Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop E30 M3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja ik heb wel pics, maar zijn van vorig jaar. Slechte kwaliteit, gemaakt toen et warm was, auto onder het stof uit de garage getrokken en wat pics gemaakt...
    Ook nog een swat met de helderheid liggen klooien...
    Over 1,5 week heb ik betere pics!

Uitlaat is ook vervangen, gewoon recht naar achter en volledig roestvrijstaal.

*NOTE AUTO WAS DUS ECHT VIES*

Comment

• Heb je de originele velgen daar nog van ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
        Heb je de originele velgen daar nog van ?
        Nee jammer genoeg niet, vorige eigenaar heeft die verkocht. Ik bene r wel naar opzoek, net zoals naar origineel M-Tech 1 stuur en Bavaria C Exclusive radio...
        Verder alle originele onderdelen wel aanwezig, zelf originele distributieketting, verdelerkap etc.
        50km geleden oo kwerkcylinder v. d. koppeling vervangen.

Joep

Comment

• Je mag me altijd eens 'n prijs PMen wegens mogelijke interesse van 'n goede kennis !

Comment

• [I

Nog van vorige eigenaar (Heeft zelf een E30 M3 EVO2) Toen was ie een keer snel gewassen.

Joep

Binnekort zal ik dan ook wat detail foto's nemen nog meer van interieur, motorruimte, carosserie etc.

Comment

• !!!!!!En wat moet hij kosten.Wat een beauty

Comment

• Ziet er écht goed uit!

Kempower

Comment

• Dank dank dank!

Kempower levert ook goed werk, wel tegen hoge prijs. Maar de techniek is nu echt goed!

Joep

PS door de complimeten begin ik over een eventuele verkoop steeds meer te twijfelen...
                  Last edited by ; 14/06/2006, 16:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door m3e30
                    Dank dank dank!

Kempower levert ook perfect werk, wel tegen hoge prijs. Maar de techniek is ongehoord goed, 0 olieverbruik, meer vermogen dan opgegeven door kempower, geen rare geluiden etc.

Joep

PS door de complimeten begin ik over een eventuele verkoop steeds meer te twijfelen...
                    Niet doen ik wil hem

Comment

• http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=1027
                      jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door m3e30
                        Dank dank dank!

Kempower levert ook perfect werk, wel tegen hoge prijs. Maar de techniek is ongehoord goed, 0 olieverbruik, meer vermogen dan opgegeven door kempower, geen rare geluiden etc.

Joep

Het is een prachtige wagen. Geen zin om mee te gaan achter 2 weken in een rondrit van AC vlaanderen. Het is een rit met alleen BMW M's. ik ga alleen op zaterdag, dan doen ze een rit van Laroche tot Nurburg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                          Die zwarte hierboven ziet er leuker uit...

Hoewel die rode natuurlijk nog niet officieel in belgië is, waardoor een remmenupgrade mogelijk is

Comment

• Degene waar ik hem van heb gekocht organiseert dat, heeft een prachtige EVO2! Maar nee, ben nu zelf bezig een meeting in NL te organiseren voor E30 M3. Op een locatie die centraal in NL/BE ligt...
                            Eind Augustus waarschijnlijk, zo'n 50 M3's

Joep

Comment

• Prachtig exemplaar die van M3E30, zoiets heb je nodig Turbetje.
                              Ik ben er zelf smoorverliefd op, helaas studentenbudget trekt het niet..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                                Prachtig exemplaar die van M3E30, zoiets heb je nodig Turbetje.
                                Ik ben er zelf smoorverliefd op, helaas studentenbudget trekt het niet..
                                Wat denk je van die rode schat?Want M3E30 verkoopt de zijne niet

Comment

Die is heerlijk, met dat stoffe interieur zelfs nog iets meer racy dan die met beige leder die hier in topic staat. Echt een ongelofelijk knappe wagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
                                    Die is heerlijk, met dat stoffe interieur zelfs nog iets meer racy dan die met beige leder die hier in topic staat. Echt een ongelofelijk knappe wagen!
                                    Alles is gereviseerd,behalve het diff en de V-bak hebben er 200.000km opzotten.Zou bij kempower 2000euro kosten om te revisren

Comment

Alles is gereviseerd,behalve het diff en de V-bak hebben er 200.000km opzotten.Zou bij kempower 2000euro kosten om te revisren
                                      Gaan voor die rode!

Mov'it!

Comment

Die rode ziet er bloedgeil uit, en als 'ie gereviseerd is zou ik zeker eens gaan kijken!
                                        Het interieur is ook ongeloooooflijk knap...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                                          Die rode ziet er bloedgeil uit, en als 'ie gereviseerd is zou ik zeker eens gaan kijken!
                                          Het interieur is ook ongeloooooflijk knap...
                                          Heb mailtje gestuurd Als ik adres heb kom ik u halen en raggen we naar Nederland

Comment

Working...
                                          X