Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw S 1000 RR

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
    Nope,

Testrit is voor binnenkort.
    Zijt maar voorzichtig die dingen zijn retesnel. Ik was serieus onder indruk.
    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

De grootste veiligheid zit tussen de oren. Je trekt nog altijd zelf aan de gas.
      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

De grootste veiligheid zit tussen de oren. Je trekt nog altijd zelf aan de gas.
        Das just maar hier moet gé ni neig hard aan trekken zenen om serieus vooruit te gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
          Das just maar hier moet gé ni neig hard aan trekken zenen om serieus vooruit te gaan.
          Bij nagenoeg geen enkele moderne moto moet je dat nog doen. Ze komen tegenwoordig allemaal vlotjes boven de 100 Pk (zelfs de 600cc'kes), en da's allemaal gelijk aan heel rap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Bij nagenoeg geen enkele moderne moto moet je dat nog doen. Ze komen tegenwoordig allemaal vlotjes boven de 100 Pk (zelfs de 600cc'kes), en da's allemaal gelijk aan heel rap.
            Ja das just ,ne moto da niet vooruit gaat dat bestaat ni hè. Alle of toch nimeer.

Comment

Als dit de eerste motorervaring wordt, amai :-)

Comment

Ferme machine, deze s1000rr, onlangs een half uurtje kunnen testen en serieus onder de indruk. Staat wel beenhard afgeveerd voor de openbare weg, maar op circuit moet dit ongelooflijke prestaties kunnen neerzetten. Het is de overtreffende trap van mijn k7 gsxr die toch al geen mietje was met 185pk.
                Deze staat met stip op nummer 1 van mijn verlanglijstje, en 'k zal er waarschijnlijk ook echt ene binnenhalen...
                My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Mooiste machine Bmw ooit gebouwd heeft.Ik ken ene dat s1000rr heeft en daar staat zo'n mapping op rain,race stand etc en op race stand zie je alleen lucht vertelde hij me.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ATI Bekijk Berichten
                    Mooiste machine Bmw ooit gebouwd heeft.Ik ken ene dat s1000rr heeft en daar staat zo'n mapping op rain,race stand etc en op race stand zie je alleen lucht vertelde hij me.
                    Dat 'm zijne kop wat kantelt is dat opgelost

Comment

LOL ja das waar!!!

Comment

Een Wunderlich S1000RR voor de fans v accessoires :

Comment

Iemand dit knap ding ondertussen al gekocht?
                          Ik zou wel eens willen weten hoe groot het verschil is met bv een GSX-R met 185pk, of met mijn FZ1 met 150pk.

Lijkt me toch wel dat je in het begin verschiet :-D

Comment

Bruno van BR heeft een 1000 RR. Ik koop ofwel een RR volgend jaar of een Ducati. Maar 'k ben enorm aan 't twijfelen. Ook of ik zo iets nieuw koop of 2dehands. Nieuw is 't vooral veel geld als eerste SBK. De kans is vrij groot dat je toch eens tegen de vlakte gaat en dat is dan wel zonde van een nieuwe. 't Is uiteraard altijd zonde maar een RR met alles er op en eraan nieuw is al snel 19k euro... . 2 dehands vind je ze rond de 11 a 12k.

Comment

Zo groot is dat verschil niet tussen nen bmw s1000rr of gsx-r 1000 hoor,denk niet dat je verschil merkt kwa trekracht en topsnelheid bedoel ik dan.

Comment

Heb er afgelopen zomer ook een testrit mee gedaan, beest van een machine.

Heeft buiten de rain, sport en race stand nog een geheime stand die je moet activeren onder het zadel , slick, puur circuitgericht.

Comment

heb er deze zomer ook een uurtje mee gereden.
                                  eens alle standen geprobeerd (behalve de slick-mode) en moet zeggen dat de race-mode echt wel tof is! (zeker met zoveel mogelijk hulpmiddeltjes uitgeschakeld)
                                  van de rest was ik niet echt onder de indruk.

en om nu te zeggen dat de moto zoveel sneller is dat mijn zx10, dat is ook overdreven.
                                  Het is vooral een moto die heel veel vertrouwen geeft, waardoor de snelheid heel rap omhoog gaat.
                                  Verassend genoeg ook vrij comfortabel. (ben 1m81)

al bij al vind ik het wel een beestige, maar 'dure' moto. (voor mijn portemonnee)

greets

Comment

Vandaag eindelijk tijd gehad om te kunnen testrijden met S 1000 RR.

Resultaat is dat de offerte hier voor mijn neus ligt. 't Zit er dik in dat em tegen de lente in de garage staat.

Zeer makkelijk te rijden. Krankzinnig als je de kraan open draait. Wat een machine! Rijdt veel aangenamer dan een Ducati 1098. Ik ben verkocht. Aanstaande zomer wat opleidingen doen en volgend jaar Spa op 2 wielen met 193 PK onder het zadel.

Ps: Niks op 4 wielen kan je dezelfde kick geven! En al helemaal niet voor dat prijskaartje.
                                    Last edited by Alfa-Beemer; 02/01/2013, 19:43.

Comment

Ps: Niks op 4 wielen kan je dezelfde kick geven! En al helemaal niet voor dat prijskaartje.
                                      Idd. En niks op 4 wielen zal u voor het kleinste foutje het hoekje om helpen. Priceless.
                                      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                                        Idd. En niks op 4 wielen zal u voor het kleinste foutje het hoekje om helpen. Priceless.
                                        Ach, niet teveel over nadenken. Je leeft maar één keer hé.

Als 'm er al komt alfa beemer, veel succes met de S1000RR.

Comment

Mietjes

Comment

Working...
                                          X