Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 wagens, 1 verzekering?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2 wagens, 1 verzekering?

had eens vernomen dat het mogelijk zou zijn om 2 wagens onder 1 verzekering te verzekeren..dus als je de ene wagen niet gebruikt wanneer je de andere wagen wel gebruikt...

klopt dit of is dit een fabeltje?

Ik denk niet dat het mogelijk is, voertuigen worden meestal op chassisnummer verzekerd, het nummerbord is maar 'bijkomstig'. Je kan wel een andere auto tijdelijk laten verzekeren, omdat de eerste in panne staat bv. , gedurende max. 30 dagen zonder in te schrijven. Voor de verzekering is het dan wel ok, maar niet voor de DIV en kan je daarvoor nog wel beboet worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
      Ik denk niet dat het mogelijk is, voertuigen worden meestal op chassisnummer verzekerd, het nummerbord is maar 'bijkomstig'.

Niet waar. Voertuigen worden op nummerplaat verzekerd, en als je een gewillige makelaar hebt kan je soms een tijdelijke verzekering krijgen op chassisnummer (als je inschrijving bv nog niet helemaal rond is).

Comment

Stuur maar eens een PM naar Spiderveloce1750, zij heeft daar ervaring mee
        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

ik heb WA+ (deelcasco), voor de thunderbird betaal ik ca 139 euro per kwartaal aan verzekering....dus per 3 maanden...als 2e auto de Seat Marbella kost mij dat naast de WA+ maar 6 euro per maand extra.

een 2e auto zoals in ''zwitserland?'' op één kenteken verzekeren is helaas niet mogelijk... maar goedkoper als een appart verzekering is het zeker

Comment

ah ok..zal donderdag is gaan informeren bij de bank

alvast bedankt voor de reacties!
            we zouden nog een extra kever willen bijkopen die mijn vriendin in de lente en zomer kan gebruiken als daily en haar fabia zou ze dan in de winter gebruiken of als het echt heel slecht weer is...

zou onze 4de wagen zijn en we zijn met 2 dus ze moeten dan ook wel inzien dawe moeilijk met alle 4 de wagens tegelijk kunnen rijden e

Comment

Working...
            X