Oorspronkelijk geplaatst door elio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten's middags nieuwe Golf afhalen, 's avonds uzelf en 3 (mogelijk 4) vrienden de dood in sleuren. Gordels waren niet nodig.
http://www.bild.de/BILD/news/2009/09...kilometer.html
Leave a comment:
-
's middags nieuwe Golf afhalen, 's avonds uzelf en 3 (mogelijk 4) vrienden de dood in sleuren. Gordels waren niet nodig.
Last edited by quadrifoglio; 17/09/2009, 18:20.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenGisteren op de A12 aan de verkeerslichten te Londerzeel...
Ongeval is gebeurd rond 13u30 en om 16u30 stonden we in de file van voor Meise. Van de A12 gegaan en binnendoor gereden. Om 17u aan de verkeerslichten in Londerzeel en er was toen nog altijd maar 1 rijstrook vrij... dan zie je daar wagens staan met F.A.S.T. erop.
Leave a comment:
-
Guest repliedGisteren op de A12 aan de verkeerslichten te Londerzeel...
FYI: De persoon werd levend doch in kritieke toestand bevrijd uit z'n voertuig (Citroën C5)
Foto's copyright: Martin Calle
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenmotor tot daar aan toe. maar als fietser of brommer links inhalen is sowieso een daad van mongolisme.
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenGelukkig rijden er geen mongolen met een fiets / brommer op onze wegen
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenmotor tot daar aan toe. maar als fietser of brommer links inhalen is sowieso een daad van mongolisme.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenmoto, brommer, fietser...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenserieus?
als je dus bv. op een 1vaksbaan staat, en je moet bv. uw oprit oprijden links.
Je staat te wachten tot er geen tegenliggend verkeer meer is om over te steken en je oprit op te rijden. dan kijk jij ook nog in uw spiegel achter u?
dan zal ik dus altijd al "geluk" gehad hebben. Maar niets in mijn hoofd verwacht dan een wagen die opeens van achter mij naast mij zit.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenomdat de tractor misschien niet verwacht dat er iemand op het vak van de andere richting inhaald....
kijk jij achter u als je ergens links af moet? ik allesinds niet.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenomdat de tractor misschien niet verwacht dat er iemand op het vak van de andere richting inhaald....
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenJa, ik vroeg me af hoe je invoegt of inhaalt op snelwegen. Die linkerspiegel heeft een doel.
schouderkijken ook
blode en dode...
sommige, iemand die ik erg respecteer, noemt dat klungelig en vrouwelijk
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenserieus?
Je staat te wachten tot er geen tegenliggend verkeer meer is om over te steken en je oprit op te rijden. dan kijk jij ook nog in uw spiegel achter u? Idd.
dan zal ik dus altijd al "geluk" gehad hebben. Maar niets in mijn hoofd verwacht dan een wagen die opeens van achter mij naast mij zit. Toch gebeurt dat. Heb het zelf al aan de hand gehad, ongeduldige chauffeurs die nog vlug willen voorbij sjeezen.
En sinds mijn ongeval met de tractor weet ik dat wanneer deze chauffeur reeds aan t voorbij steken is op het moment dat jij afdraait, de kans groot is dat jij in fout gesteld wordt. Er wordt verondersteld dat jij kijkt of het rijvak volledig vrij is vooraleer over te rijden.
, is er 2 waard.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenJa, ik vroeg me af hoe je invoegt of inhaalt op snelwegen. Die linkerspiegel heeft een doel.
maar ik bedoel dus men bovengaande post.
als er maar 1 vak is voor elke richting bv.
als je van vak veranderd op een meervaksbaan kijk ik ook natuurlijk.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenHopelijk loopt het voor jou én voor de tegenpartij dan telkens goed af.
Je staat te wachten tot er geen tegenliggend verkeer meer is om over te steken en je oprit op te rijden. dan kijk jij ook nog in uw spiegel achter u?
dan zal ik dus altijd al "geluk" gehad hebben. Maar niets in mijn hoofd verwacht dan een wagen die opeens van achter mij naast mij zit.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenMcClane, geef eens je professionele mening over die Focus RS... Hoe loopt dit af volgens jou?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenomdat de tractor misschien niet verwacht dat er iemand op het vak van de andere richting inhaald....
Leave a comment:
-
bestuurder van de wagen sloeg af zonder pinker en keek niet in zijn spiegels.
morsdood. daar sta je dan te vloeken dat je toch maar beter in je spiegel had gekeken...
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
Indien ik was beginnen voorbij te steken wanneer de tractor al links aan het indraaien was, dan was ik de pineut geweest.
Mijn auto (ttz, de auto van mijn ouders) hebben ze ook uit het veld mogen komen takelen maar deze had iets meer dan enkele schrammen, nl. perte totale.
Leave a comment:
Leave a comment: