Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MotoGP
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenIk passeerde ooit es met de motor een ongeval waar de motard al onder een deken lag. Zijn voeten staken nog uit. Ik verzeker u dat ik onmiddellijk héél rustig naar huis ben gereden & de eerste dagen niet buitenkroop met de bike....
idd, op de ring ook al een paar zien "liggen", toch is het wreed om te zeggen dat je 2 draaien later er niet meer aan denkt totdat je van de baan af bent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWtf Lorenzo vs Cimoncellironde 4 al zo'n bagarre
Mmmm, schitterende GP!! Spies 4
Persoonlijk vond ik het echt ook wel Lorenzo zijn fout. Er was daar geen plaats en Simencelli kon die noooooit zien komen hebben. Ook de wijze waarop Lorenzo voorbij Rossi ging of Spies Dovi pakte was ni echt zuiver te noemen. Gewoon der tussen gooien en de andere compleet naar buiten duwen...
Nu, het resulteerde wel in een spetterende race! Kpeis dat ze daar in Valencia iets in het water gedaan hebben, wat een tempramenten op de baan! Er was ver geen enen die rustig reed, ondanks dat ze bijna allemaal al hun nieuwe zitje hebben. Thield ni veel steek, maar twas gewoon beestig om te zien. Jammer dat de gevechten van achteraan in het veld niet meer in beeld kwamen (met ondermeer Melandri).
Ook spijtig dat Pedrosa in het begin van de race zo de kemphaan uit hing om toch maar te tonen dat hij het wel zou kunnen, maar zich daardoor over deed en snel naar achteren zakte. Anders had die zeker de 4de plaats kunnen houden me dunkt.
Anyhow, vree genoten!Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenSimoncelli
Persoonlijk vond ik het echt ook wel Lorenzo zijn fout. Er was daar geen plaats en Simencelli kon die noooooit zien komen hebben. Ook de wijze waarop Lorenzo voorbij Rossi ging of Spies Dovi pakte was ni echt zuiver te noemen. Gewoon der tussen gooien en de andere compleet naar buiten duwen...
Nu, het resulteerde wel in een spetterende race! Kpeis dat ze daar in Valencia iets in het water gedaan hebben, wat een tempramenten op de baan! Er was ver geen enen die rustig reed, ondanks dat ze bijna allemaal al hun nieuwe zitje hebben. Thield ni veel steek, maar twas gewoon beestig om te zien. Jammer dat de gevechten van achteraan in het veld niet meer in beeld kwamen (met ondermeer Melandri).
Ook spijtig dat Pedrosa in het begin van de race zo de kemphaan uit hing om toch maar te tonen dat hij het wel zou kunnen, maar zich daardoor over deed en snel naar achteren zakte. Anders had die zeker de 4de plaats kunnen houden me dunkt.
Anyhow, vree genoten!
Simoncelli was de max, eerst Lorenzo en nadien nog eens Rossi willen terugpakken... Steek die gast eens op een fabrieksmoto!
'k Ben echt benieuwd naar 2011, Lorenzo - Rossi - Stoner - Pedrosa en dan de nieuwe opkomers à la Spies & Simoncelli.. Hayden kwam laat op het seizoen ook geregeld opzetten, maar die heeft wa pech gekend..My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Nu is het officieel:
Volgend jaar 3 fabrieks Honda's!!!Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport(sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Ik ben zelf 2 keer geweest. De eerste keer 's ochtends vroeg aan de kassa tickets gekocht voor Winterdijk tribune, heel goede plaatsen, net voor laatste chicane voor de finish
Het volgende jaar tickets besteld via internet, ditmaal op de Stekkenwaltribune. Ook heel mooi zicht op de actie.
Ik zou zeggen, neem hier eens een kijkje, dan zie je de lay-out van het circuit en kan je kijken waar je het liefst zou zitten.
Hier kan je de tickets bestellen en prijzen bekijken.
Alle info op www.tt-assen.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bjoxx Bekijk BerichtenIk ben zelf 2 keer geweest. De eerste keer 's ochtends vroeg aan de kassa tickets gekocht voor Winterdijk tribune, heel goede plaatsen, net voor laatste chicane voor de finish
Het volgende jaar tickets besteld via internet, ditmaal op de Stekkenwaltribune. Ook heel mooi zicht op de actie.
Ik zou zeggen, neem hier eens een kijkje, dan zie je de lay-out van het circuit en kan je kijken waar je het liefst zou zitten.
Hier kan je de tickets bestellen en prijzen bekijken.
Alle info op www.tt-assen.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenNog een maandje en ze vliegen er weer in
ook Superbike start volgende week trouwens op Philip Island
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenIk ben van plan om dit jaar naar de GP van Assen te gaan. Iemand tips voor een goeie tribune? Staan of zitten maakt me niet uit, laat ons zeggen max. €100/ticket.
En als je logeert bezoek een eens Camping De Haar in Witten en als je het ziet zitten ga gerust naar de Nacht van Assen.
Ik heb daar alleen maar goede herinneringen...
Comment
Comment