Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste autootje gezocht :)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zelf zo wat zien hé. Een kleine auto is niet onveilig hé. Zeker de jongere niet.
    Zegt een Rover 25 je niets? Niet echt klein,niet te oud en redelijk goedkoop te vinden.
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk Berichten
      Mijn eerste auto'tje was ook iets klein, 205'ke 1.1 benzine, heb ik nog het meest plezier aan gehad!
      Doet me deugd dat er nog gasten zijn die met iets klein willen starten! Ik haat die jongeren die van het begin al met een BMW, Mercedes ofzo rijden, allemaal dikkenekken die dan nog meestal denken dat ze met den auto kunnen rijden... Mama en papa betalen toch...

Aanrader trouwens, 205'ke, goedkoop, 3 cilindermotortje met kleine dorst, onderdelen makkelijk te vinden en blijft er, naar mijn gedacht, leuk uitzien!
      Ik heb tot mijn 25 gestudeerd, altijd goed gespaard en werk sinds een jaar. Ik ga per jaar een 30.000km doen en ik heb mij daarvoor een BMW 520D gekocht. Was niet te duur, is supercomfortabel, leek me fantastisch veilig en het verbruik valt reuze goed mee. Ik heb hem overigens volledig zelf betaald.

Dus, scheer niet iedereen over dezelfde kam. Moest ik ooit op de ring tussen twee vrachtwagens of dergelijke terechtkomen, ik ga mij gelukkig prijzen dat ik de investering gedaan heb. Bovendien, voor het geld dat ik betaald heb had ik bij Renault, peugeot, of Dacia niet véél meer gehad. Buiten problemen misschien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ewergreen Bekijk Berichten
        voor het geld dat ik betaald heb had ik bij Renault, peugeot, of Dacia niet véél meer gehad. Buiten problemen misschien?

Afwachten met een 2de hands BMW...
        Ken er genoeg die er veel problemen mee gehad hebben...
        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Mijn schoonbroer verkoopt een Astra 1.4 naft.
          Bj 1995 & 108000km.
          Prijs is 1000€ gekeurd.

R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
          Mitsubishi Lancer Evo6 RS
          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Nog foto's van het interieur ?
            Waar staat die ?

Comment

Staat in Wijtschate.
              Dus niet zo heel ver van Kortrijk.
              Je kan mijne schoonbroer bereiken op dit nr: 0495 798338