hallo iedereen, ik heb afgelopen zondag 30.04.2008 een renault laguna 2004 gekocht van een partikulier. Ik heb er nog geen 10 km gereden en er waren al problemen. een schurend geluid bij de 1 en de 2 kopelling ben direckt naar de dealer renault geweest. Na onderzoek bleek de versnellingsbak en kopelling kapot waren.(wist nie meer wa doen)
De garage heeft een bestek gemaakt +- 3000 euro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb zelf de auto gekocht voor 10000.
Strafste van allemaal is auto is gekeurd geweest voor verkoop met carrpass
met vermelding staat van het voertuig voor verkoop alles was perfeckt in orde op de papieren!!!!!!!!!!!!!
is dit geen verborgen gebreken aan de auto hebben ze dit niet gezien bij de keuring ,ik weet het nie meer
in de onderhoudsboek staat groot onderhoud gehad (10 dagen geleden ) een versnellingsbak koppeling en transmisie gaat niet kapot op 2 dagen denk ik
hebben ze dit niet opgemerkt of hebben ze dit verzwegen ???????,,
Is dit een verborgen gebreken kan de verkoper (particulier) hier aangesproken worden ?
de verkoper heeft ook niets gezegd van de mankementen.
Welke stappen kan ik ondernemen als de verkoper weigert er iets aan te doen ?
De garage heeft een bestek gemaakt +- 3000 euro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb zelf de auto gekocht voor 10000.
Strafste van allemaal is auto is gekeurd geweest voor verkoop met carrpass
met vermelding staat van het voertuig voor verkoop alles was perfeckt in orde op de papieren!!!!!!!!!!!!!
is dit geen verborgen gebreken aan de auto hebben ze dit niet gezien bij de keuring ,ik weet het nie meer

in de onderhoudsboek staat groot onderhoud gehad (10 dagen geleden ) een versnellingsbak koppeling en transmisie gaat niet kapot op 2 dagen denk ik
hebben ze dit niet opgemerkt of hebben ze dit verzwegen ???????,,
Is dit een verborgen gebreken kan de verkoper (particulier) hier aangesproken worden ?
de verkoper heeft ook niets gezegd van de mankementen.
Welke stappen kan ik ondernemen als de verkoper weigert er iets aan te doen ?
Comment