Of ik kan gewoon straks op zo'n site kijken of iemand anders dat voor mij gedaan heeft.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegfietsers-topic II
Collapse
X
-
Parcours gevonden.Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenIk dacht opgevangen te hebben dat het inderdaad iets zwaarder is geworden.
Via Asse en die kanten gereden zeker?
Comment
-
Jep was al redelijk heuvelachtig maar niks ivm gisteren hoor.Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenDa's eigenlijk al serieus pajottenland waar je door fietst hé, daar zijn ook redelijk wat heuveltjes...
Ik heb ze eens geteld bij de Sean Kelly, 13 cols
Comment
-
ThanksOorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenParcours gevonden.

Die streek ken ik op mijn duimpje, daar doe ik quasi al mijn lange duurtrainingen. Zitten idd wel enkele ambetante stukjes in.
Comment
-
Voor eventuele liefhebbers van lage carbonnen velgen, deze zijn redelijk bij prijs
Comment
-
Plezant?
Op wat rijdt die maat van je eigenlijk? Ik zie een Marzocchi Bomber en Deore LX-onderdelen, maar voor de rest kan ik er niet veel van maken.
Comment
-
Tis een kader van Orbea.Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenPlezant?
Op wat rijdt die maat van je eigenlijk? Ik zie een Marzocchi Bomber en Deore LX-onderdelen, maar voor de rest kan ik er niet veel van maken.
Ik weet dat hij ooit een kader gebroken heeft en een nieuw gekocht heeft en alles overgezet, weet niet wat het origineel was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIk wacht vol ongeduld op een actiefoto van Jupke waar hij eens NIET in de lens kijkt

Comment
-
Ik laat ongeduldige mensen niet graag wachten he.Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDa's snel !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten

Hoe durf je zonder helm te rijden! Heb jij zelfmoordneigingen misschien??

Comment
-
'Onze va' zit nu ook in de Alpen. Omdat het nog niet zwaar genoeg is neemt mijnheer met z'n 63 lentes nog ne volle rugzak mee ook.
En die 'klakskesdracht' heb ik blijkbaar van hem. Met het enige verschil dat ik soms toch nog ne helm draag en hij nooit... want hij heeft er gene!
Comment

Comment