Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop Vw Golf I Cabrio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ja in feite heb je 2 lagen, waar ook nog 2 opties zijn voor de buitenzijde.
    -plastiek
    -stof en dus ook veel duurder

Hangt ook beetje van at je wenst, ene perfect in orde en dan weet de verkoper dat heus wel en laathij je ook wat meer betalen, ofwel eentje dat jaren in de familie heeft gezeten maar perfect onderhouden is en met beetje werk (nieuwe lak, bultje alhier of aldaar) . Natuurlijk vanaf dat ze roest vertonen->vluchten he.

De mijne heb ik relatief duur verkocht, de enige minpunten die mijn mk1 had waren:
    -mocht een nieuwe lak op(na al die jaren steenslag)
    -interieur was meer grijs dan wit
    -dak vandalisme + 5cm streep+bult op deur

Voor de rest was ze perfect, en elke keer ik een pippo aan mijn deur had die het beter wist(ik geef er 1500 voor wantja een 112pk das gemakkelijk te verkrijgen door 90 te tunen) heb ik gewoon die deur ook dicht geklapt.

Enfin, zoek de beste eruit en koop ze, deze golf is een wagen met heel veel fun.

Btw, het excuus dat men die verkocht voor een kleine gaat niet op in m ogen, koffer is wel heel groot en er kunnen zeker 4 volwassenen in, is geen porsche cabrio he!

Comment

In Schaffen bij Diest staat toevallig sinds gisteren een op het eerste gezicht proper exemplaartje te koop

Kon vanuit de auto lezen dat hij van '88 was en een 177.000 km meen ik. Kleur is donkerblauw en hij heeft ook die stervelgen met de dunne spaken.

Als je wil kan ik foto's gaan maken en de locatie doorgeven

Comment

Location please ?
        Toevallig kunnen zien of er nog platen op staan ?
        Keuring voor verkoop is wel een vereiste, schaffen is niet super ver voor even te gaan piepen...

Comment

Hij staat op de Diestsebaan op de hoek met de Vroentestraat.

Sla me niet dood, maar ik dacht wel dat er nog platen ophingen. Hij ziet er ook helemaal niet uit als een stilstaande wagen, maar nog eentje die in het verkeer is. Ziet er heel proper uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TheVeyron Bekijk Berichten
            Bon, 140 km voor nix gereden maar ik geef niet op !
            Ik koop wel alleen eentje die mij volledig aan staat...
            Als iemand er eentje weet staat laat maar weten.
            De km's en het rondrijden mogen je niet weerhouden als je naar iets bijna zeldzaam op zoek bent.

Succes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
              Hij staat op de Diestsebaan op de hoek met de Vroentestraat.

Sla me niet dood, maar ik dacht wel dat er nog platen ophingen. Hij ziet er ook helemaal niet uit als een stilstaande wagen, maar nog eentje die in het verkeer is. Ziet er heel proper uit.
              Thx, ik ga dadelijk eens kijken

Comment

Ik ben er zojuist nog eens voorbijgereden, eens uitgestapt efkens, jammer van de parkeerschade aan de bumpers

Kas lijkt me dan weer zeer goed, geeft een gespoten indruk wel, iets dat je met de bumpers ook terug zal moeten doen. Kleur is ook niet het typische donkerblauw van die Golfkes maar een soort grijsblauw.

Wat vond jij er van?

Comment

Bumperschade rondom, spiegelglas rechts ontbreekt, bandjes achteraan redelijk gesleten, zéér stoffig interieur met hier en daar een schimmelplekjes op de zetels. Binnenin trekt de claxonknop ook wat smoelen.

Ik denk dat hij al even stil staat aan het stof te zien.
                  Doch staat de lak (verdacht) proper, hebben de zetels geen schade en is er niet aan geprutst. Dak is ook in orde.
                  Spijtig is dat 'ie geen nummerplaten meer heeft en waarschijnlijk een keuring voor verkoop ook noppes zal zijn.
                  Heb telefoontje gedaan maar nam niet op, kaartje achter de ruit gestoken en smsje verzonden maar tot nu toe nog altijd geen reactie gekregen.

Als zijn prijs correct is riskeer ik het misschien, maar dan zal ik toch nog is een grote toer er rond moeten stappen. Thx Tigra voor de tip !!

Comment

Foto's bij de daad:

Comment

Comment

Wat vinden jullie van deze ?
                        De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

weet het niet goed.
                          de cijfernummerplaten zijn die al 3maand in de omloop?
                          want anders zijn dat zaken die al uitgevoerd waren door de vorige eigenaar.
                          en deze verkoopt hem dus terug na een goede maand?
                          ik zou vooral achter de schouwingspapieren vragen.
                          wimoptiek.be op

Comment

Hij keurt hem voor verkoop, reden verkoop is dat hij een Golf IV wilt kopen...

Comment

Lak ziet er in ieder geval heel goed uit.
                              Alleen vind ik de kap achteraan een ruit missen

Anders heb ik ook wel mijn twijfels over reden van verkoop...
                              Staar je niet enkel blind op die keuring, er kan binnenin het motorcompartiment nog wat aan de hand zijn ook

Maar zeker en vast een mooi exemplaar
                              2009 BMW E91 320d
                              2002 BMW E46 M3
                              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Heb hier een 8-tal exemplaren afgedrukt, mailverkeer loopt van geen meter.
                                Morgen eens beginnen de mensen lastig te vallen ...

Comment

In Tildonk staat er ook ene, en op de mechelsesteenweg in kampenhout ook
                                  www.opelklassiek.be

Comment

Diene zwarte in de buurt van Tildonk centrum ? Was al weg dacht ik...

Naar die in kampenhout ga ik zo meteen kijken, is dat die over Lichtland ? Of nog een andere ?

Comment

Heb je al nieuws van die van Schaffen?

Gisteren stond hij in de andere richting geparkeerd, dus hij is in beweging geweest

edit: ik weet ook nog een bordeaux-rode staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                        Heb je al nieuws van die van Schaffen?

Gisteren stond hij in de andere richting geparkeerd, dus hij is in beweging geweest

edit: ik weet ook nog een bordeaux-rode staan.
                                        Nee geen nieuws van die in schaffen, ze nemen niet op.
                                        Heb smsje verzonden en mijn kaartje onder de wisser gestoken...
                                        Waar staat die bordeaux ?

Comment

Ah bon nu neemt hij wel op, 3700 € ...

Comment

Working...
                                          X