Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw S 1000 RR
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenDe grootste veiligheid zit tussen de oren. Je trekt nog altijd zelf aan de gas.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenDas just maar hier moet gé ni neig hard aan trekken zenen om serieus vooruit te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenBij nagenoeg geen enkele moderne moto moet je dat nog doen. Ze komen tegenwoordig allemaal vlotjes boven de 100 Pk (zelfs de 600cc'kes), en da's allemaal gelijk aan heel rap.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Ferme machine, deze s1000rr, onlangs een half uurtje kunnen testen en serieus onder de indruk. Staat wel beenhard afgeveerd voor de openbare weg, maar op circuit moet dit ongelooflijke prestaties kunnen neerzetten. Het is de overtreffende trap van mijn k7 gsxr die toch al geen mietje was met 185pk.
Deze staat met stip op nummer 1 van mijn verlanglijstje, en 'k zal er waarschijnlijk ook echt ene binnenhalen...My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ATI Bekijk BerichtenMooiste machine Bmw ooit gebouwd heeft.Ik ken ene dat s1000rr heeft en daar staat zo'n mapping op rain,race stand etc en op race stand zie je alleen lucht vertelde hij me.
Comment
-
Een Wunderlich S1000RR voor de fans v accessoires :
Comment
-
Bruno van BR heeft een 1000 RR. Ik koop ofwel een RR volgend jaar of een Ducati. Maar 'k ben enorm aan 't twijfelen. Ook of ik zo iets nieuw koop of 2dehands. Nieuw is 't vooral veel geld als eerste SBK. De kans is vrij groot dat je toch eens tegen de vlakte gaat en dat is dan wel zonde van een nieuwe. 't Is uiteraard altijd zonde maar een RR met alles er op en eraan nieuw is al snel 19k euro... . 2 dehands vind je ze rond de 11 a 12k.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
heb er deze zomer ook een uurtje mee gereden.
eens alle standen geprobeerd (behalve de slick-mode) en moet zeggen dat de race-mode echt wel tof is! (zeker met zoveel mogelijk hulpmiddeltjes uitgeschakeld)
van de rest was ik niet echt onder de indruk.
en om nu te zeggen dat de moto zoveel sneller is dat mijn zx10, dat is ook overdreven.
Het is vooral een moto die heel veel vertrouwen geeft, waardoor de snelheid heel rap omhoog gaat.
Verassend genoeg ook vrij comfortabel. (ben 1m81)
al bij al vind ik het wel een beestige, maar 'dure' moto. (voor mijn portemonnee)
greets
Comment
-
Vandaag eindelijk tijd gehad om te kunnen testrijden met S 1000 RR.
Resultaat is dat de offerte hier voor mijn neus ligt. 't Zit er dik in dat em tegen de lente in de garage staat.
Zeer makkelijk te rijden. Krankzinnig als je de kraan open draait. Wat een machine! Rijdt veel aangenamer dan een Ducati 1098. Ik ben verkocht. Aanstaande zomer wat opleidingen doen en volgend jaar Spa op 2 wielen met 193 PK onder het zadel.
Ps: Niks op 4 wielen kan je dezelfde kick geven! En al helemaal niet voor dat prijskaartje.Last edited by Alfa-Beemer; 02/01/2013, 19:43.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
Ps: Niks op 4 wielen kan je dezelfde kick geven! En al helemaal niet voor dat prijskaartje.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenIdd. En niks op 4 wielen zal u voor het kleinste foutje het hoekje om helpen. Priceless.
Als 'm er al komt alfa beemer, veel succes met de S1000RR.
Comment
Comment