Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarom krijg ik mijn auto niet verkocht?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Te duur en ik zou da prestatie gedoe weg laten, niemand heeft daar een boodschap aan, da komt ni serieus over (eerder jonnhy achtig) en geeft de indruk dat er ferm mee gevlamd is, wat dan weer argwaan wekt over de betrouwbaarheid van deze occasie...

MAW, niets schrijven wat ge niet moet schrijven en als ge dan toch bladvulling wil, ga dan dieper in op de uitrusting.
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
      Te duur en ik zou da prestatie gedoe weg laten, niemand heeft daar een boodschap aan, da komt ni serieus over (eerder jonnhy achtig) en geeft de indruk dat er ferm mee gevlamd is, wat dan weer argwaan wekt over de betrouwbaarheid van deze occasie...
      Ik heb nog nooit een johnny met het laatste type A8 zien rijden hoor, of is een jonnhy nog iets anders?
      Die prestaties mogen daar gerust bij staan, daar ga je die auto zeker niet slechter door kunnen verkopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Ik heb nog nooit een johnny met het laatste type A8 zien rijden hoor, of is een jonnhy nog iets anders?
        Die prestaties mogen daar gerust bij staan, daar ga je die auto zeker niet slechter door kunnen verkopen.
        Vingers koud, letters in verkeerde volgorde, details
        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
          Vingers koud, letters in verkeerde volgorde, details
          't Zijn de details die het 'm doen.

Comment

Ik heb ook dik twee maanden liggen leuren met mijne benz. 't Was nochthans een schoon bakske, en ik vroeg er toch gene debiele prijs voor. Het was een c220cdi avantgarde met automaat en slechts 45000kms uit 2004. Hij is ook verkocht aan een zuiders type, maar dat was de eerste die een serieus voorstel deed en ne sympathieke gast ook nog. In tegenstelling tot autochtonen die maar bleven zagen over de prijs.

Comment

Ach, met sportwagens moet je 6 tot 12 maand zeulen als je ze aan 'n eerlijke prijs wil verkopen...
              ----------------------------------------------------------------------------------
              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
              Pictures here: BMW 7 Series
              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
              Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
              It's like being in command of the Battlestar Galactica:
              It might need half a starsystem to turn around,
              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
              Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Ik heb ook dik twee maanden liggen leuren met mijne benz. 't Was nochthans een schoon bakske, en ik vroeg er toch gene debiele prijs voor. Het was een c220cdi avantgarde met automaat en slechts 45000kms uit 2004. Hij is ook verkocht aan een zuiders type, maar dat was de eerste die een serieus voorstel deed en ne sympathieke gast ook nog. In tegenstelling tot autochtonen die maar bleven zagen over de prijs.
                En wat was de verkoopprijs als ik vragen mag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                  En wat was de verkoopprijs als ik vragen mag
                  'k Was begonnen aan 21900, dan 21500-20900-20500-19900-19500-18900 en uiteindelijk de deur uit voor 18500. Viel me toch wat tegen, of zie ik dat verkeerd?

Comment

'k Was begonnen aan 21900, dan 21500-20900-20500-19900-19500-18900 en uiteindelijk de deur uit voor 18500. Viel me toch wat tegen, of zie ik dat verkeerd?
                    Ze zullen daar wel rond draaien (is dus zeker niet overdreven weing maar het is wel 40% waardeverlies op 3 jaar tijd). Draaide Bobo zijne niet rond de 20.000 (2004 break, avantgarde, automaat bij NNC).

Comment

ja, ik heb zo'n 4000 meer betaald voor 1 met meer kilometers

maar ik had net een kater overgehouden van een partikuliere okkazie, en had even geen zin in probs met een wagen + ik moest van vandaag op morgen een andere hebben

wel spijtig uiteraard want ondanks ik dan wel met 3 jaar garantie zit kun je met 4000 euri wel belachelijk veel doen

was't trouwens een combi david ?

Comment

Viel me toch wat tegen, of zie ik dat verkeerd?
                        tis wel jouw sector denk ik...maar de markt is oververzadigd, je moet geluk hebben een koper te vinden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

maar ik had net een kater overgehouden van een partikuliere okkazie, en had even geen zin in probs met een wagen + ik moest van vandaag op morgen een andere hebben

wel spijtig uiteraard want ondanks ik dan wel met 3 jaar garantie zit kun je met 4000 euri wel belachelijk veel doen

Nee, het was een sedan.

Comment

das al winst in mijn verlies dan

Comment

Ik denk geen combi en dan is het aankoopverschil tss beide ook 2.500 euro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                Ik denk geen combi en dan is het aankoopverschil tss beide ook 2.500 euro.
                                2500 voor drie jaar garantie is mij te doen
                                te meer omdat omdat

Comment

2500 voor drie jaar garantie is mij te doen
                                  te meer omdat omdat
                                  Slechts 1.500 euro zelfs

Comment

plaats die advertentie ook eens op Hebbes.be, daar kan je nu gratis zoekers plaatsen.

Comment

Working...
                                    X