Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben geen echte materiaalkenner, dus vandaar dat ik de vraag hier een stelde.
    Als ik zo op de sites van de gekende merken surf, kom ik niet echt iets bruikbaars tegen idd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
      Ik ben geen echte materiaalkenner, dus vandaar dat ik de vraag hier een stelde.
      Als ik zo op de sites van de gekende merken surf, kom ik niet echt iets bruikbaars tegen idd.
      Moet het echt een geveerde vork zijn?

Je kan bvb ook een crossfiets uitrusten met een plat stuur en iets bredere banden.

Comment

• Vroeger bestond dat. Rock Shox had een vork voor koersfietsen en Cannondale had een raceframe met een Headshok. Nu, ik snap wel waarom die afgevoerd zijn. Carbon heeft daar veel mee te maken.
        Sent from my gun metal colored smart mobile device.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Jupke, liefst een geveerde vork idd.

Ik heb idd ooit een Cannondale gezien in de VS, die uitgerust was met zo'n voorvork.
          Maar ik vond er niets meer van op hun website.

Comment

• tourminator1.jpg

Comment

• Thx Jupke...ik zocht vooral ook iets met V brakes, dus dat ziet er goed uit.
              Ga eens kijken wat dat moois moet kosten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                Thx Jupke...ik zocht vooral ook iets met V brakes, dus dat ziet er goed uit.
                Ga eens kijken wat dat moois moet kosten.
                Een cyclocrossfiets of een fitness bike dan?
                Check bv. eens de Bad Boy-fietsen van Cannondale.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• met gps en gopro samen liggen spelen

Comment

• wat voor versnellingen zijn dat? Is wel lelijk zo met die uitstekende kabels. Dat kan galanter.

Comment

• Dura ace 7800
                      This de koersfiets maar. Die komt maar 5 keer per jaar buiten, max

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                        Dura ace 7800
                        This de koersfiets maar. Die komt maar 5 keer per jaar buiten, max
                        maar dan wel voor ritjes van 24 u

Comment

• Ik heb maar ongeveer 8 uur gereden.
                          Ik zou het eens graag solo doen maar twijfel toch ieder jaar.

Volgende keer dat de fiets buitenkomt is climbing for life of de 8 uur van spa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                            wat voor versnellingen zijn dat? Is wel lelijk zo met die uitstekende kabels. Dat kan galanter.
                            Dat is de oude Dura Ace. Is al enkele jaren niet meer zo.

Comment

• 580977_10151643443086165_1745681996_n.jpg

opzij, opzij, opzij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                [ATTACH=CONFIG]90794[/ATTACH]

opzij, opzij, opzij...
                                Een bel in het profpeloton. Is dat heel exceptioneel ?

Wat een ongelooflijke kermis van kleurtjes op die fiets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                  Een bel in het profpeloton. Is dat heel exceptioneel ?
                                  Nee, iedereen rijdt daar mee rond... . Komaan kami, geen domme vragen hé.
                                  Ik denk dat dit even voor de show is gedaan, bij wijze van grapje. Van hé laat mij allemaal eens passeren!

Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                  Wat een ongelooflijke kermis van kleurtjes op die fiets.
                                  Da's het peloton tegenwoordig, heel positieve evolutie naar mijn mening!

Comment

• Teams met veel kleurtjes zijn er altijd al geweest.
                                    Sent from my gun metal colored smart mobile device.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Hopelijk komt er nog iets met wat meer frisse kleuren bij. http://www.bikerumor.com/2012/07/04/2013-cannondale/

Benieuwd naar de 2013 MTB modellen. Ik wil stilaan gewoon iets nieuw.

Comment

Working...
                                      X