Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hallo louisd mijn naam is jaen en ik ben ook opgelicht door BART INDECLEEF IN LIMBURG HIJ HEEFT ook een citroen verkocht naar 150km was het gedaan bij nader inzicht waren er ook gebreken verwarming werkte niet meer moter valt stil de remmen doen het niet goed meer airco werk ook niet en maak veel geluid ik belde meermaals terug maar neemt niet meer op ik hoop dat er meer dit lezen voor ze auto kopen GROETEN
Sorry hoor, maar hebt gij geen testrit gedaan met de wagen en de gebreken toen niet kunnen vaststellen?
als die gast geen handelaar is, waarom zou hij dan niet een auto mogen verkopen waar de stukken van af vallen? Iedereen verkoopt wat hij wil, en hij die dat koopt moet maar weten wat hij binnen haalt.
'rare redenering ! dit zijn verborgen gebreken voor de koper MAAR de verkoper weet dit wel zeker in dit geval, de alternator laadt de batterij niet meer bij zodat de motor niet meer start, dus je laadt de batterij op voor de 'klant' het voertuig afhaalt.., en bang na de erste stop sta je er !! lijkt of je deze mensen beschermt, weet wel dat IK door dezelfde garage bedot ben voor ong 1000euro aan verborgen gebreken en dan via sms nog bedreigt !!!
ben tevreden dat Louis D dit openbaar gemaakt heeft anders blijft deze molen draaien..,
ik had het eerst nog niet door maar de zaak met LouisD en zen Citroen XM waren van 2007 DUS..
nu eind 2011 doen ze nog steeds hun ding.., en ja waar kan je naar toe deze malafide verkopers
zoeken de mazen in het net ! grrrrrrrr ... wie stopt dit ?????
Klacht bij ministerie van economische zaken. Dienst economische inspectie.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
...samen met glenn bex nu, zaakvoerder.., ben er ook ingetrapt dat de auto was van iemand die hem zogezegt niet kon betalen, zo koop je hem zonder garantie .., en 50km verder sta je in panne, !! :-(
het handelsregister staat nu op naam van BEX GLENN.., zover zijn we al..,
Glenn Bex en zijn compaan B. Indenkleef moet je écht mijden als de pest. Dit is oplichterij van het grootste allooi !!
Als je wil, ik kan u een heel raar verhaal vertellen, en je gelooft het niet voor waar. Echt niet te doen ! Pure maffia ! En het gaat echt véééél verder dan het ronselen en foefelen met wat citroëns....
Comment