Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel, meest kwalitatieve Duitser

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Opel, meest kwalitatieve Duitser

Opel beste kwaliteit van Duitse merken

Opel-modellen bieden de hoogste kwaliteit van alle Duitse automerken, volgens het Auto Bild Quality Report 2006. Opel liep in 2005 ook al voor op alle andere Duitse merken.

Het onderzoek van Auto Bild richt zich op betrouwbaarheid, kwaliteit op lange termijn, service en klantentevredenheid.

Auto Bild onderzocht voor de 2006-editie de beste automerken en baseerde zich daarbij met name op een representatief onderzoek onder meer dan 24.000 autobezitters, het TÜV-rapport en diverse duurtestresultaten

bron autobild via autoweek.nl

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
    Omdat VW of MB niet is?

'k Vind het allesinds een mooie prestatie van een merk dat niet zo goed in het nieuws komt de laatste maanden.

1) Helemaal niet. Zelfs al ging dit over BMW, dan nog zou ik dezelfe opmerking geven.

2) Een mooie prestatie is het natuurlijk wel. Ik zou nooit verwachten dat Opel zo hoog zou scoren, maar hoe komt het dat ze gewonnen hebben? Zie mijn vorige post. Dat kan een mogelijke verklaring zijn (evt. gedeeltelijk).
    120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
      2) Een mooie prestatie is het natuurlijk wel. Ik zou nooit verwachten dat Opel zo hoog zou scoren, maar hoe komt het dat ze gewonnen hebben? Zie mijn vorige post. Dat kan een mogelijke verklaring zijn (evt. gedeeltelijk).
      Dan zou ik eerder aan Skoda denken ipv Opel. Of vallen die desondanks 99.99% van de onderdelen duits zijn niet onder duitse wagens?

Comment

Kan je zoiets niet in de -Lovers topics plaatsen ? Of evt. een groot topic aanmaken waar je telkens dergelijke newsflashes in kan zetten ?

Niet dat het me niet interesseert, maar elke dag 5 zo'n topics is me een beetje van het goede teveel.

Edit: ik had de andere reacties niet gelezen, maar blijkbaar ben ik niet de enige die er zo over denkt.
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Bwoah... Er zijn zo vrij veel topics over de kwaliteit. Ik vind dat dit wel kan.

Ik herinner me een interview met de CEO van Opel in Duitsland die erop hamerde dat de vermogenswedloop voor Opel van minder groot belang is, zolang ze maar betrouwbaar zijn / worden.

Blijkbaar geeft het zijn vruchten af.

Comment

Mijn corsatuut is dan wel niet zo betrouwbaar maar het toont des te meer dat men bij Opel op de goede weg is . Waar zijn de andere duitsers
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Opel is goed bezig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
                Opel is goed bezig!
                Opel is goed bezig zijn fabrieken te sluiten !
                AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Goed nieuws voor alle bezitters van een nieuwe Opel (en dat zijn er hier een hoop, face it).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                    Ik herinner me een interview met de CEO van Opel in Duitsland die erop hamerde dat de vermogenswedloop voor Opel van minder groot belang is, zolang ze maar betrouwbaar zijn / worden.
                    Daarom zal hun OPC diesel met 2 turbo's er niet gekomen zijn.
                    A Twist of the Wrist

Comment

Ik heb hier ook een Opeltje staan die al zeven probleemloze jaren achter de rug heeft

Comment

Zal ik effe dit bericht kelderen???
                        Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                        VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Octa+
                          Zal ik effe dit bericht kelderen???
                          En wij die dachten dat de jouwe perfect in orde was nu je hem verkoopt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                            En wij die dachten dat de jouwe perfect in orde was nu je hem verkoopt...
                            Is ook... maar hoe lang heeft het geduurd? Nu is hij kwalitatief in orde, maar toen ie van de band kwam niet echt... en de kwalitieve ogen van de GMAN knoeiers moeten eens langs Pearle passeren (of langs Tusc )
                            Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                            VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                              Daarom zal hun OPC diesel met 2 turbo's er niet gekomen zijn.
                              Dat was iets met de emissies, die kregen ze niet in orde.
                              En toen was daar plotseling dat 2.8t blok bij Saab.
                              Een open kans.

Comment

Ach, nu ze de hete adem van Toyota in hun nek ruiken zijn ze beter af minder inovatie en meer kwaliteit dan omgekeerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                                  Bwoah... Er zijn zo vrij veel topics over de kwaliteit. Ik vind dat dit wel kan.

Blijkbaar geeft het zijn vruchten af.
                                  En dan vegen ze hun gat aan het gentlemen's agreement dat de duitse super autobahn stormers begrenst op 250kph.

zit je daar in je 450pk sterke audi, 250 te rijden, komt er een opc vectra je links voorbij getrippeld en dan denk je... goh, betrouwbaar zo'n opel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas
                                    Scitterend hé,hoe al die onderzoeken verkocht worden.
                                    verkocht?

Opel biedt nu eenmaal kwalitatieve wagens aan voor hun prijs, en buiten de vorige Astra zijn er niet echt grote problemen geweest bij Opel in de laatste jaren ...

dat werpt dus zijn vruchten af é

Comment

Opel, meest kwalitatieve Duitser?

Alstublieft zeg en waarop baseren ze zich? Ik heb de vorige en huidige Astra en de facelift Vectra GTC al grondig onder de loep kunnen nemen en om dat nu de meest kwalitatieve duitser te noemen, heb ik zo mijn twijfels bij. Alleen al de deuren, die doen me meer denken aan een blikken doos die ik toezwier dan aan een degelijke deur, een doffe plof heeft die absoluut niet. De afwerking binnenin vind ik nogal goedkoop ogen. Dit is waarschijnlijk een duur betaalde advertentie van Opel bij Auto Bild.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
                                        Opel, meest kwalitatieve Duitser?

Alstublieft zeg en waarop baseren ze zich? Ik heb de vorige en huidige Astra en de facelift Vectra GTC al grondig onder de loep kunnen nemen en om dat nu de meest kwalitatieve duitser te noemen, heb ik zo mijn twijfels bij. Alleen al de deuren, die doen me meer denken aan een blikken doos die ik toezwier dan aan een degelijke deur, een doffe plof heeft die absoluut niet. De afwerking binnenin vind ik nogal goedkoop ogen. Dit is waarschijnlijk een duur betaalde advertentie van Opel bij Auto Bild.
                                        het gaat over klantentevredenheid é, dus prijs/kwaliteit!

Tuurlijk is een BMW langs binnen beter afgewerkt, maar koop een bmw van €25000 en er zit niets in!

Comment

Working...
                                        X