Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onafhankelijke garage Gent

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Aan de Voskenslaan is er ook eentje, (die Skoda en VW doet), maar ik zou er ééns moeten op letten of die ook Audi doet. (of is dat die 'Bral'? )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
      Aan de Voskenslaan is er ook eentje, (die Skoda en VW doet), maar ik zou er ééns moeten op letten of die ook Audi doet. (of is dat die 'Bral'? )
      Juist, had nog niet aan deze gedacht. Maar zoek eigenlijk specifiek naar persoonlijke ervaringen. Ga niet zomaar gaan testen... Toch bedankt voor de tip.
      Bral is in de Raketstraat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
        Daar zit net mijn 'probleem'. Zoals deze die je hierboven vermeld lopen er nog wel rond, maar je moet ze weten te vinden. Ik vrees dat er ook prutsers tussen zitten en in zoeen zijn handen wil ik de 90 niet stoppen.
        Dan speel ik liever op veilig...
        Alsof je bij een officiële dealer 'veilig' en 'zekerheid' hebt?! Maar ik begrijp wel wat je wil bedoelen. Zo'n kerels zoals mijn maten vind je niet makkelijk.

Nee... Ik ken mijn maten zeer goed. De één is carrossier en een ander is mechanieker bij een officieël garage. Ze krijgen allebei vrij regelmatig aanbiedingen van garages maar ze willen dat niet doen. Ik steek mijn hand voor die gasten in het vuur en durf beweren dat ze beter zijn dan 90% van de mechaniekers en carrossiers bij officiële dealers en garages.

O ja... en wat betreft dat onderhoudsboekje... Zo'n boekje is niet heilig hé. Er staat ook niet 'Bijbel' ofzo op... Ik heb liever een wagen waarvan ik echt weet dat 'ie correct is dan dat het boekje mooi is ingevuld en eigenlijk op niets trekt...

Ik vul mijn boekje niet goed in van bv. de bomma... maar ik weet dat die kar onderhouden word zoals het moet.

Comment

Ga er mee naar Corre z'n man, die zal die kar 100% checken en zorgen dat ze top staat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
            Alsof je bij een officiële dealer 'veilig' en 'zekerheid' hebt?! Maar ik begrijp wel wat je wil bedoelen. Zo'n kerels zoals mijn maten vind je niet makkelijk.

O ja... en wat betreft dat onderhoudsboekje... Zo'n boekje is niet heilig hé. Er staat ook niet 'Bijbel' ofzo op... Ik heb liever een wagen waarvan ik echt weet dat 'ie correct is dan dat het boekje mooi is ingevuld en eigenlijk op niets trekt...

Ik vul mijn boekje niet goed in van bv. de bomma... maar ik weet dat die kar onderhouden word zoals het moet.
            'Veiligheid/ zekerheid' niet, maar door het feit dat ik er ga met de Passat ken ik de garage ondertussen wel... Als ik een andere probeer is het weer afwachten. Kan positief/ negatief uitdraaien... Wil zelf geen proefkonijn spelen.

Onderhoudsboekje is bijna een 'bijbeltje' . Ik aanzie het als een relikwietje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              Ga er mee naar Corre z'n man, die zal die kar 100% checken en zorgen dat ze top staat
              Waar zit die brave man? Ik vrees een eind van hier... En voor een simpel onderhoud ga ik geen honderden kms rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                Waar zit die brave man? Ik vrees een eind van hier... En voor een simpel onderhoud ga ik geen honderden kms rijden.
                Tzal een eindje zijn, maar geen honderden km's
                ergens in de buurt van leuven ofzo zal die zitten denk ik...

Comment

In dat geval. Dan zou ik het gewoon veilig spelen en naar je Passat-man gaan.

Comment

Afspraak gemaakt. Volgende week mag hij binnen voor een klein onderhoud.
                    Cadeautje voor zijn 19de verjaardag op 8/12.

Comment

Working...
                    X