Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
    Is Klein Storck geworden of zo, de benamingen en frames lijken er sterk op.
    Nee hoor. Klein is Amerikaans, Storck Duits.
    Die frames lijken idd wel op elkaar.
    Ik geloof dat Storck vroeger een invoerder van Klein was. Geen idee of dat nu nog zo is.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Klein bestaat - dacht ik - niet meer. Gary Klein heeft de overname door Trek nooit verteerd. Denk niet dat de merknaam nog gebruikt wordt.

leuke website

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
        Heb al de Kouterroute gedaan, maar deze liep vast door wegenwerken . Ik doe 't liefst de Gapersroute eigenlijk en sinds kort is ie terug up to date. Er is maar 1 ontbrekend pijltje: de laatste keer als je bovenkomt in Gijzelbrechtegem, moet je rechtsaf richting Anzegem.
        Aja ik heb er ook in gezeten, met de MTB kan je er wel gewoon doorrijden, das nog een voordeel

Kzal die Gapersroute eens trachten te doen, ze is rond de 50km en dus ideaal voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Klein bestaat - dacht ik - niet meer. Gary Klein heeft de overname door Trek nooit verteerd. Denk niet dat de merknaam nog gebruikt wordt.

leuke website
          http://www.oldklein.com/
          klein bestaat idd niet meer. De allerlaatste gemaakte en verkochte klein in europa staat hier in de kelder. Is van 2007 dacht ik. (niet mijne fiets trouwens)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
            klein bestaat idd niet meer. De allerlaatste gemaakte en verkochte klein in europa staat hier in de kelder. Is van 2007 dacht ik. (niet mijne fiets trouwens)
            Klein is opgehouden te bestaan in 2009 dacht ik, ik ben niet zeker dus. In Japan zijn het nog lang gegeerde fietsen geweest.

Comment

Klein bestaat - dacht ik - niet meer. Gary Klein heeft de overname door Trek nooit verteerd. Denk niet dat de merknaam nog gebruikt wordt.

leuke website
              http://www.oldklein.com/
              Ah. Jammer eigenlijk.
              Het merk heeft dan toch nog lang onder Trek gezeten. Van ergens eind de jaren '90.
              In feite heeft Trek niet alleen het imago van Klein om zeep geholpen. Ook Bontrager heeft serieuze imagoschade opgelopen. Van een fabrikant van exclusieve frames en onderdelen naar het huismerk van Trek voor onderdelen ...
              Goed voor de commercie natuurlijk, maar toch wel jammer.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Onduidelijk maar in Japan lijken ze nog te krijgen te zijn. Zijn wel al lang niet meer van de hand van de meester.

Comment

• Mijn Trek is vandaag aangekomen en hij is prachtig.

Net nog gaan beslissen voor pedalen, het zijn Speedplay Zero Stainless geworden. Ook nieuwe schoenen gekocht Bontrager RXL Road (wit).

Morgen ga ik hem ophalen, net op tijd dus met dit mooie weer. Nu mijn Cube nog verkocht krijgen.

Comment

• De Tiso exemplaren waren compleet op, nu KCNC derailleurwieltjes gemonteerd. Ze zijn even mooi.

Comment

• ik heb ook eens wat speciale der-wieltjes besteld voor op de Hilset..
                      worden wrschlk pas einde juli geleverd.

Comment

• ik heb die ook gehad. Die waren duurder als KCNC en waren sneller versleten.
                        Ik betaalde ze wel 38€ ofzoiets (voor de zwarte).

Comment

• Ik denk dat KCNC zowat het beste is op het vlak van prijs/gewicht/levensduur...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Ik denk dat KCNC zowat het beste is op het vlak van prijs/gewicht/levensduur...
                            Like it

Comment

• We zullen wel zien. Deze komen op m'n weg-mtb

Comment

We zullen wel zien. Deze komen op m'n weg-mtb
                                Slecht zal dat niet zijn, slijten doen die dingen allemaal en veel verschil zal er niet opzitten.

En ze zijn héél schoon!!

Comment

• Voila, de Token wieltjes zijn binnen. Heb er gelijk ook maar een nieuwe KMC X9 SL Ti&Gold ketting opgezet

[klik op foto voor grote versie]

Comment

• welke pedalen zijn dat ? Exustar,Xpedo,ritchey of nog iets anders

Comment

• ben even moeten gaan checken want ze staan er al 6 jaar op

Expedo Ti-Ti

Comment

• Hier ook even mijn triathlonfiets (Kuota Kueen-K):

En 2 actiefoto's:

Groeten Rob

Comment

• Zeer knappe TT-fiets!
                                          Kuota's hebben natuurlijk wel altijd knappe fietsen.

Comment

Working...
                                          X