Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
nee Dorna verkoopt de tv-rechten enkel maar aan de plaatselijke zenders (welke die ook mogen zijn) en aan BBC mss dat RTL er nog bij zit, dat week ik niet vanbuiten
Leave a comment:
Guest replied
En belangrijker... WAAR kunnen we het wel bekijken?
Ze gaan eraan beginnen
Zend BBC dit vanaf nu uit op BBC 3 of is dat eenmalig? Ik zie dat ze 't maandagmiddag wel kort uitzenden op BBC 2 maat ik wil THE FULL DEAL!
niks op BBC2?? ik dacht dat het zondag avond rond 10u was
Leave a comment:
Guest replied
Ze gaan eraan beginnen
Zend BBC dit vanaf nu uit op BBC 3 of is dat eenmalig? Ik zie dat ze 't maandagmiddag wel kort uitzenden op BBC 2 maat ik wil THE FULL DEAL!
Leave a comment:
Guest replied
nog 2 weken...
Leave a comment:
Guest replied
Pedrosa serieus op z'n bek gegaan. Botbreuk, huidtransplantatie,...Hopelijk is hij erbij bij de start van het seizoen... Ben geen fan, maar hij doet altijd mee voor het podium...
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
wel ja ik had ondertussen ergens een bericht gezien dat er bijna een nieuwe 599cc viertakt klaar was voor dat 250cc kampioenschap...blijkbaar zit dat allemaal nog in zijn beginfase of misschien waren het allemaal maar speculaties...
Leave a comment: