Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MotoGP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
    Geeft toch een vies gevoel om te weten dat ik op dat moment dat het gebeurde ook op de motor zat
    Ik passeerde ooit es met de motor een ongeval waar de motard al onder een deken lag. Zijn voeten staken nog uit. Ik verzeker u dat ik onmiddellijk héél rustig naar huis ben gereden & de eerste dagen niet buitenkroop met de bike....
    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• fack Pedrosa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
        Ik passeerde ooit es met de motor een ongeval waar de motard al onder een deken lag. Zijn voeten staken nog uit. Ik verzeker u dat ik onmiddellijk héél rustig naar huis ben gereden & de eerste dagen niet buitenkroop met de bike....

idd, op de ring ook al een paar zien "liggen", toch is het wreed om te zeggen dat je 2 draaien later er niet meer aan denkt totdat je van de baan af bent

Comment

• Ging Rossi Lorenzo niet helpen om de titel te veroveren?
          Damn, meer van dat please

Comment

• Wtf Lorenzo vs Cimoncelli ronde 4 al zo'n bagarre

Mmmm, schitterende GP!! Spies 4
            Last edited by ; 07/11/2010, 14:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Wtf Lorenzo vs Cimoncelli ronde 4 al zo'n bagarre

Mmmm, schitterende GP!! Spies 4
              Simoncelli
              Persoonlijk vond ik het echt ook wel Lorenzo zijn fout. Er was daar geen plaats en Simencelli kon die noooooit zien komen hebben. Ook de wijze waarop Lorenzo voorbij Rossi ging of Spies Dovi pakte was ni echt zuiver te noemen. Gewoon der tussen gooien en de andere compleet naar buiten duwen...

Nu, het resulteerde wel in een spetterende race! Kpeis dat ze daar in Valencia iets in het water gedaan hebben, wat een tempramenten op de baan! Er was ver geen enen die rustig reed, ondanks dat ze bijna allemaal al hun nieuwe zitje hebben. Thield ni veel steek, maar twas gewoon beestig om te zien. Jammer dat de gevechten van achteraan in het veld niet meer in beeld kwamen (met ondermeer Melandri).
              Ook spijtig dat Pedrosa in het begin van de race zo de kemphaan uit hing om toch maar te tonen dat hij het wel zou kunnen, maar zich daardoor over deed en snel naar achteren zakte. Anders had die zeker de 4de plaats kunnen houden me dunkt.

Anyhow, vree genoten!
              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
              Motoren & Tjeurisme

Comment

• 't Was een énorm leuke race, man man! De wijze waarop Stoner ook maar bleef vechten was héérlijk om zien, op en over de limiet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                  Simoncelli
                  Persoonlijk vond ik het echt ook wel Lorenzo zijn fout. Er was daar geen plaats en Simencelli kon die noooooit zien komen hebben. Ook de wijze waarop Lorenzo voorbij Rossi ging of Spies Dovi pakte was ni echt zuiver te noemen. Gewoon der tussen gooien en de andere compleet naar buiten duwen...

Nu, het resulteerde wel in een spetterende race! Kpeis dat ze daar in Valencia iets in het water gedaan hebben, wat een tempramenten op de baan! Er was ver geen enen die rustig reed, ondanks dat ze bijna allemaal al hun nieuwe zitje hebben. Thield ni veel steek, maar twas gewoon beestig om te zien. Jammer dat de gevechten van achteraan in het veld niet meer in beeld kwamen (met ondermeer Melandri).
                  Ook spijtig dat Pedrosa in het begin van de race zo de kemphaan uit hing om toch maar te tonen dat hij het wel zou kunnen, maar zich daardoor over deed en snel naar achteren zakte. Anders had die zeker de 4de plaats kunnen houden me dunkt.

Anyhow, vree genoten!
                  Ja 't was echt beestig...
                  Simoncelli was de max, eerst Lorenzo en nadien nog eens Rossi willen terugpakken... Steek die gast eens op een fabrieksmoto!
                  'k Ben echt benieuwd naar 2011, Lorenzo - Rossi - Stoner - Pedrosa en dan de nieuwe opkomers à la Spies & Simoncelli.. Hayden kwam laat op het seizoen ook geregeld opzetten, maar die heeft wa pech gekend..
                  My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Nu is het officieel:
                    Volgend jaar 3 fabrieks Honda's!!!
                    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• 't Wordt inderdaad een leuk seizoen in 2011 :-)
                      Lorenzo is op dit moment misschien wel de beste van het veld, maar z'n arrogantie is even groot als z'n talent.

En Simoncelli, what a guy

Comment

• en nu mliljaarde weer meer dan 4 maand wachten...

Comment

• tegenwoordig kijk ik vaak naar de redbull rookies cup. (12tot 18j)
                          allemaal gelijke wapens dus ferm interessant om te zien. het zicht is ook knap met allemaal diezelfde kleurstelling.

een aanrader
                          wimoptiek.be op

Comment

• 'k Weet niet wat ik ervan moet vinden... Op veel foto's neigt het rood meer naar oranje...

Comment

• Ik ben van plan om dit jaar naar de GP van Assen te gaan. Iemand tips voor een goeie tribune? Staan of zitten maakt me niet uit, laat ons zeggen max. €100/ticket.

Comment

• Ik ben zelf 2 keer geweest. De eerste keer 's ochtends vroeg aan de kassa tickets gekocht voor Winterdijk tribune, heel goede plaatsen, net voor laatste chicane voor de finish
                                Het volgende jaar tickets besteld via internet, ditmaal op de Stekkenwaltribune. Ook heel mooi zicht op de actie.
                                Ik zou zeggen, neem hier eens een kijkje, dan zie je de lay-out van het circuit en kan je kijken waar je het liefst zou zitten.

Hier kan je de tickets bestellen en prijzen bekijken.

Alle info op www.tt-assen.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bjoxx Bekijk Berichten
                                  Ik ben zelf 2 keer geweest. De eerste keer 's ochtends vroeg aan de kassa tickets gekocht voor Winterdijk tribune, heel goede plaatsen, net voor laatste chicane voor de finish
                                  Het volgende jaar tickets besteld via internet, ditmaal op de Stekkenwaltribune. Ook heel mooi zicht op de actie.
                                  Ik zou zeggen, neem hier eens een kijkje, dan zie je de lay-out van het circuit en kan je kijken waar je het liefst zou zitten.

Hier kan je de tickets bestellen en prijzen bekijken.

Alle info op www.tt-assen.com
                                  Oké thanks, ik denk dat Winterdijk wel een goeie kans maakt dan!

Comment

• Nog een maandje en ze vliegen er weer in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                      Nog een maandje en ze vliegen er weer in
                                      inderdaad en er zijn weer massaal veel beelden te vinden van de tests

ook Superbike start volgende week trouwens op Philip Island
                                      1978 BMW E21 323i
                                      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                        Ik ben van plan om dit jaar naar de GP van Assen te gaan. Iemand tips voor een goeie tribune? Staan of zitten maakt me niet uit, laat ons zeggen max. €100/ticket.
                                        Uit ervaring (8x tt & 6x sbk ) kan ik u de geert timmer bocht aanbevelen..
                                        En als je logeert bezoek een eens Camping De Haar in Witten en als je het ziet zitten ga gerust naar de Nacht van Assen.
                                        Ik heb daar alleen maar goede herinneringen...

Comment

• Yeehaa, nog 10 dagen!!
                                          My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Working...
                                          X