Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trams altijd voorrang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
    'k heb elke keer ik er passeer zin om dat al toeterend te doen, hopende dat jij laat hebt moeten werken.

Toeter al op, Zwijndrecht is groot. Allé, ge weet wak bedoel é?

Comment

• lastige zaak. er staan tram-lichten aan de Jan De Voslei.

en zeker weten dat de kerel van de rijschool destijds heeft gezegd dat de tram daar geen voorrang had. misschien stonden er toen nog geen lichten of zo.

Comment

lastige zaak. er staan tram-lichten aan de Jan De Voslei.

en zeker weten dat de kerel van de rijschool destijds heeft gezegd dat de tram daar geen voorrang had. misschien stonden er toen nog geen lichten of zo.

Gisteren nog een twijfelgeval tegengekomen. Ik sta met den 21 op de Tunhoutsebaan achter trammeke 24 aan 't licht waar we rechts af de Stenenbrug in moeten richting Herentalsebaan. Wij staan allebei op de tram- busbaan in ' midden. Naast ons, op de rijbaan staan wagens. De wagens aan de zijkant moeten rechtdoor en wij moeten rechts afslaan. Heeft den tram dan voorrang? Ik heb 'em al dikwijls voorzichtig zien doorrijden dus ik dacht van wel. Nu bleef dieje van gisteren ineens wachten tot er niemand meer was. Ik weet zeker dat ik met m'n buske geen voorang heb, al geven sommigen het wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
          Gisteren nog een twijfelgeval tegengekomen. Ik sta met den 21 op de Tunhoutsebaan achter trammeke 24 aan 't licht waar we rechts af de Stenenbrug in moeten richting Herentalsebaan. Wij staan allebei op de tram- busbaan in ' midden. Naast ons, op de rijbaan staan wagens. De wagens aan de zijkant moeten rechtdoor en wij moeten rechts afslaan. Heeft den tram dan voorrang? Ik heb 'em al dikwijls voorzichtig zien doorrijden dus ik dacht van wel. Nu bleef dieje van gisteren ineens wachten tot er niemand meer was. Ik weet zeker dat ik met m'n buske geen voorang heb, al geven sommigen het wel.
          zelfs FramF weet hierop geen antwoord. kan jij eens niet bij je baas om raad gaan vragen?

Comment

'k moet er dinsdag zijn. ik neem dan wel wat foto's.

de tram, komende van de VII° Olympiadelaan, draait daar af richting JVR-laan, en wacht netjes af tot alle autoverkeer gepasseerd is. ik vermoed dat ze daar dus geen voorrang hebben. de meeste varkens van De Lijn kennende (sorry Chevy, veralgemenen is nu eenmaal erg leuk) zouden daar meer ongevallen gebeuren moest de tram voorrang hebben bij het afslaan.
            Ik kam heel de buurt uit op zoek naar een groen VW-busje dinsdag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
              Ik kam heel de buurt uit op zoek naar een groen VW-busje dinsdag.
              doen.

ik kom met een andere auto.

Comment

doen.

ik kom met een andere auto.
                Right, een Beretta dan . Xsara Picasso's zijn er teveel.

Ik dacht hieraan:
                Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                echt hé. volgende week heb ik een tripje naar A'pen gepland met m'n T2.
                Last edited by ; 07/01/2007, 20:56.

Comment

Ik dacht hieraan:
                  dat tripje is naar Mortsel.

Comment

• Zal ik de T2 staan aanmoedigen langst de route met een vlaggetje en een ratel?

Comment

Zal ik de T2 staan aanmoedigen langst de route met een vlaggetje en een ratel?
                      graag.

Comment

zelfs FramF weet hierop geen antwoord. kan jij eens niet bij je baas om raad gaan vragen?

Ik zou da kunnen. Maar eigelijk blijf ik liefst zo ver mogelijk van m'n bazen weg. We hebben zo'n mooie overeenkomst. Ik laat hen met rust en vice versa!
                        Maar voor 't goe van de zaak, wil ik wel eens een uitzondering maken.

Ow ja, wat is er zo speciaal aan FramF dat 'ie het antwoord zou weten eig?

Comment

Ow ja, wat is er zo speciaal aan FramF dat 'ie het antwoord zou weten eig?
                          hij hult zich in een waas van wijsheid, en dat is meestal terecht. geheel in tegenstelling tot de meerderheid alhier aanwezig, weet hij in de meeste gevallen wél waarover het gaat. dat op zich maakt 'm al speciaal op dit forum.

Comment

hij hult zich in een waas van wijsheid, en dat is meestal terecht. geheel in tegenstelling tot de meerderheid alhier aanwezig, weet hij in de meeste gevallen wél waarover het gaat. dat op zich maakt 'm al speciaal op dit forum.

FramF

Comment

ik ken wa?

FramF twijfelt aan ons. dat mag niet.
                              Correctie: ik twijfel enkel aan mezelf.

Om verdere misverstanden te vermijden vermeld ik maar terug mijn woonplaats.

Comment

Opnieuw correctie: ik ken mijn beperkingen. Toegegeven, ook dat is speciaal op dit forum .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
                                  Opnieuw correctie: ik ken mijn beperkingen. Toegegeven, ook dat is speciaal op dit forum .
                                  ze hadden jou mod moeten maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
                                    Correctie: ik twijfel enkel aan mezelf.

Om verdere misverstanden te vermijden vermeld ik maar terug mijn woonplaats.

Ej, gij woont aan mijn werk.

Comment

Ej, gij woont aan mijn werk.
                                      Als jij het zegt.

Vanaf nu verlies ik dit topic niet meer uit het oog in afwachting van F_L's foto's.

Comment

• Is die al naar daar?
                                        A Twist of the Wrist

Comment

'k moet er dinsdag zijn. ik neem dan wel wat foto's.

de tram, komende van de VII° Olympiadelaan, draait daar af richting JVR-laan, en wacht netjes af tot alle autoverkeer gepasseerd is. ik vermoed dat ze daar dus geen voorrang hebben. de meeste varkens van De Lijn kennende (sorry Chevy, veralgemenen is nu eenmaal erg leuk) zouden daar meer ongevallen gebeuren moest de tram voorrang hebben bij het afslaan.
                                          Daar staan toch verkeerslichten voor de trams?

Comment

Working...
                                          X