Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die rode ziet er bloedgeil uit, en als 'ie gereviseerd is zou ik zeker eens gaan kijken!
Het interieur is ook ongeloooooflijk knap...
Suuuper knap die rode!
Ik ben smoor op die velgen! Knap zo antraciet!
Was ik niet aan het uitkijken om in de nabije toekomst te gaan samenwonen...
Heel yeah dat ik ernaar zou gaan kijken met de eventuele bijkomende gevolgen, aangezien ik het geld cash zou meenemen!
Nee ik verkoop de mijne niet.
De wagen is in perfecte staat, en weinig kans dat je nog zo'n mooie tegen komt. Ook de specs helemaal naar mijn zin!
Verder is het gewoon hobby voor mij, en ben ik van plan de wagen nog heel lang te houden!
Die rode is erg goed. Heb hem zelf gezien. Voor 13k meenemen en voor 15k heb je je bak en diff ook gereviseerd.
Staat nog niet zover van de Belgische grens af ook niet!
Verder of motor olie verbruit, hoe ie loopt, hoe het zit met rekeningen etc. weet ik niet.
Joep
PS binnekort zal ik eens echt goede foto's maken, van het interieur, en de wagen zelf als ie net goed gewassen en gewaxed is! En die zie je hier dan vanzelf verschijnen.
Nee ik verkoop de mijne niet.
De wagen is in perfecte staat, en weinig kans dat je nog zo'n mooie tegen komt. Ook de specs helemaal naar mijn zin!
Verder is het gewoon hobby voor mij, en ben ik van plan de wagen nog heel lang te houden!
Die rode is erg goed. Heb hem zelf gezien. Voor 13k meenemen en voor 15k heb je je bak en diff ook gereviseerd.
Staat nog niet zover van de Belgische grens af ook niet!
Verder of motor olie verbruit, hoe ie loopt, hoe het zit met rekeningen etc. weet ik niet.
Joep
PS binnekort zal ik eens echt goede foto's maken, van het interieur, en de wagen zelf als ie net goed gewassen en gewaxed is! En die zie je hier dan vanzelf verschijnen.
Comment