Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MotoGP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
    Nog nooit geweest
    Ik vind hem téveel willen opvallen,en dat zint me niet.Geef mij maar Stoner,Edwards,Nakano...
    Denk niet dat die dat nodig heeft van op te willen vallen. Met zo een palmares valt ge gewoon op

Leave a comment:

• lele
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
    Wel een zalige GP in Donington. Man, even leek het er zelfs op dat Edwards z'n eerste zege ging halen. Of De Puniet aka "The rider most likely to kiss the concrete". AL ben ik wel een fan van Randy, hij is retesnel zolang het duurt.

En Rossi crasht en finisht alsnog dik in de punten

Mooi seizoen
    Zeker weten, meermaals 'och zot' gezegd tijdens de race
    Wel een fameuse taktische blunder van Ducati

Leave a comment:

• Tracer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
    Wel een zalige GP in Donington. Man, even leek het er zelfs op dat Edwards z'n eerste zege ging halen. Of De Puniet aka "The rider most likely to kiss the concrete". AL ben ik wel een fan van Randy, hij is retesnel zolang het duurt.

Mooi seizoen
    ik heb dus niks gezien hé ... doeme wel de superbike en supersport...die had ik opgenomen

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    En uw eigen een lapkesnaam ("The Doctor") geven, dat vind ik not done zé.
    Zoiets "krijgt" ge van uw fans en/of de media.
    Nu,petje af voor hetgeen hij al verwezenlijkt heeft!
    Z'n fans noemen hem niet The Doctor hoor,
    gewoon ... God.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Mooi seizoen

Leave a comment:

• Vanni
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
    geen echte Rossi fan neem ik aan ?
    Nog nooit geweest
    Ik vind hem téveel willen opvallen,en dat zint me niet.Geef mij maar Stoner,Edwards,Nakano...
    En uw eigen een lapkesnaam ("The Doctor") geven, dat vind ik not done zé.
    Zoiets "krijgt" ge van uw fans en/of de media.
    Nu,petje af voor hetgeen hij al verwezenlijkt heeft!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik heb de MotoGP van zondag ook gezien ^^
    Kwas aan het zappen toen ik de BBC passeerde en moto's zag en dan ben ik gestopt met zappen (tot grote frustratie van mn vriendin, die na 5min gewoon in slaap gevallen is )

Het is de eerste MotoGP die ik ooit gezien heb.
    En ik moet zeggen dat ik zeker nog zal kijken

Zoals die 2 tot in de laatste bocht aan het vechten waren, echt leuk om naar te kijken!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Bwa, ik vind dat we dit jaar wel verwend worden. Al veel mooie gevechten gezien.

Dat been is toch voor een stuk voor de balans denk ik, je verlegt er toch je zwaartepunt mee. Op BBC opperden ze eergisteren ook dat het een soort slinkse manier zou zijn om de weg wat te versperren als er iemand kort achter je rijdt. Zo wordt het moeilijker inhalen.

Jammer van Hayden. Als hij in het begin niet naar buiten geduwd was, had hij een nog mooier resultaat neergezet. Hij lijkt toch terug te zijn.
    Last edited by ; 21/07/2009, 10:05.

Leave a comment:

• Tracer
    replied
    En iedere keer zie je dat teamorders in de MotoGP niet van tel zijn.
    Knap van beide Yamaha's. Alleen de verkeerde heeft gewonnen.
    geen echte Rossi fan neem ik aan ?

Leave a comment:

• Tracer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
    Ik vond het niet echt een spannende race.
    Stoner even aan kop , daarna Lorenzo en de voorlaatste ronde neemt Rossi weer zijn startpositie in.

Ik vraag mij nog altijd waarom Rossi (en Stoner ook dacht ik) af en toe zijn voeten van de steunen haalt in een bocht. Om aan te geven aan de achterrijders welke richting het is?
    die vraag gaat nu al van vorig jaar rond ...ik zie het meer en meer rijders doen de ene zegt dat het voor de balans is...de andere zegt dat het een natuurlijke reactie is doordat die carbon remschijven zoveel bijtkracht (en g-krachten) produceren dat de rijders hun voeten er gewoon afschuiven.... en nog steeds geen deftig antwoord op gehad

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik vond het niet echt een spannende race.
    Stoner even aan kop , daarna Lorenzo en de voorlaatste ronde neemt Rossi weer zijn startpositie in.

Ik vraag mij nog altijd waarom Rossi (en Stoner ook dacht ik) af en toe zijn voeten van de steunen haalt in een bocht. Om aan te geven aan de achterrijders welke richting het is?

Leave a comment:

• Vanni
    replied
    En iedere keer zie je dat teamorders in de MotoGP niet van tel zijn.
    Knap van beide Yamaha's. Alleen de verkeerde heeft gewonnen.

Leave a comment:

• Tracer
    replied
    mja Hayden heeft nog een mooie 8ste plek gehaald, Melandri 7de, Elias 6de, De Angelis nog 5de... dus zo slecht hebben die mannen dat niet gedaan

Rossi heeft gewonnen maar het bleef spannend tot het einde, opnieuw een gevecht tussen Lorenzo en Rossi. Pedrosa kwam net iets te kort en Stoner werd 4de

Leave a comment:

• dragonfly
    replied
    straks motogp op de Sachsenring gisteren zijn er weer een groot aantal rijders afgegaan. Ik dacht een stuk of 8 waaronder Hayden en Canepa, waarbij Hayden van zijn motor geworpen werd en zo Canepa mee nam in de crash

zie filmpje
    amai, er gaan er daar toch een paar niet goed van zijn

Leave a comment:

• Tracer
    replied
    straks motogp op de Sachsenring gisteren zijn er weer een groot aantal rijders afgegaan. Ik dacht een stuk of 8 waaronder Hayden en Canepa, waarbij Hayden van zijn motor geworpen werd en zo Canepa mee nam in de crash

zie filmpje

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Leave a comment:

• Tracer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Nogal ja! Beiden highsider in dezelfde ronde op t einde van de qualifying

t was trouwens best nog een spannende race.
    heel spannend, tot de laatste bocht maar Pedrosa verdient gewonnen!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    straks Motogp in Laguna Seca ben benieuwd

heb wel gehoord dat Lorenzo en Stoner er zwaar afgegaan zijn in de trainingen...
    Nogal ja! Beiden highsider in dezelfde ronde op t einde van de qualifying

t was trouwens best nog een spannende race.

Leave a comment:

• Tracer
    replied
    straks Motogp in Laguna Seca ben benieuwd

heb wel gehoord dat Lorenzo en Stoner er zwaar afgegaan zijn in de trainingen...

Leave a comment:

• Vanni
    replied
    idd,vooral Germans & UK'ers

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Lotz of Djermans veronderstel ik?

Leave a comment:

Working...
X