Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
ik denk dat het ergens aan zee was ,
oostende ofzo.
Jep,
Was inderdaad in oostende en de chaffeur was oké in die zin dat hij niet erg gewond was van het ongeval maar was wel eerst onwel geworden achter het stuur.
Had enkele minuten vooraf nog opgeroepen om afgelost te worden omdat hij zich niet goed voelde, maar ze hadden geen chauffeur te beschikking.
Ze hebben hem dan maar gevraagd om voorzichtig naar het station te rijden en daar te stoppen...
Met deze gevolgen
Hier nog enkele pics van een bmw 7 reeks op een trailer uit polen.
Hier rijp voor de schroot daar waarschijnlijk oplappen en verkopen...
En nog een busje van "de lijn" versus een opel corsa.
Bestuurder van de corsa was dronken...
Van de ene op de andere dag getekend voor het leven, voel mij altijd zelfzeker dat je je auto onder controle hebt (zoals vele).
Tot je dit hoort,dan denk je wel eens 2 keer na
Tegenwoordig kan men op gebied van geamputeerde ledematen al veel hoor. Revalidatie is wel van lange adem en zoals voor het ongeval zal je ook niet meer worden.
Veel sterkte aan de slachtoffers.
Een zeer spijtige gebeurtenis, al vraag ik me af hoe zoiets is kunnen gebeuren op die plek. Hij moet toch ook geweten hebben dat het daar spekglad kan zijn + dat er veel stof op de baan ligt door al de vrachtwagens die er rijden. Wss te snel gereden? (ik had direct gezien dat t de zoon vd apotherker was, die Corsa was me niet onbekend en dat was niet in de positieve zin). Zelf ben ik ook niet echt bepaald "vrij van zonden" maar tegenwoordig rij ik vrij "normaal".
Anyway, ik vind het erg en vooral voor z'n passagier want heb gehoord dat z'n benen zijn afgezet tot net onder de knie (m'n maag draait al om als ik er aan denk). 19 jaar, ik heb er gewoon geen woorden voor...
ja zijn rijstijl is in het algemeen wel bekend hier in de buurt denk ik.
Op te teller stond nog 30 ofzoiets wat herrekend op een snelheid van max 70 per uur uitkomt volgens de politie.
als je echter naar de plaats gaat kijken waar het gebeurd is lijk dat niet echt waarschijnlijk.
Op plaats 1 aan de rechterkant de vangrail geraakt. En dan ongeveer 30 meter door de lucht naar de linker kant om daar op de andere vangrail terecht te komen.
Nu aan 70km/h kan er veel gebeuren maar dit lijkt me wel heel straf.
De ware aard/oorzaak zullen we wss nooit teweten komen. De uitkomst weten we wel.
...
Anyway, ik vind het erg en vooral voor z'n passagier want heb gehoord dat z'n benen zijn afgezet tot net onder de knie (m'n maag draait al om als ik er aan denk). 19 jaar, ik heb er gewoon geen woorden voor...
Comment