Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginneling vraagjes.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kijk, dat is dus geen probleem

Mountainbiken en squash zijn niet stereotiep

Tuurlijk ben ik een krak ik hokjesgedrag. Hoe langer je meebolt op deze aardkloot, hoe meer je merkt dat die hokjes vaak erg correct zijn . Jij let toch ook dubbel op bij mensen met meer cijfers dan letters op hun nummerplaat, of als ze een hoofddeksel op hebben? Dubbel zoveel opletten bij een combinatie van de twee .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Ik zeg niet dat ze niet bestaan eh, ik zeg enkel dat ik in mijn tijd als ambulancier er geen ben tegengekomen
      Waarom zeg je dan, dat je de eerste nog moet zien ??

Ik zie regelmatig mensen op consultatie die maanden thuis hebben gezeten met een zware voetletsel of scheur.
      Ik moet dan vaak maar 1 woord zeggen...Voetbal ? Ja dokter.

Comment

Kijk, dat is dus geen probleem

Tuurlijk ben ik een krak ik hokjesgedrag. Hoe langer je meebolt op deze aardkloot, hoe meer je merkt dat die hokjes vaak erg correct zijn . Jij let toch ook dubbel op bij mensen met meer cijfers dan letters op hun nummerplaat, of als ze een hoofddeksel op hebben? Dubbel zoveel opletten bij een combinatie van de twee .

ik heb zelf met een oude nummerplaat rond gereden.
        Ik draag zelf regelmatig een pet of zelfs een hoed :p

ik rij met een clio, niet getuned.

ik denk zelden echt stereotiep,
        omdat ik mij ook al veel mispakt heb met vooroordelen...

maar er zijn altijd mensen die denken dat leeftijd automatisch wijsheid meebrengt.

Comment

• Ach, vooroordelen zijn voor de lol

Ik loop ook graag in tshirt en korte broek een BMW-dealer binnen

Comment

FOUT!

Middle-management

Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
            Waarom zeg je dan, dat je de eerste nog moet zien ??

Ik zie regelmatig mensen op consultatie die maanden thuis hebben gezeten met een zware voetletsel of scheur.
            Ik moet dan vaak maar 1 woord zeggen...Voetbal ? Ja dokter.
            2 maand intensieve?

Comment

• Mooi topic geworden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                FOUT!

Middle-management
                Niet stereotiep voor ene die zweert met/over/van bottinnen en gevechtssporten

MTB en squash is dan weer typisch middle management, maar ik ken ook genoeg Sales dodos die dat doen

Comment

• Typische sporten voor de bovengemiddeld verdienende bediende zegmaar

Comment

Niet stereotiep voor ene die zweert met/over/van bottinnen en gevechtssporten

MTB en squash is dan weer typisch middle management, maar ik ken ook genoeg Sales dodos die dat doen
                    Maar ik kan wel een auto parkeren en een niet asociaal rijgedrag hanteren... das dan weer iets wat een bmw rijder niet kan (en aangezien je er twee hebt... wel... Haha )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
                      Dat vind ik toch een enorm kort door de bocht verhaal,

wat met full contact sporten? waar regelmatig mensen dingen breken (en erger).
                      Dat is helemaal niet kort door de bocht, eerder correct door de bocht :p

Bij gevechtssporten kan je je idd blesseren, maar ALLES wordt wel gedaan om dit te voorkomen.
                      Nu lijkt het mij dat wanneer je in je short en met teensletsen gaat rijden, je niet echt alles doet om verwondingen te voorkomen of ben ik hier verkeerd in^^

Waarom zou ik moeten dokken voor iemand die doelbewust zichzelf niet heeft beschermd, dat vraag ik mij dan af, hetzelfde zou btw voor het niet dragen van de gordel moeten gelden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
                        Dat is helemaal niet kort door de bocht, eerder correct door de bocht :p

Bij gevechtssporten kan je je idd blesseren, maar ALLES wordt wel gedaan om dit te voorkomen.
                        Nu lijkt het mij dat wanneer je in je short en met teensletsen gaat rijden, je niet echt alles doet om verwondingen te voorkomen of ben ik hier verkeerd in^^

Waarom zou ik moeten dokken voor iemand die doelbewust zichzelf niet heeft beschermd, dat vraag ik mij dan af, hetzelfde zou btw voor het niet dragen van de gordel moeten gelden.
                        fout bij onze club draagt niemand scheen bescherming, niemand een hoofdbeschermer,
                        enkel een bitje en een schelp... daar stopt het...
                        en ik durf je eerlijk vertellen dat weinig clubs alle bescherming verplichten of voorzien.

dus correct door de bocht?
                        don't think so...

daarboven op,
                        praat ik niet enkel over gevechtsporten,
                        maar ook over andere consoorten van sporten die gevaarlijk zijn,
                        niet alle skateboarders/bmx voorzien zichzelf van alle bescherming mogelijk...

je kan je blindstaren hoe je wil op je teensletsen en shortjes....

Comment

• Jongens toch, wat een geleuter over die beschermende kledij seg.

Laat iedereen toch eens z'n eigen goesting doen hé. Het zal de gezondheidszorg echt wel massa's geld kosten dat er zo af en toe eens ene op zijn plaat gaat zonder beschermende kledij... NOT!

Schaf misschien meteen ook alle risicosporten enzomeer uit. We kunnen misschien allemaal met een harnas aan in de zetel gaan zitten gans der dagen. Dat kost de gezondheidszorg niks dan... . Pffff

Comment

• Jakkel das ook ni waar :p
                            te veel zitten, doorligwonden? te dik worden, hartaanval, en nog wat zooi
                            is ook niet goed he :p

eigelijk..
                            wat er ook gebeurd:
                            we zijn gef*cked...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              We kunnen misschien allemaal met een harnas aan in de zetel gaan zitten gans der dagen. Dat kost de gezondheidszorg niks dan... . Pffff
                              Moh, Jakkel!

Dat zorgt voor overgewicht! Wie gaat de gevolgen daarvan betalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
                                Maar ik kan wel een auto parkeren
                                Gij hebt mij nog nooit zien parkeren
                                Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
                                en een niet asociaal rijgedrag hanteren...
                                Hoe, mijn beurt afwachten ofwa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  2 maand intensieve?
                                  Ja da's wel heel overdreven natuurlijk. Iemand die 2 maanden op intensieve ligt moet al iemand zijn wiens leven aan een zijden draadje hangt eh

Ik bedoelde mensen die een zware operatie dienen te ondergaan en die achteraf een lange revalidatie of last hebben,
                                  van een sportongeval.

Eigenlijk is dit een discussie zonder enige vorm van rationeel eindpunt.

Ik wil enkel maar zeggen. Laat iedereen de keuze op dat vlak. Verdraagzaamheid.
                                  Anders moeten we alles gaan inbinden of afschaffen.

En da's het laatste dat ik zou willen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten

Eigenlijk is dit een discussie zonder enige vorm van rationeel eindpunt.

Ik wil enkel maar zeggen. Laat iedereen de keuze op dat vlak. Verdraagzaamheid.
                                    Anders moeten we alles gaan inbinden of afschaffen.

En da's het laatste dat ik zou willen !
                                    Voilà, da's gesproken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Jongens toch, wat een geleuter over die beschermende kledij seg.

Laat iedereen toch eens z'n eigen goesting doen hé. Het zal de gezondheidszorg echt wel massa's geld kosten dat er zo af en toe eens ene op zijn plaat gaat zonder beschermende kledij... NOT!

Schaf misschien meteen ook alle risicosporten enzomeer uit. We kunnen misschien allemaal met een harnas aan in de zetel gaan zitten gans der dagen. Dat kost de gezondheidszorg niks dan... . Pffff
                                      Ha, dat dacht jij! Ze proberen dat in Amerika! Bij gevolg is meer dan de helft daar nu obees, wat de gezondheidszorg nog véél méér kost!

En over sporten die 2 serieuze blesseures veroorzaken en zeer lange revalidatie : volleybal. En daar is er ook geen enkele die een knieharnas aan doet.
                                      Of zoals reeds eerder aangehaald alle skieërs zonder deftige beschermende kledij of helm en zo kunnen we nog héél lang doorgaan en mensen vinden die mogelijks een cent kunnen kosten aan de gezondheidszorg.... Allemaal zondaars "die gene cent van de gezondheidszorg verdienen!".....

Alright..... Mss moeten we die mensen allemaal direct zonder zon zetten, of een teken op de arm laten dragen, zodat iedereen kan zien voor wie we gelukkig niet meer moeten betalen en iedereen vooral kan zien wie de über gezonde mens is die beter is dan al die andere met een teken aan. En na een tijdje kunnen we die zondaars met een teken aan uit hun huizen zetten, want die verdienen ze toch niet. Allemaal de straat op. Enkel de huizen voor de über mensen die nix mis doen en geen geld aan de maatschappij kosten, zodat al het geld bij de gezonden blijft. En dan kunnen we al die andere laten vergassen enzo, zodat ze wegzijn en niemand nog een duit voor die mensen hoeft te betalen. En dan kunnen we beseffen dat we eigenlijk allemaal op 1 of andere manier soms wel wat geld aan de maatschappij kosten en toen was iedereen dood...
                                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Eigenlijk zou zo'n schelp nog zo slecht niet op de moto. Dan kan je het volle rempotentieel gebruiken zonder dat je schrik moet hebben dat je een wienerzangerknaapstem krijgt.