Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ahja, de vrijloop is het onderdeel van de achternaaf waar je cassette op zit. Ter info ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenAhja, de vrijloop is het onderdeel van de achternaaf waar je cassette op zit. Ter info ...
De fietsleek in mij dankt u, had geen flauw idee wat je daarmee bedoelde
De kleine van mijn zus had ook vrijloop, maar ik had al een vermoeden dat het niet hetzelfde ging zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenIdd, ben wel benieuwd waar we een 29 hiertussen kunnen zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenDe fietsleek in mij dankt u, had geen flauw idee wat je daarmee bedoelde
De kleine van mijn zus had ook vrijloop, maar ik had al een vermoeden dat het niet hetzelfde ging zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenGaat het hier niet om een nieuwe fiets? Lijkt me in alle geval sterk dat er zo snel wat aan zijn naaf zou schelen ?
BTW, de ketting loopt toch goed over de tandwielen? Als die met een schakel op een tandwieletje loopt en er af schiet, trap je ook even door natuurlijk, maar dat scheelt geen halve draai.
Comment
-
Ben aan het kijken om enkele binnenbanden te bestellen voor alle zekerheid. Er blijkt helaas wel nogal veel keuze te zijn. (ik beperk mij tot Michelin en daar wijk ik niet van af)
Enerzijds heb je de "Protek" serie tov de "aircomp", die eerste bieden betere bescherming maar de 2de zijn lichter. Wat denken jullie? Is die invloed groot of eerder marketing?
Ten tweede zijn er 2 verschillende soorten:
Aircomp Latex C4 MTB Tube SV en de Aircomp Latex C4 MTB Tube AV
Ben ik juist dat de AV een gewoon ventiel is en de SV iets specialers? Das alvast hetgeen ik vind na ff te googlen....Ze zitten beiden rond de 126gram
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenBen aan het kijken om enkele binnenbanden te bestellen voor alle zekerheid. Er blijkt helaas wel nogal veel keuze te zijn. (ik beperk mij tot Michelin en daar wijk ik niet van af)
Enerzijds heb je de "Protek" serie tov de "aircomp", die eerste bieden betere bescherming maar de 2de zijn lichter. Wat denken jullie? Is die invloed groot of eerder marketing?
Ten tweede zijn er 2 verschillende soorten:
Aircomp Latex C4 MTB Tube SV en de Aircomp Latex C4 MTB Tube AV
Ben ik juist dat de AV een gewoon ventiel is en de SV iets specialers? Das alvast hetgeen ik vind na ff te googlen....Ze zitten beiden rond de 126gram
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenAV zijn de dikke, SV zijn de smalle. Ik neem altijd SV.
http://adventure.nationalgeographic....o-of-the-week/
Comment
-
TransProvence,
dat is dus All-Mountain en geen XC
nog zwaarder dan ik vreesde,
blij dat het achter de rug was,
maar O ZO MOOI!!!!!!!
en spannend
en zoveel bijgeleerd/grenzen verlegd
foto's:
voor volgend jaar hoop ik deze te doen:
Join the adventure, Register Now! BC Bike Race - Experience a seven-day, All Inclusive Mountain Bike stage Race across beautiful British Columbia.
maar eerst nog TransAlp (tourist) en TransJura (tourist)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk BerichtenTransProvence,
maar O ZO MOOI!!!!!!!
en spannend
foto's:
Join the adventure, Register Now! BC Bike Race - Experience a seven-day, All Inclusive Mountain Bike stage Race across beautiful British Columbia.
maar eerst nog TransAlp (tourist) en TransJura (tourist)
Daar ben ik nu echt eens jaloers op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk BerichtenTransProvence,
maar O ZO MOOI!!!!!!!
en spannend
foto's:
maar eerst nog TransAlp (tourist) en TransJura (tourist)Ziet er echt zalig uit, lijkt me idd een soms harde leerschool op technisch vlak. Met welke bike en banden heb je dit gedaan ? (veronderstel de Turner)
En de transalp is naar mijn weten nog steeds een loodzware week, dan mag het nog als 'toerist' zijn, alleen al chapeau om et aan te durven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWauw, zalig!
Daar ben ik nu echt eens jaloers op.
zorg wel voor voldoende krachtvoer, ontbijt in Frankrijk =/= Oostenrijk!!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenMiljaar daar mag ik echt niet naar kijken momenteelZiet er echt zalig uit, lijkt me idd een soms harde leerschool op technisch vlak. Met welke bike en banden heb je dit gedaan ? (veronderstel de Turner)
En de transalp is naar mijn weten nog steeds een loodzware week, dan mag het nog als 'toerist' zijn, alleen al chapeau om et aan te durven
banden: nobby nic DoubleDefense, 7keer lek gereden, soms wel door wat "paniekerig" op de fiets rond te rijden
en idd, op LANGE steile afdalingen, heb je ook een ZEER steile leercurve
Comment
Comment