Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Niks, behalve als je graag huilt met de wolven.
    Het is een aparte dimensie.. niet voor beginners. Alhoewel met de lampen die wij gebruiken is er eigenlijk ook niets aan, het is net daglicht

Over welke lampen spreken jullie dan?
    Ben namelijk op zoek naar licht om binnenkort in het donker te gaan rijden, hoofdzakelijk op de rijbaan zonder veel verkeer.
    Database error.
    The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Als dat geen knappe fiets is, dan weet ik het ook niet meer.

Price is right. Happen, jan.
      Ik weet het, maar er bestaat ook nog zoiets als ouders die 1000 euro voor een tweedehands fiets te veel vinden.
      Ik ga toch nog eens een poging doen om ze van het tegendeel te overtuigen.

Comment

• Ik heb een Lupine Tesla 4 voor op de helm en een Lumicycle Halide HID en Ledsystem3 LED lampenset die ik op het stuur zet.

Dit is de halide HID :

en dit is de Ledsystem 3 op de laagste stand:

Hier zie je beide op het stuur :

Comment

• High performance LED mountain bike lights and road bike lights from Lumicycle, UK designed and manufactured since 1997.

de mijne is de 6° spot lamp
          Last edited by ; 29/09/2009, 11:17.

Comment

• Laagste stand...
            Hoe lang gaan die dingen mee?

Comment

• De HID heb ik 6 jaar, en verleden winter moest ik de lamp vervangen . De Ledsystem van verleden jaar. Ik rij vrij veel 's nachts/'s avonds in de winter (vandaar ook het dubbele systeem en de kwaliteit van de lampen)

Comment

• De HID is een 13° beam, dus niet te gebruiken op de weg. Het licht is koud blauwig zoals een Xenon lamp. De LEDs geven een warmer licht, niet ongelangrijk in de winter

Comment

• Nee nee, ik bedoel hoe lang heb je licht daarvan?

Comment

• owkay, uw lampen samen kosten meer dan mijne fiets (pas okkazie gekocht)
                    Bestaat er iets budgetvriendelijker maar toch nog krachtig genoeg om voldoende zichtbaarheid te hebben ?
                    Database error.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                      Nee nee, ik bedoel hoe lang heb je licht daarvan?
                      Ah ok. De HID trekt de batterij in 4u leeg. Wat de ledsystem3 betreft moet ik het opzoeken maar ik denk in de laagste stand een uur of 12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                        owkay, uw lampen samen kosten meer dan mijne fiets (pas okkazie gekocht)
                        Bestaat er iets budgetvriendelijker maar toch nog krachtig genoeg om voldoende zichtbaarheid te hebben ?
                        Als je de investering spreid over het aantal jaren is het nog best goedkoop. Maar het is inderdaad een hoop geld ineens.
                        Sigma maakt ook een goed systeem, met minder performante lampen en batterijen , en voor een best behoorlijke prijs. Als ik je een tip mag geven, koop ineens 2 batterijen en zorg dat er steeds 1 aan de stroom hangt.
                        Een andere voordeel van duurdere systemen als Lupine en Lumicycle is dat de laders intelligent zijn. Mijn Lumicycle batterij hangt gans het jaar aan de stroom.

Comment

• Ik begrijp uw visie volledig hoor
                          Prijs kwalitieit zal het zeer degelijk en duurzaam materiaal zijn, spreek ik zeker niet tegen.

Ben pas sinds vorige week met de fiets beginnen rijden en ik vind het op dit ogenblik te vroeg om duur(der) materiaal aan te schaffen. Eerst de kat uit te boom kijken en zien in hoeverre het fietsen / mtb'en gaat vorderen. Dus op dit ogenblik is het me nog niet bekend of ik het jaren ga volhouden, voor t zelfde geld, ben ik het na de winter al beu
                          Database error.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                            owkay, uw lampen samen kosten meer dan mijne fiets (pas okkazie gekocht)
                            zelf maken

Comment

• U hebt een How To ?
                              Database error.

Comment

• wat wil je?
                                5 felle leds zodat mensen u zien op straat (kostprijs rond de 5€ ofzo)
                                van die lampen zoals hierboven ? (100-150€)

Comment

Ik weet het, maar er bestaat ook nog zoiets als ouders die 1000 euro voor een tweedehands fiets te veel vinden.
                                  Ik ga toch nog eens een poging doen om ze van het tegendeel te overtuigen.
                                  Je bent 21 man, dan koop je toch wat je wilt, niet?

Comment

• Ik vind dat ook jong...

Comment

Ik vind dat ook jong...
                                      Euhm... ja ik ook, so what?

Comment

• Dat het niet helpt.

Comment

Ik kan mij vergissen hoor, maar naar ik mij herinner bent gij nogal ne lange, is 19,5" dan groot genoeg?

Comment

Working...
                                          X