Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
nee? 'k heb hier nog steeds een Fiesta van 2002 rondrijden. en bij Ford hebben ze ook amerikanen, remember?
Ah bon, hoeveel auto's hebt gij wel ni? Kheb het altijd gezegd, tzijn rijke mannen, die zelfstandigen. Kunt ge met nen Amerikaanse Ford gewoon hier bij de Ford daealer terecht? Ik dacht dat da een heel ander afdeling was.
Ah bon, hoeveel auto's hebt gij wel ni? Kheb het altijd gezegd, tzijn rijke mannen, die zelfstandigen. Kunt ge met nen Amerikaanse Ford gewoon hier bij de Ford daealer terecht? Ik dacht dat da een heel ander afdeling was.
ik kan bij Permeke terecht voor onderdelen. en 'k spring er regelmatig eens binnen voor een babbeltje-met-koffie.
'k heb 1 keer gebeld met M&M, en 'k ben 1 keer mee naar daar geweest. sindsdien gaat Gio elders.
Kheb er nochtans geen klagen van. Diejen baas is de schoonzoon van m'n vorige werkgever (da fabriekske daarnast, Komec Helsen) en dieje met z'n lelijke MB E klasse is mijne vroegere meetingmaat.
Als den tram zelf lichten heeft, zijn enkel die geldig. En in de meeste gevallen is da zo.
Tijd om mijn mening nogmaals te herzien.
Trams moeten zich ook aan de gewone lichten houden als er geen speciale tramlichten zijn (ten minste, dat denk ik toch, vermits er bvb in de Lange Leemstraat te A'pen op vele plaatsen geen aparte tramlichten zijn).
Bij mijn weten niet.
Heeft het autoverkeer daar voorrang op de tram? Hoe is de situatie dan juist?
Mvg,
FramF
'k moet er dinsdag zijn. ik neem dan wel wat foto's.
de tram, komende van de VII° Olympiadelaan, draait daar af richting JVR-laan, en wacht netjes af tot alle autoverkeer gepasseerd is. ik vermoed dat ze daar dus geen voorrang hebben. de meeste varkens van De Lijn kennende (sorry Chevy, veralgemenen is nu eenmaal erg leuk) zouden daar meer ongevallen gebeuren moest de tram voorrang hebben bij het afslaan.
Comment