar dus.
                                  Tot ze het ding doorknippen natuurlijk Sturen een sms uit als je batterij laag staat, of als ze los gekoppeld wordt. Ook belt dat ding zelf de takeldienst na een harde klap

Je kan je eigen database raadplegen met allerhande metingen.
                                  Meer info op http://www.stelzegerust.be/nl/ ; ik ben er niet tegen eigenlijk...
                                  Alleen zo een modern ding in een auto van '92 is een beetje absurd.

Comment

Mag ik iedereen bedanken voor de goede raad !
                                    Ook voor het te melden als je er eentje zag staan.

Mijn exemplaar is ondertussen aangemaakt op het forum:

Comment

Working...
                                    X