Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Knap staaltje van Tadej idd, maar toch blijf ik het altijd onbegrijpelijk vinden dat die gasten op pakweg 60km van de meet dan niet efkes de handen in elkaar slaan.
Altijd dat stop and go verhaal in zo'n achtervolging..
Pech met de Team Time Trial en één verkeerde inschatting. Wel eentje waardoor hij driect een minuut aan de broek gesmeerd kreeg. Maar hij einidgt op 30 seconden. Zowat de tijd die ze kwijt speelden in de tijdrit.
Met de conditie zit het wel snor.
Daarom ben ik nog steeds geen fan van tijdritten. Renners gaan altijd onder andere condities moeten fietsen.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Van der Poel is al jaren de betere van de twee in de eendagswedstrijden. We zeggen dat niet graag als Belgen, maar 't is wel een feit.
Niet alleen in de eendagswedstrijden ook in de cross als hij daar op focust.
Wat niet wegneemt dat VA ook een enorme atleet is, maar VDP nog net dat tikkeltje explosiever.
Maar toch zal ik zondag voor VA supporteren, no matter what
Ik was ook altijd grote fan van Boonen trouwens ( en nog in zijn after life ;-) ).
Als je nu terugkijkt op wat die in zijn jonge jaren allemaal gepresteerd heeft, dan is dat van VDP eigenlijk nog maar klein bier in vergelijking.
't Is natuurlijk nooit helemaal mogelijk om generaties met elkaar te vergelijken, maar toch.
Comment