Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hmm, die 2 die bij Nieuwpoort staan iemand meer info??
-Km's + prijs van de rode?
-Of de serviceboekjes kloppen/aanwezig zijn?
-Origineel Belgische wagens?
-Heeft nieuwpoort een goede reputatie qua km-standen en terugdraaien daarvan?
Hmm, die 2 die bij Nieuwpoort staan iemand meer info??
-Km's + prijs van de rode?
-Of de serviceboekjes kloppen/aanwezig zijn?
-Origineel Belgische wagens?
-Heeft nieuwpoort een goede reputatie qua km-standen en terugdraaien daarvan?
Bedankt
Joep
PS al antwoord over die Rode in NL??
Ja,heb mail gestuurd.Maar nu is hij ook aan het twijfelen of hij hem wel weg wil doen
dan is'em maar niet voor u (eerst verkopen, dan weer niet, dan heeft hij al een koper...of zie ik het verkeerd ?)
m3's genoeg, ik zou niet over 1 nacht ijs gaan
dan is'em maar niet voor u (eerst verkopen, dan weer niet, dan heeft hij al een koper...of zie ik het verkeerd ?)
m3's genoeg, ik zou niet over 1 nacht ijs gaan
Het is ook niet compleet mijn goesting En heeft te veel km
Als ge hier in de buurt (Turnhout) ooit ene ziet staan: Ik ken nen BMW-mechanieker van G&A die er zelf ene gehad heeft en jaren aan de raceversie geprutst heeft...
Kan de technische frisheid waarschijnlijk wel inschatten.
dat is gewoon om u uit uw tent te lokken.
ik had een bod staan dat akkoord was van 5000€
tot ik opeens een bericht krijg dat hij een koper heeft voor 6000€. als ik wou mocht ik dinsdag afkomen om tegen die koper op te bieden.
ik heb vriendelijk bedankt voor zijn manier van werken, en belde hem woensdag op. Weet je wat hij zei?
Ah ja euh die koper is niet geweest, en heeft neits van hem laten horen.
Gewoon smerige truk, om je snel snel te doen beslissen en meer geld uit te geven.
tot ik opeens een bericht krijg dat hij een koper heeft voor 6000€. als ik wou mocht ik dinsdag afkomen om tegen die koper op te bieden.
ik heb vriendelijk bedankt voor zijn manier van werken, en belde hem woensdag op. Weet je wat hij zei?
Gewoon smerige truk, om je snel snel te doen beslissen en meer geld uit te geven.
14.000 is ook te veel voor eentje met meer dan 200.000km.
14.000 is ook te veel voor eentje met meer dan 200.000km.
denk 't niet...
KMS maken bij auto's van 20 jaar niet meer uit. It's all about the current condition...
Serieus 75% van de M3 E30's klopt de KM stand niet, echt niet...
Geloof jij dat die bij Nieuwpoort 70k km heeft? Het is waarschijnlijk een import (geen kenteken) en moet maar eens zien of er een volledig ingevuld serviceboekje bij zit, of andere zaken waardoor je betrouwbaar de KM kan checken...
Het gros van de M3's heeft zo'n 2 ton of meer gedraaid, is dan ook nog maar 10000kms/jaar he...
Als je zoiets wil (heel weinig aantoonbare, betrouwbare KMS) neem maar 20-30k EUR
mee (Zie mobile.de &autoscout24.nl)
Comment