Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
    hoe ???, heb het opgegeven met door te geven telkenmale ik daar voorbijkom
    Bij mij als ik op de snelheid klik vraagt hij wat de verandering zou moeten zijn. Nadien wanneer ik er terug voorbij rij komt de aangepaste snelheid te staan (wel in het geel). Al staat dat al een 2 tal jaar in het geel dus veel doen ze er niet mee. Maar op mijn coyote staat er wel de aanpassing dat ik heb doorgegeven.
    Welke versie of coyote heb je?
    2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Ik ben prof. chauffeur, en heb ook moeite om overal de maximum snelheid aan the houden, heb nog maar 1 boete gehad toch

Was einde zone 70 naar 50 en flitsauto stond net bij begin 50 blijkbaar

Ook om die reden wil ik een radarverklikker kopen, maar weet niet wat kiezen

Iemand suggesties?

Comment

• Bijkomend voordeel van een coyote is dat hij de werkelijke snelheid aangeeft, dat kan het verschil maken tussen 56 zonder broekscheuren en 57 met een bon van 50 euro. Kan nuttig zijn voor wie met zomer/winterbanden rijdt, het verschil in omtrek kan van betekenis zijn : met 120 op de coyote geeft mijn teller 122 met de Michelins, 124 met de Pirellis. Je zou versteld zijn van de accuraatheid van de coyote, zo te zien tussen Wetteren en Erpe...

Comment

• Hallo

dit gaat wel over de mini, maar mss dat er ook info verschaft kan worden voor icoyote op de iPhone.
          Ik heb overlaatst een maandje de trial gedaan en op zich werkte het bijna perfect. Af en toe geen geluid in de auto. Als ik slde iPhone verbindt met kabel, had ik geluid over de luidsprekers. Alez, ni altijd :-)
          Maar is ni goed voor de iphone dat die continu insteekt en het scherm aanstaat, want daar gaat de levensduur fel van achteruit.

de mini is er niet meer en de gewone lijkt me nogal groot.

Daarom op zoek naar andere mogelijkheden. Mijn volgende wagen gaat MirrorLink hebben en nu vraag ik le af of er mensen zijn die iCoyote of bv Waze voor de flitsers daar al mee geprobeerd hebben? En of men dan bv meldingen op het scherm krijgt terwijl de navigatie van de auto zelf op staat?

thanx

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

een mini 2e-hands kopen geen oplossing?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
              http://www.kapaza.be/nl/gps/mini-coy...--98315702.htm

een mini 2e-hands kopen geen oplossing?
              Zou idd een oplossing zijn, maar voor €25 extra hebt ge ne nieuwe. Blijkbaar liggen ze op verschillende plaatsen nog in stock. En het wordt via de firma aangekocht wat het altijd makkelijker maakt om in de kosten te steken als ge iets nieuw koopt. Maar ik bekijk het nog. Mss dat ik zelf dan de occasie koop en de firma het abo laat betalen. Zit daar niets bij om dat deftig in de auto te kunnen bevestigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                Bij mij als ik op de snelheid klik vraagt hij wat de verandering zou moeten zijn. Nadien wanneer ik er terug voorbij rij komt de aangepaste snelheid te staan (wel in het geel). Al staat dat al een 2 tal jaar in het geel dus veel doen ze er niet mee. Maar op mijn coyote staat er wel de aanpassing dat ik heb doorgegeven.
                Welke versie of coyote heb je?
                een V2, toestel

Comment

• Wanneer was er de laatste keer die actie dat je voor 30 EUR een jaar lang iCoyote kan kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeanMarie Bekijk Berichten
                    Wanneer was er de laatste keer die actie dat je voor 30 EUR een jaar lang iCoyote kan kopen?
                    Vorige maand, 10 sept. Dus 't zal nog wel even duren.

Comment

• Is er iemand die er in slaagt om de waarschuwingen te laten doorkomen via bluetooth naar de speakers? Had ergens gehoord dat dit zou kunnen door het BT profiel aan te passen zodat je wagen niet denkt dat je muziek gaat streamen oid.
                      2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                        Is er iemand die er in slaagt om de waarschuwingen te laten doorkomen via bluetooth naar de speakers? Had ergens gehoord dat dit zou kunnen door het BT profiel aan te passen zodat je wagen niet denkt dat je muziek gaat streamen oid.
                        Ik zou gek worden van dat kabaal. M'n coyote flitst gewoon met geluid op minimaal of soms compleet uit. Op de A12 word je gek van die meldingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                          Is er iemand die er in slaagt om de waarschuwingen te laten doorkomen via bluetooth naar de speakers? Had ergens gehoord dat dit zou kunnen door het BT profiel aan te passen zodat je wagen niet denkt dat je muziek gaat streamen oid.

Nope,lukt niet bij mij..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                            Ik zou gek worden van dat kabaal. M'n coyote flitst gewoon met geluid op minimaal of soms compleet uit. Op de A12 word je gek van die meldingen.
                            Zeker op de boomsesteenweg.. ik ben al blij dat ze het geluid al wat aangepast hebben

Comment

• Nu loopt er weer een actie voor een paar dagen. Weet ni meer juist wa. Dacht €45 voor een jaar

Comment

• Mini Coyote - legale radarverklikker v.2

Kritiekpunt op coyote ; kan niet omgaan met die superflitsers ??
                                Die worden beschouwd als mobiele flitsers met als gevolg dat ze na X aantal tijd verdwijnen uit het systeem waardoor je er s nachts gemakkelijk door geflitst kan worden !
                                previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                current : BMW 330D F30

Comment

• Een vraagje nog. Ik heb de mini coyote, maar daar zit zo een gigantische stekker bij die ook nog een beetje ruist. Nu zie ik dat er ook die dubbele bestaat, maar die vind ik nog te groot. En er is nog een ander type dat nog op de site van mediamarkt staat. Die ga ik nu zien te vinden, maar weet niet of ze nog ergens voorhanden zijn.

Maar wat ik me nu eigenlijk afvraag. Is er iets speciaals aan die stekkers of kan ik daar eender welke voor gebruiken met USB poort? Want overal vind ge er wel after markets. Geen zin om coyote te laten sneuvelen. Vandaar dat ik toch even wil checken.

Maar twijfel ook nog een beetje om de garage de kabel achter de bekleding te laten steken zodat er enkel nog een kabeltje u steekt. Maar weet niet of dat echt een meerwaarde is qua prijs. Want zal de garage wel wat moeten betalen daarvoor en zo een stekker kost maar iets van €15. Enkel dat de asbak dan altijd open staat :-)

Comment

• Dit zat in mijn mail:

Stel u voor dat uw telefoon in staat zou zijn om de toekomst te voorspellen, om de files te ontwijken, om u in realtime te informeren over de verkeerssituatie en de gevaren op de weg. Met de nieuwe iCoyote, zal de werkelijkheid de fictie overtreffen.

Comment

• Ik ben benieuwd.
                                      1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                      2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                      2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Kan de foto's niet zien
                                        2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Ik ook niet. Maar zo wel?
                                          1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                          2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                          2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Working...
                                          X