Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke 2 wieler 2de handsjes
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenIs al verkocht.. Was een bmw K1200s van 2005, 26000km voor 4950€
Ja, de eerste modellen hadden slechte lagering, ondanks het een techniek was waarvan BMW claimde dat ze uit de F1 kwam, en de krukassen liepen in. Meestal rond de 30.000km.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDe bedoeling van zo'n Pk-bulkende naked ontgaat mij ook een beetje. En inderdaad, een gooi- en smijtmoto is het niet onmiddellijk. Breed zadel ook..
Als je dat graag ziet... dan moet je dat kopen.
Of... het ontgaat mij waarom iemand een motor koopt met een goed frame en remmen maar met een ouderwets choppermotorblok er in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenKennis had vroeger zo enen. En nen SB8 (één van mijn eeuwige droommotoren). Van beiden ergens nog foto's liggen...
Ik heb hem al twee keer bijna gekocht en iedere keer achteraf spijt dat ik het niet gedaan heb...
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk BerichtenEn waarom mensen een 'snelheidsmodel' kopen om op openbare weg te rijden ontgaat mij ook en toch zijn er zoveel die zo iets kopen.
Als je dat graag ziet... dan moet je dat kopen.
En in de praktijk ontgaat het vele motards die zo'n Pk-bulkend beest tussen hun benen hebben ook hoor, ook al zullen ze het niet altijd even snel willen toegeven.
Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk BerichtenOf... het ontgaat mij waarom iemand een motor koopt met een goed frame en remmen maar met een ouderwets choppermotorblok er in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenEen SB8R Special (de volledig zwarte) koop ik mij nog ooit.
Ik heb hem al twee keer bijna gekocht en iedere keer achteraf spijt dat ik het niet gedaan heb...
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenIk weet een Moto Morini Corsaro 1200 met 6k km voor 7.5k te koop staan. Een juweeltje!Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenEen SB8R Special (de volledig zwarte) koop ik mij nog ooit.
Toch eens kopen! Ze gaan zeldzaam worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk BerichtenMocht iemand een GSXR 600 - 750 -1000, CBR, R1/6 weten staan voor een prijsje (4k) weet het mij te zeggen, ben op zoek naar eentje
Maar ik denk dat je betere deals kan sluiten bij een particulier
Comment
Comment