Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT RS.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    50/50 is het MINIMUM wa ge zou willen!
    Niet het maximum!

edith: en hoe sletig gaat dat zijn voor die koppeling als die constant moet overbrengen?
    Maar is wel het maximum dat je programmeren op een haldex.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
      Maar is wel het maximum dat je programmeren op een haldex.
      En dat is het probleem

Comment

En dat is het probleem
        't is maar wat je wil. Ik prefereer een speelse audi quattro boven een rwd.

Comment

• En als ge nu 'es dat stangske dat van de Haldex terug naar voor loopt, gewoon eruit haalt?

RWD Audi, ow yeah.

Comment

't is maar wat je wil. Ik prefereer een speelse audi quattro boven een rwd.
            ik vind dat quattro =/= speels

Comment

ik vind dat quattro =/= speels
              Laatste generaties quattro, torsen en haldex, vind ik best nog leuk rijden. Je moet al gestoord snel een bocht induiken om onderstuur te krijgen.

Comment

Laatste generaties quattro, torsen en haldex, vind ik best nog leuk rijden. Je moet al gestoord snel een bocht induiken om onderstuur te krijgen.
                oh maar, eh, grip =/= speelsheid he. het een heeft niks met het ander te maken

Efficientie kan soms het omgekeerde van speelsheid hebben

Comment

oh maar, eh, grip =/= speelsheid he. het een heeft niks met het ander te maken

Efficientie kan soms het omgekeerde van speelsheid hebben
                  Akkoord, laten we het houden op quattro speelsheid.
                  Een RS4/RS6 en zeker deze TT krijg je ook dwars, je moet alleen weten hoe.

Comment

• Autoweek.nl heeft de TT RS ook getest en daar zeggen ze dat het een afgeleidde van het 2.5 Jetta/Golf-blok (USA) is.
                    Wat is het nu eigenlijk?
                    In ieder geval vond ik het zeer sappig klinken. Bangelijk lekker zelfs!
                    Maar het model an sich is niks voor mij. Dan liever een A3 RS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                      liever een A3 RS.
                      QFT !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten

Wit of rood zou ik zeggen!

Wel spijtig van die mottige grotte visbakken op het dak, die kunnen ze tegenwoordig toch veel platter en eleganter maken.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                          Autoweek.nl heeft de TT RS ook getest en daar zeggen ze dat het een afgeleidde van het 2.5 Jetta/Golf-blok (USA) is.
                          Wat is het nu eigenlijk?
                          In ieder geval vond ik het zeer sappig klinken. Bangelijk lekker zelfs!
                          Maar het model an sich is niks voor mij. Dan liever een A3 RS.

check die kerel zijn gezicht als hij langsbinnen doortrekt

Comment

• Ook autobild is onder de indruk

VLC filmpje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Onbegrijpelijk hoeveel mensen daar nog steeds de fout ingaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                Onbegrijpelijk hoeveel mensen daar nog steeds de fout ingaan.
                                Heeft in jouw geval waarschijnlijk veel te maken met wat ze zien (en voelen) naderen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
                                  Heeft in jouw geval waarschijnlijk veel te maken met wat ze zien (en voelen) naderen...
                                  Neenee, het merendeels (90-95%) laat mij er telkens mooi tussen hoor. Mijn opmerking was niet op mij gericht maar naar het globaal weggedrag.

Comment

• Soms staat er wel al op voorhand een bord waarop staat dat je moet invoegen, niet?

Comment

• En nog onbegrijpelijker is hoeveel mensen dan, nadat zij (te vroeg) zijn ingevoegd, kwaad reageren jegens zij die verder doorrijden om op het correcte punt te ritsen. Nog onbegrijpelijker zijn de vrachtwagenchauffeurs die op arrogante en zelfs agressieve manier twee vakken afschermen van al een hééél eind voor het eigenlijke punt waar geritst moet worden, zodat niemand meer door kan, en zelfs niet schuwen om uit de cabine te komen als je wat teveel toetert. Ze moesten zo'n gasten voor het leven het rijbewijs afnemen...

Anderzijds werkt dat systeem enkel optimaal als iedereen er zich aan houdt, en beide files tot aan het invoegpunt even snel rijden. Dan verloopt het het vlotst, en het eerlijkst. Als er één bimbo tussen zit die te vroeg invoegt, en de persoon die daarachter rijdt speert dan als een gek door tot zover 'ie kan, valt 't systeem (theoretisch alvast) in duigen. Ik heb het in praktijk al geprobeerd om dan aan dezelfde snelheid door te rijden, maar je mag rekenen op onbegrip vanuit beide rijstroken : die achter je willen doorrijden aan zo hoog mogelijke snelheid, en die rechts van je denken dat je aan 't zoeken bent naar een plaastje om in te voegen net voor hen, en schermen dat af.

Ritsen. Belgen zijn er nog echt niet klaar voor.

Comment

• Iets wat men echt nog niet begrepen heeft is feit dat als we van 3 naar 2 of 2 naar 1 rijstrook gaan, dat men dan juist sneller moet rijden en niet trager.

Wet van Bernoulli ... als we een vernauwing krijgen, moeten de deeltjes juist sneller gaan. Wat doet iedereen op de weg? Juist ja, remmen. En dat is nu net verkeerd!
                                        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                          Iets wat men echt nog niet begrepen heeft is feit dat als we van 3 naar 2 of 2 naar 1 rijstrook gaan, dat men dan juist sneller moet rijden en niet trager.

Wet van Bernoulli ... als we een vernauwing krijgen, moeten de deeltjes juist sneller gaan. Wat doet iedereen op de weg? Juist ja, remmen. En dat is nu net verkeerd!
                                          Ik rem enkel omdat die voor mij ook remt !

Comment

Working...
                                          X