Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik snap dat toch niet. (van die witte nummerplaat met zwarte letters.)
tis een verplicht item qua kleur dus waarom gaan foefelen met andere kleuren?
als je wilt opvallen neem je een gepersonaliseerde en geen ander kleurtje.
of kan je de gepersonaliseerde niet betalen?
Op een zwarte of witte wagen zou ik het eventueel (als ik niet bij men volle verstand ben) nog kunnen begrijpen, maar op een grijze
Wat is het nut ervan?
Was je zo graag fransoos geweest?
ik snap dat toch niet. (van die witte nummerplaat met zwarte letters.)
tis een verplicht item qua kleur dus waarom gaan foefelen met andere kleuren?
als je wilt opvallen neem je een gepersonaliseerde en geen ander kleurtje.
of kan je de gepersonaliseerde niet betalen?
Op een zwarte of witte wagen zou ik het eventueel (als ik niet bij men volle verstand ben) nog kunnen begrijpen, maar op een grijze
Wat is het nut ervan?
Was je zo graag fransoos geweest?
en dan is het: de flikken zoeken mij ( zet u eerst in regel vooraleer ge begint te kakken op de politie; Ge weet dat ge in overtreding zijt, als ge er een boete voor krijgt is het altijd hetzelfde liedje )
Ik heb nooit geklaagd over een boete ik doe 45.000 Km per jaar dus krijg er wat per jaar voor 2500 €.
En wat de plaat betreft ik heb een gepersonaliseerde plaat, dus voor op te vallen is het ook al niet...
Ik heb een zwarte auto en vandaar ook zwarte letters...
Maar ik erger mij gewoon aan het feit dat ze vboor dergelijke dingen wel snel kunnen werken en in verhoren in juridische schadedossiers weken zelfs maanden moeten uitstellen omdat ze geen tijd hebben...
En de CC = Corps Consulaire wij hebben die van rechtswege en we hebben die normaal op alle auto's die rijden hiert is zoals de CD platen als ze U dan opschrijven kunde eens lachen want dan heb je rechtsimmuniteit.
Is zoals de consuls in Brussel die mogen ook alles.
En na 10 juni misschien nog beter met een P plaatje wie weet..
Ik heb nooit geklaagd over een boete ik doe 45.000 Km per jaar dus krijg er wat per jaar voor 2500 €.
En wat de plaat betreft ik heb een gepersonaliseerde plaat, dus voor op te vallen is het ook al niet...
Maar ik erger mij gewoon aan het feit dat ze vboor dergelijke dingen wel snel kunnen werken en in verhoren in juridische schadedossiers weken zelfs maanden moeten uitstellen omdat ze geen tijd hebben...
En de CC = Corps Consulaire wij hebben die van rechtswege en we hebben die normaal op alle auto's die rijden hiert is zoals de CD platen als ze U dan opschrijven kunde eens lachen want dan heb je rechtsimmuniteit.
En dan zeggen ze dat ik een stukje kan zagen.
Man toch, hou u aan de regels en zwijg.
En wat de plaat betreft ik heb een gepersonaliseerde plaat, dus voor op te vallen is het ook al niet... Ik heb een zwarte auto en vandaar ook zwarte letters...
En als ik morgen een roze wagen koop met een paarse steep, hang ik er een paarse nummerplaat op met roze letters...
Als het een beetleke is, kan ik die plaat misschien meteen ook een ronder vormke geven, zodat dat beter bij de vorm van mijn autoke past.
Kom zeg!
De wetteksten leggen duidelijk de kleur van de nummerplaat vast.
Iedereen gelijk voor de wet hè!
Enkel en alleen als je een brandslang installeert op je dak.
'k Heb in m'n koffer al een uitgebreide EHBO koffer liggen en een ABC blusser van 3kg Maw: meer dan de gemiddelde mens
'k Heb zo ooit eens een tijd rondgereden met 9kg ABC poeder en 5kg CO² Vergeten uit m'n koffer te halen tot ik eens iets moest laden en m'n koffer vol lag Nu hangen ze thuis aan de muur
Wat een zever is dat nu
Ik doe per jaar 55.000km, en nog geen enkele boete gehad, en ik ben ook niet heiliger dan de paus Dus rekening houden met 2500 euro boete als je zoveel kms doet, is echt sick. Mocht ik dat hebben, ik ging met de trein naart werk
En die CD en CC platen mogen ze van mij gerust afschaffen, maar das off topic
Comment