Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarom krijg ik mijn auto niet verkocht?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waarom krijg ik mijn auto niet verkocht?

Ik zette onlangs de A8 te koop, en ik heb tot nu toe slechts 1 deftige respons gehad. (die niks is geworden)

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Kan iemand me soms zeggen wat ik verkeerd doe?

misschien een iets te hoge vraagprijs.. voor 45k krijg je hem misschien wel weg.
    ziet er geen verkeerde advertentie uit alvast.

Comment

Probleem met die auto is volgens mij dat mensen die zoiets kopen een nieuwe kopen.

Comment

Idd prijs ligt mss ietsje te hoog. Verder heel knappe wagen.

Comment

ja, maak er 45 000€ van of 47500€, dat oogt een stuk lager denk ik.
          Voor de rest is er niks mis met de advertentie, zeer mooie wagen!
          En inderdaad, een A8 wordt eerder nieuw gekocht dan 2e hands. Ik ben wel iemand die het voor 2de hands auto's heeft omdat het toch een grote prijsdaling is tov nieuw.
          Veel gelijk nog met de verkoop, en een lichte prijsdaling zou mss wel wonderen kunnen doen

edit: zet hem ook op kapaza en 2dehands.be, daar krijg je altijd meer reacties op heb in ondervonden toen ik mijn auto verkocht !

Comment

Met auto's van dergelijk kaliber/prijs moet je altijd wel wat meer geduld hebben..

Comment

Zorg gewoon dat het eerste cijfer geen 5 is.

Voor sommige mensen kan dat een drempel zijn.

Comment

en volgens mij ben je wat vroeg met hem te verkopen,
                zo jong (en zo duur) is hij nog niet interessant genoeg,
                dan koop je beter nieuw

zelf zoek ik volgend jaar een wagen van dit caliber te kopen,
                maar met een budget van 40a47.5, en zo'n 4jaar oud
                maar ik ga absoluut geen 50lappen neerleggen voor een 2dehandsje
                (waar net de garantie af is...)

Comment

De markt voor tweedehandswagens met dat prijskaartje is gewoon klein denk ik.

Comment

De prijs is iets te hoog denk ik. In Duitsland vind je voor minder geld een A8 3.0tdi die: nieuwer is, minder kms heeft en gelijkwaardig is uitgerust.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vegitoo Bekijk Berichten

edit: zet hem ook op kapaza en 2dehands.be, daar krijg je altijd meer reacties op heb in ondervonden toen ik mijn auto verkocht !
                      Van vreemdelingen die gebrekkig Nederlands praten of van onozelaars die denken dat ze je wagen voor een hebbekrats kunnen kopen.

Met een wagen van die prijs moet je gewoon veel geduld hebben. Het loopt nu eenmaal niet vol met types die €50K kunnen/willen neerleggen voor een tweedehandswagen.

Ik zou de reden van verkoop veranderen of weglaten, "Enige reden van verkoop is boekhoudkundige operatie" klinkt louche en ik zou ook een naam en voornaam bij mijn zoekertje zetten ipv enkel een GSM nummer, veel oplichters plaatsen enkel een telefoonnummer bij hun zoekertje.

Ik zou hem ook op zoveel mogelijk sites zetten, idd ook op Kapaza en 2dehands maar dan moet je wel tegen iets kunnen: mails met onzinbiedingen moet je negeren en telefoontjes van idioten die denken dat ze je wagen voor een appel en een ei kunnen kopen moet je gewoon neergooien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                        dan koop je beter nieuw

Daarom staat er ook bij dat je een bod mag doen

Maar ik zal eens kijken hoever ik de prijs kan verlagen...

Comment

Zou in ieder geval beginnen aan 45000. 't Is een hele hap eraf, maar liever dat dan nog maanden te moeten wachten op een koper. Dat er voor zo'n auto geen markt is als tweedehands zoals sommigen beweren, daar moet ik eens mee lachen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                            Zou in ieder geval beginnen aan 45000. 't Is een hele hap eraf, maar liever dat dan nog maanden te moeten wachten op een koper. Dat er voor zo'n auto geen markt is als tweedehands zoals sommigen beweren, daar moet ik eens mee lachen.
                            Idd, met lachen zou ik niet niet doen maar je hebt zeker gelijk.

Als je van plan bent een nieuwe 5, E of A6 te kopen dan zou ik een 2e hands (zeker zo'n jonge) A8 enorm overwegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                              dan koop je beter nieuw

Ik denk dat dat de crux is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                Van vreemdelingen die gebrekkig Nederlands praten of van onozelaars die denken dat ze je wagen voor een hebbekrats kunnen kopen.

Ik zou hem ook op zoveel mogelijk sites zetten, idd ook op Kapaza en 2dehands maar dan moet je wel tegen iets kunnen: mails met onzinbiedingen moet je negeren en telefoontjes van idioten die denken dat ze je wagen voor een appel en een ei kunnen kopen moet je gewoon neergooien.
                                Correct. Hoeveel heren uit zonnige oorden ik al niet aan de telefoon heb gekregen die mijn 525d (vraagprijs 20K) wel voor 8K willen komen ophalen, enne, oh ja, "dan hoeven ze alleen maar een "klein factuur"".

Zucht. Als die lui nou eens gewoon gingen werken voor hun geld, in plaats van hier de spot te bieden en in de export de hoofdprijs te vragen (wedden dat mijn 525d in "exotischere oorden" voor 30K verkocht wordt? Want "een echte eerlijke Europese auto"...).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                  Ik zette onlangs de A8 te koop, en ik heb tot nu toe slechts 1 deftige respons gehad. (die niks is geworden)

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Kan iemand me soms zeggen wat ik verkeerd doe?
                                  Overigens zou ik er meer en mooiere fotos neerzetten. En je tekst is misschien wat aan de karige kant. Hij verkoopt niet echt (ik lees een opsomming uit een magazijnlijst). Laat de passie zien!

Comment

Te duuuuur

Voor een koper is de prijs steeds te hoog en voor de verkoper is ie steeds te laag, maar dat wisten we al

En idd in duitsland zijn gelijkaardige wagens toch wat beter bij prijs...

Voor de rest een hele mooie wagen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bapo Bekijk Berichten
                                      Correct. Hoeveel heren uit zonnige oorden ik al niet aan de telefoon heb gekregen die mijn 525d (vraagprijs 20K) wel voor 8K willen komen ophalen, enne, oh ja, "dan hoeven ze alleen maar een "klein factuur""
                                      ik was al lang blij dat die exotische heren mijn auto's uberhaupt al willen komen halen

witte proefrijders genoeg, maar die hebben geen snaren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gregggie Bekijk Berichten
                                        Te duuuuur

Voor een koper is de prijs steeds te hoog en voor de verkoper is ie steeds te laag, maar dat wisten we al

En idd in duitsland zijn gelijkaardige wagens toch wat beter bij prijs...

Voor de rest een hele mooie wagen!
                                        Niet kortzichtig zijn, bij zo'n duitser kan je geen btw aftrekken. En op mobile.de heb ik ook al rare "kwiestembiebels" gezien

Comment

Working...
                                        X