Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Aan de Voskenslaan is er ook eentje, (die Skoda en VW doet), maar ik zou er ééns moeten op letten of die ook Audi doet. (of is dat die 'Bral'? )
Juist, had nog niet aan deze gedacht. Maar zoek eigenlijk specifiek naar persoonlijke ervaringen. Ga niet zomaar gaan testen... Toch bedankt voor de tip.
Bral is in de Raketstraat.
Daar zit net mijn 'probleem'. Zoals deze die je hierboven vermeld lopen er nog wel rond, maar je moet ze weten te vinden. Ik vrees dat er ook prutsers tussen zitten en in zoeen zijn handen wil ik de 90 niet stoppen.
Dan speel ik liever op veilig...
Alsof je bij een officiële dealer 'veilig' en 'zekerheid' hebt?! Maar ik begrijp wel wat je wil bedoelen. Zo'n kerels zoals mijn maten vind je niet makkelijk.
Nee... Ik ken mijn maten zeer goed. De één is carrossier en een ander is mechanieker bij een officieël garage. Ze krijgen allebei vrij regelmatig aanbiedingen van garages maar ze willen dat niet doen. Ik steek mijn hand voor die gasten in het vuur en durf beweren dat ze beter zijn dan 90% van de mechaniekers en carrossiers bij officiële dealers en garages.
O ja... en wat betreft dat onderhoudsboekje... Zo'n boekje is niet heilig hé. Er staat ook niet 'Bijbel' ofzo op... Ik heb liever een wagen waarvan ik echt weet dat 'ie correct is dan dat het boekje mooi is ingevuld en eigenlijk op niets trekt...
Ik vul mijn boekje niet goed in van bv. de bomma... maar ik weet dat die kar onderhouden word zoals het moet.
Alsof je bij een officiële dealer 'veilig' en 'zekerheid' hebt?! Maar ik begrijp wel wat je wil bedoelen. Zo'n kerels zoals mijn maten vind je niet makkelijk.
O ja... en wat betreft dat onderhoudsboekje... Zo'n boekje is niet heilig hé. Er staat ook niet 'Bijbel' ofzo op... Ik heb liever een wagen waarvan ik echt weet dat 'ie correct is dan dat het boekje mooi is ingevuld en eigenlijk op niets trekt...
Ik vul mijn boekje niet goed in van bv. de bomma... maar ik weet dat die kar onderhouden word zoals het moet.
'Veiligheid/ zekerheid' niet, maar door het feit dat ik er ga met de Passat ken ik de garage ondertussen wel... Als ik een andere probeer is het weer afwachten. Kan positief/ negatief uitdraaien... Wil zelf geen proefkonijn spelen.
Onderhoudsboekje is bijna een 'bijbeltje' . Ik aanzie het als een relikwietje.
Comment