Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT RS.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    voor mij een donkergroene (custom groen dat ik zelf wel zal bepalen), met die grijze accenten. En dan zwart interieur met grijze biezen.

ohja en haal al die dempers en kats maar weg, ik wil doof worden van het vijfpittergedreun
    Welkom bij de autokeuring. Is dit een diesel, ratelt nogal luid. Gelieve aan te schuiven buiten voor de emissietest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Welkom bij de autokeuring. Is dit een diesel, ratelt nogal luid. Gelieve aan te schuiven buiten voor de emissietest.
      al meegemaakt, dus niets nieuw

Comment

Ik vind dat naften ook moeten revven in de keuring

Sound!
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Voor mij een oranje met zwarte accenten en velgen, binnen zwart alcantara met oranje stiksels of zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
            Voor mij een oranje met zwarte accenten en velgen, binnen zwart alcantara met oranje stiksels of zo.
            Details

Comment

• Laten we een groepsbestelling doen !! En niemand dezelfde kleur ..

[quoten en untaggen]
              • gTa - misanorood
              • caoimhin - Suzuka grey
              • Audi S8 - Phantom Black Pearl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Ik blijft altijd wat op m'n honger zitten na een Autoblog.nl test... ik wacht wel op DR.
                Ik vind die testen best nog wel amusant om naar te kijken. Ok niet zoveel info over het rijgedrag, maar die wouter vind ik precies wel een gezellige pé.

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• In 't rood, black optics en gunmetal of zwarte velgen, zet maar af!

Verdomme dat klinkt zo mooi

Comment

• Doe mij maar een Monza Silver exemplaar met 19* RS4 B7 gunmetal velgen
                      Grill zonder chroomomlijsting, schaalsitzen & sportuitlaat
                      Nadien een retourke doen vr chippie bij MTM...mocht het vermogen wat vervelen na een tijd..

Comment

• Hoezo kappersauto

Comment

• Konden ze dat ding nu geen serieuze quattro geven

Comment

• Ik ben echt wel overtuigd van Suzuka grey. En dan titanoptik 20" velgen. En geen chroom, nergens niet !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Konden ze dat ding nu geen serieuze quattro geven
                              Is deze Haldex quattro? Zoja, dan moet ik dringend mijn mening hierover eens herzien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                In 't rood, black optics en gunmetal of zwarte velgen, zet maar af!

Verdomme dat klinkt zo mooi
                                Sorry, ik was voor u. Gelieve een andere kleur te willen kiezen. Geen dank.

Nen sossen-TT. Ow yeah.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
                                  Is deze Haldex quattro? Zoja, dan moet ik dringend mijn mening hierover eens herzien.
                                  Ja.

Naar 't schijnt valt Haldex te "chippen". Continu 50/50 bijvoorbeeld. Ask Avantus, die transpireert Audi-weetjes, en laat mij u zeggen : diene zwiejt, zenne!!

Comment

Sorry, ik was voor u. Gelieve een andere kleur te willen kiezen. Geen dank.

Nen sossen-TT. Ow yeah.
                                    allez joengne

Comment

Ja.

Naar 't schijnt valt Haldex te "chippen". Continu 50/50 bijvoorbeeld. Ask Avantus, die transpireert Audi-weetjes, en laat mij u zeggen : diene zwiejt, zenne!!
                                      50/50 is het MINIMUM wa ge zou willen!
                                      Niet het maximum!

edith: en hoe sletig gaat dat zijn voor die koppeling als die constant moet overbrengen?

Comment

Ja.

Haldex kan je inderdaad naar een permanente 50/50 verdeling programmeren, dacht bij MTM zelfs.
                                        Bij deze TTRS, met laatste generatie haldex, zou het toch niet nodig zijn imo. Hij lijkt bijzonder tailhappy te zijn voor een quattro.

Comment

• Ne matzwarte dan maar. En knaloranje binnenin, met zwarte stikstels. Should do.
                                          Toch maar schamel die momenteel te configureren kleuren vind ik (en wit ook weliswaar, ma bon).

Comment

Working...
                                          X