Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
awel ik ben er eigenlijk ook eentje aant zoeke
ofwel ne honda camino ofwel ne peugeot vogue ( wa is eigenlijk "den beste" ? )
het enigste stoeme is da ge die zo moeilijk int gewoon simpel zwart vind, gevidn percies alleen maar de marginaalste kleurkes
De Vogue, die rijden standaard 65 km/u mits wat geprul met de carbu, en hebben wel remmen. De mijne was ook ne zwarten. Zelf gespoten, voordien was het een appelblauwzeegroene.
De Vogue, die rijden standaard 65 km/u mits wat geprul met de carbu, en hebben wel remmen. De mijne was ook ne zwarten. Zelf gespoten, voordien was het een appelblauwzeegroene.
en hoe hebt gij da juist gespoten ?
wa voor spuitbus ( voor op plastiek , metaal , ... )
en eerst gewoon gekuist en gespoten, of moet ge da eerst ontvette me white spirit en schure ofzo ?
pff , kzou er zou ongeloofelijk graag eene hebbe ( ne vogue ) nu just nog mijn ouders overtuige, ze vinda da te gevaarlijk :s , iemand enige tips
wa voor spuitbus ( voor op plastiek , metaal , ... )
en eerst gewoon gekuist en gespoten, of moet ge da eerst ontvette me white spirit en schure ofzo ?
pff , kzou er zou ongeloofelijk graag eene hebbe ( ne vogue ) nu just nog mijn ouders overtuige, ze vinda da te gevaarlijk :s , iemand enige tips
Gewoon de oude lak wat opgeschuurd en gespoten deels met hammerite mat, deels met gewone zwarte van Motip. t'was een rat. Zeker nadat ik er mee op mijn kloten was gegaan op een (gelukkig verlaten) rond punt. Die krassen maakten hem echt af! Ook ik heb er nog littekens van.
kheb vroeger ook nog gereden met een zwarte honda camino sport v-matic kvond het wel plezant rijden maar kan je nu niet meer vergelijken met de hedendaagse scooters
Amai dat is een proper exemplaar!
Ik heb een tweetal maanden met net dezelfde gereden vroeger, een A-klasse met variomatic. Sleuren als de beesten met een topsnelheid van zo'n 55 per uur tegen een ongelooflijk hoog toerental.
Comment