Mededeling

Collapse
No announcement yet.

renault kangoo goede keuze?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De nieuwe Kangoo is een zeer goede keuze, maar al gedacht aan een Nissan Kubistar? Is hetzelfde als de vorige generatie kangoo, alleen maar andere embleempkes. En hem is trouwens nog (veel) goedkoper dan een nieuwe kangoo.

Comment

Zonder twijfel voor de nieuwe Kangoo!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
        De nieuwe Kangoo is een zeer goede keuze, maar al gedacht aan een Nissan Kubistar? Is hetzelfde als de vorige generatie kangoo, alleen maar andere embleempkes. En hem is trouwens nog (veel) goedkoper dan een nieuwe kangoo.
        Is toch niet te krijgen in personenvervoer.

Comment

Nieuwe Kangoo is niet mis,maar zuiver op looks is de nieuwe Berlingo toch de grote winnaar!
          Ik betwijfel sterk dat die duurder zal zijn dan de Kangoo!!

Comment

we zijn gaan is verschillende garages afgegaan (renault, vw, opel, citroen), en de opel Combo kwam er het goedkoopste uit.
            Je hebt een 1.3cdti 75pk met airco voor slechts 12 000€, de kangoo was iets duurder. De berlingo was echt niet handig(je kan vanachter heel slecht uistappen want je voet zat altijd klem tussen de deurstijl en zetel)
            De Caddy was de mooiste maar een 4000€ duurder.
            Wat ik me wel afvroeg is of de 1.3cdti 75pk even betrouwbaar is als de 1.5dci van renault of 1.9d van vw.
            Iemand slechte ervaring met een combo?

Comment

Van die 1.3 cdti zou ik geen schrik hebben, dat is een motor die al genoeg bewezen heeft en goed past bij de combo Ik plaats em zeker boven die 1.5 van Renault. En de taks speelt dan weer in het voordeel als je hem naast de 1.9d van VW zet... wat trouwens ook een "uitgemolken" en dus goede krachtbron is.

Comment

Over de betrouwbaarheid van de motor spreek ik mij niet uit. Op het werk hebben wij Combo 1.7 DI's en qua weggedrag en -ligging scoort die toch duidelijk slechter dan een Kangoo vind ik. Ook de rechtuit stabiliteit is minder dan bij een Kangoo en het gaspedaal dien je bijna halfweg in te duwen vooraleer hij stijgt in motortoerental. Misschien dat dat bij de nieuwe modellen wel weggewerkt is. Een Combo voelt en oogt wel degelijker dan een kangoo.

Comment

Indien het prijsverschik met de kangoo niet merkelijk veel is dan kies ik toch voor de renault aangezien het een nieuw model is en deze op het eeste zicht (heb hem nog niet in RL gezien) toch een minder bestelwagengehalte heeft dan de oude.

Comment

Fak, ik heb nu pas gezien dat de Kangoo een nieuw model geworden is.

Bweikes! Weeral een model om zeep

Comment

allright ze hebben dus de kangoo gekocht !
                      hopelijk bevalt het hen, ik denk het allesinds

Comment

Goede keuze ! Prima garantie bij Renault! ( zie mijn topic van mn Mégane )

Comment

Working...
                        X