Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische wagen laten keuren in Spanje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Belgische wagen laten keuren in Spanje

Kan ik een voertuig dat in België staat ingeschreven laten keuren in Spanje.
    Ik wil de auto in Spanje laten staan en wil er niet alle jaren mee terugkomen naar België.
    Zou dit dan ook in orde zijn voor de verzekering en kan ik de wagen dan in Spanje (veel goedkoper) laten verzekeren?

Oorspronkelijk geplaatst door AW8 Bekijk Berichten
    Ik wil de auto in Spanje laten staan en wil er niet alle jaren mee terugkomen naar België.
    Zou dit dan ook in orde zijn voor de verzekering en kan ik de wagen dan in Spanje (veel goedkoper) laten verzekeren?
    Wij doen het zo met een (belgische auto) in Frankrijk, ik veronderstel dat het ook wel moet lukken in Spanje ...
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
      Wij doen het zo met een (belgische auto) in Frankrijk, ik veronderstel dat het ook wel moet lukken in Spanje ...
      Kan je zo de Belgische keuring niet omzeilen door je auto zogezegd in Duitsland of Nederland te zetten, en dan ginder naar de keuring gaan, waar heel wat meer wijzigingen zijn toegelaten.
      AutoMinded.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AW8 Bekijk Berichten
        Ja, je kan de auto is ES laten keuren en dat is dan OK.

Voor zover je met een buitenlandse nr plaat al wordt gecontroleerd in ES natuurlijk.
        De mentaliteit is ginder toch meer "zuiders" zeker in vergelijking met de Gestapo mentaliteit van de flikken hier.
        Buitenlanders worden ginder gewoon met rust gelaten.

Maar fiscaal is het veel beter om je wagen ginder in te schrijven hé.
        De wegentaks is gewoon om mee te lachten !!!
        Gewoon een NIE nr aanvragen via een Gestoria die trouwens het hele zaakje voor u kunnen regelen.

Comment

Working...
        X