Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wanneer komt er nog eens een newbie met een onwaarschijnlijk zot verhaal, waarbij iedereen op het verkeerde been wordt gezet omdat het uiteindelijk waar blijkt te zijn?
Wanneer komt er nog eens een newbie met een onwaarschijnlijk zot verhaal, waarbij iedereen op het verkeerde been wordt gezet omdat het uiteindelijk waar blijkt te zijn?
De dag dat Naish junior (kan de voornaam even niet schrijven) zijn ///M3 komt voorstellen?
Ik zal met een onwaarschijnlijk zot verhaal komen dat toch niemand gelooft maar ik ben met een garage in onderhandeling voor een porsche 997 4S MKII
Mijn vader betaalde ook het grootste deel. Tot de Z4 tegen een boom stond, toen was ie het effe beu. En terecht
Ongetwijfeld trouwens dat de papa van deze jongen hier toch de taksen enzo zal betalen. Ik zei vroeger ook dat ik zoveel meer betaalde, gewoon uit vrees afgeschoten te worden als fils-a-papa. Maar over de jaren heen met ouder te worden leer je dat eerlijkheid het langst duurt.
Ik moet dat verhaal gemist hebben
Last edited by tradie; 23/06/2011, 10:49.
Reden: edit, de alpina dan
Comment