Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste autootje gezocht :)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenGeen intresse in 'n VW Passat variant ? diesel....
ruim, zuinig, en betrouwbaar ....
http://www.kapaza.be/detail/10975793/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Comment
-
Hopen dat het meevalt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtensucces !
'k hoop dat er niet echt kosten aan zijn, maar vogens de verkoper niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk BerichtenMerci, hij heeft volgens de verkoper nooit echt veel km gedaan en heeft dan 2 jaar stil gestaan.
'k hoop dat er niet echt kosten aan zijn, maar vogens de verkoper niet
Voor de rest wel een mooie kar !
Toch niet gekocht dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk BerichtenCorrosie aan het onderstel en wat roest linksachter
Voor de rest wel een mooie kar !
Toch niet gekocht dus
Heb je em vanwege die roest laten staan?
Comment
-
Heb je em vanwege die roest laten staan?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenIk wil als eerste wagen een peugeot 206 kopen met wat km's ofzo .. Maar ouders denken er anders over, ze vinden het een te gevaarlijke wagenniet veilig bedoelen ze misschien. Maar uw ouders wijs maken dat een moderne auto veiliger is dan een oude "blok" volvo is onmogelijk..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk BerichtenMijn eerste auto'tje was ook iets klein, 205'ke 1.1 benzine, heb ik nog het meest plezier aan gehad!
Doet me deugd dat er nog gasten zijn die met iets klein willen starten! Ik haat die jongeren die van het begin al met een BMW, Mercedes ofzo rijden, allemaal dikkenekken die dan nog meestal denken dat ze met den auto kunnen rijden... Mama en papa betalen toch...
Aanrader trouwens, 205'ke, goedkoop, 3 cilindermotortje met kleine dorst, onderdelen makkelijk te vinden en blijft er, naar mijn gedacht, leuk uitzien!
Comment
Comment