Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou met zo'n auto zeker de testbank es opzoeken. (VAB-diagnose doet dat ook)
Zien of er niet teveel pk's verdwenen zijn. Zien of er geen blauwe of witte rook uit de uitlaat komt bij volle belasting...
Achterneef van mij is garagist in de BMW-garage, en had er zelf een tamelijk rotte gekocht om op te maken. Maar door tijdsgebrek is het nooit helemáál goedgekomen
en vergeet de pookzakjes niet na te kijken, dat vond ik een goede tip van gTa, mensen vergeten dat idd al te vaak te onderhouden. mijn e30 heeft nu 254000 km en idd, daar zitten scheuren in vooraan...
Die witte is nog steeds mijn favo. Maar als je hoort wat ze zeggen van die verkoper Wil natuurlijk niet zeggen dat dat met deze ook het gevalm is.Ik ga er toche eens naar gaan zien
wat maakt dat nou uit, precies of alleen de belgische worden super-gesoigneerd
Zeg ik niet, maar als ze al zagen als't over een Franse wagen gaat, wat gaan ze dan 'n Portugese of Italiaanse kopen
Ik vind : hoe meer je over 'n kar weet hoe beter, en wat is de kans dat je een 320is gaat vinden met 'n deftige onderhoudshistorie, en dat nog es aan 'n leuke prijs ?
1987 M3 E30 Diamond Zwart Pearl beige leder interieur.
135k KMS origineel Duits, van 1990-2005 in Belgie rondgereden en sinds 2005 in mijn bezit.
-Motor + V-Bak + Diff. volledig gereviseerd (Kempower)
-Nieuwe aandrijfassen + koppeling (Kempower)
-motor gebrukt geen olie, geen koelproblemen, geen geluiden van diff/v-bak geen trillende versnellingspook, geen ratels/tikken vanuit motor etc.
-Carosserie gedaan.
-2 weken geleden nieuwe voorruit, schuifdak en bij kentekenverlichting kaalgemaakt en evt. roest weggewerkt.
-Carossie is perfect, heel kelin steen slag alleen.
-Afgelopen week interieur gedaan.
-Is nu ook weer als nieuw
-BBS RX 17'' + BBS Stuurwiel
-11:1 compressie, 278 nokkenassen, Evo airbox, etc. (Kempower stage 4) Alle originele onderdelen nog aanwezig.
-Volledige historie, incl tel. nummers en e-mail van vorige eigenaren, ik ben 4th owner.
Ook van wie auto heeft geimporteerd, specsheets, waar de wagen is afgeleverd (Bonn) etc. etc.
-Alle boekjes en rekeningen twv. 17k+ EUR.
-Altijd in garage gestaan.
-Schadevrij
-Volledige toolset in kofferbak
-Al het electriek werkt, alles compleet.
Auto heeft nu volgens dyno 250 pk en 275 NM
Joep
PS niet zeker om hem te verkopen...just give me an offer...
PS2 zal binnekort eens even foto's maken
VIN: WBSAK01070*******
body nr 411713**
engine nr 602341**
gearbox nr 0005412A**
production date : 04/27/87
paint: 181 diamantschwarz metallic
upholstery : 0206 pearlbeige leather
options: 301 401A 410A 415A 421 510A 551A 650 675 681 690A 800
301 central locking with alarm
401A electric sun roof
410A electric side windows
415A rear sun screen
421 fire extinguisher 2 kg Halon
510A adjustable headlights
551A OBC II
650 BMW Bavaria C
675 BMW Sound System
681 roof antenna
690A cassette holder
800 without catalytic converter
delivery date 04/29/87
registration date 07/09/87
Comment