Ik heb nog nooit last gehad met de keuring. En de mijne nadert nu toch al de 260.000km. 'k Ben wel al 's mogen teruggaan omwille van verkeerd afgestelde lichten, maar daar hadden ze gelijk in. En de jaarlijkse opmerking over 't feit dat de motor een beetje "zweet" aan de onderkant krijg ik ook altijd, maar daar hangt nu eenmaal altijd een vochtige olieplek. Dus die opmerking is niet onterecht.
Ook met de ex-wagen van mijn vader hebben we nooit iets vreemds aan de hand gehad, en die had aan 't einde toch ook 200k km. Dit jaar moet de MG voor de eerste keer gaan; 't ding heeft net geen 50.000km, dus dat zal wel snor zitten.
Welk keuringscentrum heb je bezocht, fjanssen ?
Ik heb immers de indruk dat ze in Alken vrij laks zijn. Ik ben een keertje geweest met vrij versleten remblokjes achteraan, en toch hadden ze er niks over gezegd. Idem voor de brandblusser... ik heb er gewoon geen, en dat hebben ze nog nooit opgemerkt.
Ik heb eerder de indruk dat ze te weinig mankementen opmerken dan te veel.
Mss dat dit elders juist het tegenovergestelde is ?
Ook met de ex-wagen van mijn vader hebben we nooit iets vreemds aan de hand gehad, en die had aan 't einde toch ook 200k km. Dit jaar moet de MG voor de eerste keer gaan; 't ding heeft net geen 50.000km, dus dat zal wel snor zitten.
Welk keuringscentrum heb je bezocht, fjanssen ?
Ik heb immers de indruk dat ze in Alken vrij laks zijn. Ik ben een keertje geweest met vrij versleten remblokjes achteraan, en toch hadden ze er niks over gezegd. Idem voor de brandblusser... ik heb er gewoon geen, en dat hebben ze nog nooit opgemerkt.

Comment