Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 135i Coupé ! Wie?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

En ik mag hopen dat een 135i strakker stuurt dan een Z3. Maar vergeleken met een Z4 is een 135i een sportief afgeveerde drie-reeks .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      bedoel je zo wat roestvorming op je schijven? gewoon rijden en 't is weg
      Roestvorming op het gedeelte waar de bouten doorsteken, het komvormig gedeelte dus, dat niet met de remblokken in contact komt.

Groetjes,
      Pol.
      BMW M2 Coupé
      Audi S5
      Nobody is Perfect!

Comment

Nja, dat is normaal.

Kun je eventueel tegengaan door dat meteen in het begin zwart te spuiten zodat er zich geen roest op kan vormen, maar 'k vrees dat dat na verloop van tijd dan blaasjes gaat geven van de roest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          En ik mag hopen dat een 135i strakker stuurt dan een Z3. Maar vergeleken met een Z4 is een 135i een sportief afgeveerde drie-reeks .
          Mijn Z3 stuurt in elk geval zwaarder, als het dat is wat je bedoelt. Ik veronderstel dat dit te maken heeft met het groter gewicht dat op de voortrein ligt. Als dat dan precieser is, is nog maar de vraag. Hoe de Z4 stuurt weet ik niet. Dat zal allicht ook verschillen met de Z3.

Groetjes,
          Pol.
          BMW M2 Coupé
          Audi S5
          Nobody is Perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Nja, dat is normaal.

Kun je eventueel tegengaan door dat meteen in het begin zwart te spuiten zodat er zich geen roest op kan vormen, maar 'k vrees dat dat na verloop van tijd dan blaasjes gaat geven van de roest.
            Ik "vermoed" dat de geperforeerde Performance schijven van aluminium zijn en dus die roestvorming niet kunnen hebben. Ik heb die roestaanslag trouwen ook op mijn Z3.

Groetjes,
            Pol.
            BMW M2 Coupé
            Audi S5
            Nobody is Perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk Berichten
              Mijn Z3 stuurt in elk geval zwaarder, als het dat is wat je bedoelt. Ik veronderstel dat dit te maken heeft met het groter gewicht dat op de voortrein ligt. Als dat dan precieser is, is nog maar de vraag. Hoe de Z4 stuurt weet ik niet. Dat zal allicht ook verschillen met de Z3.
              De 1-reeks en Z3 schelen drie generaties van ophanging. Ik heb zelf een Z3 gereden dit jaar als vervangwagen, en wat me opviel tegenover de E90 3-reeks die ik had als daily driver, is dat de E90 vele malen beter stuurde dan de Z3. In vergelijking met de 1-reeks is de E90 een tikkeltje logger in het insturen.

De Z4 M daarentegen is heel wat stijver van chassis en ophanging, en kan ik niet vergelijken met alle andere opgenoemde wagens. De Z4 M Coupe is bovendien ook nog eens dubbel zo stijf als de roadster.

Comment

@pol:

Al nieuws wanneer je super eend gaat toekomen?

ben echt wel benieuwd naar de foto's enz....
                BMW 118D E87 M-pack

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
                  @pol:

Al nieuws wanneer je super eend gaat toekomen?

ben echt wel benieuwd naar de foto's enz....

Comment

BMW 135i

Dit weekend pas lid geworden en ik merk dat er blijkbaar enige nood was aan iemand die eindelijk eens met de allerfijnste, meest genot schenkende, prachtige wagen rondrijdt, ja, de enige echte BMW 135i dus!

Heb hem sinds mei 2008 en net iets meer dan 9.000 km, na iedere rit zet ik hem nog steeds met een grote glimlach weg.

Hij is FULL option, werkelij alles wat mogelijk was (is bij een 1 niet zoveel als bij andere BMW's) op één bewuste weglating na, de active steering die wil ik niet. Het is ook bewust een manuele bak én neen ik heb GEEN monogram achteraan. Iemand die iets van auto's kent weet wat dit is en de rest hoeft het niet te weten, daar gaat deze auto nu net over!

Hierbij wat foto's voor de geïnteresseerden.
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                    X