Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wikango One - Millenium

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• FvDm
    replied
    Ja, serienummer opgegeven, ook geregistreerd op hun site, LIVE staan op ON (groen blokje) en "illimite". Alleen geen live op het toestel zelf....
    Wat hebben ze u geantwoord dan? Geduld hebben?
    Maar misschien komt het dees wekeend nog wonderbaarlijk in orde....

Leave a comment:

• Wouter
    replied
    Idd een slechte start en eerste indruk. 279 EUR ? Staat te koop bij Krëfel voor 249 EUR hoor, is een actie tot eind januari..

't kan nu wel zijn dat er eens een foutje instaat (een melding te veel, oid, of foute snelheid, bvb @ Kennedytunnel zegt 'ie altijd "70km/h radar" terwijl je daar soms ook bvb 100 mag), maar dat kan de Coyote ook overkomen.

Raar dat je geen reply terug hebt via 't contactformulier. Toen ik een bericht zond had ik de dag er na al antwoord.. Heb je je productnummer er bijgevoegd ?

Leave a comment:

• FvDm
    replied
    Mja, ik vind het toch niet kunnen dat je er zelf zo moet achterzitten. Als ze reclame maken met 'werkt direct uit de box', dan verwacht ik dat ook. Het is verdorie een toestel van 279 EUR. Een telefoonnr. vind ik niet en ik heb hun 3d geleden al via het contactformulier op hun site mijn probleem voorgelegd.
    ps Bij mijn weten heeft er nog nooit een vaste flitspaal gestaan op het viaduct...

Leave a comment:

• Wouter
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
    Dinsdag een One Millenium aangekocht en hier ook nog geen Live.
    Ik geef ze nog tijd tot maandag, dan ga ik er mee terug.
    Ook al een fout ontdekt, op het viaduct van Vilvoorde staat zogezegd een vaste radar met max. snelheid 70 km/u. Ten eerste is de max. snelheid daar 90 en ten tweede is er van een vaste radar op die plaats geen sprake
    Dat laatste = omdat je database nog niet up-to-date is hoogstwaarschijnlijk.

Verder raad ik je aan - zoals ik een paar posts terug al 's zei - de klantendienst te bellen of mailen via alertegps.com

Leave a comment:

• FvDm
    replied
    Dinsdag een One Millenium aangekocht en hier ook nog geen Live.
    Ik geef ze nog tijd tot maandag, dan ga ik er mee terug.
    Ook al een fout ontdekt, op het viaduct van Vilvoorde staat zogezegd een vaste radar met max. snelheid 70 km/u. Ten eerste is de max. snelheid daar 90 en ten tweede is er van een vaste radar op die plaats geen sprake

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    opgelost

gisteren plots geactiveerd, inderdaad, wachten tot actief is.

Leave a comment:

• Wouter
    replied
    Duurde bij mij één dag, eigenlijk minder dan 24u zelfs.

Ik denk dat - ondanks dat m'n apparaat live geactiveerd is - ik nog altijd die "activeer live" heb in het menu.

Tel nr zou je op alertegps.com moeten vinden.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    wikango one milenium / live

hallo,

maandag aangeschaft, live staat op mijn account op ON, maar komt niet te zien op mijn toestel.
    ben nu toch al zo'n dikke 3 dagen aan het wachten.

mails naar nederland en frankrijk worden niet beantwoord ....

jammer.

nu staat er linksboven verbonden op, en is de sateliet / gsm ontvangst zeer goed ....

echter geen vermelding live ofzo te zien.

bij de mensen waar het actief is, staat er dan ook nog activeer live bij informatie ???

dank voor je hulp.

ps. heeft iemand een telnr. van invoerder ofzo, zodat ik daar kan informeren ...

hoelang duurde het bij jullie eer actief was gezet ?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
    Ik snap niet goed waarom ze die iPhone app. gratis aanbieden. Zo snijden ze toch in hun eigen vel. Waarom moet je dan nog een apart toestel kopen voor 249 euro?
    Zelfde opm. voor de Coyote trouwens.
    Als je snel veel gebruikers wil dan is dat de gemakkelijkste manier. Want zonder gebruikers koopt toch niemand dat ding voor 249 euro. Ze kunnen het later nog altijd betalend maken.

Leave a comment:

• Wouter
    replied
    Is dezelfde soort batterij zoals in een GSM. Je kan er toch ettelijke uren mee weg vooraleer je het ding terug moet opladen (via usb op je pc, oftewel natuurlijk met de carkit).

Ik neem de Wikango terug mee naar binnen wanneer ik thuis kom en laadt hem dan meestal gewoon terug 100% op terug op via USB, zo ben ik de dag er na op mijn gemak in de auto.
    Ik denk eigenlijk bij normaal gebruik dat je 't op deze manier altijd wel kan doen.

Wanneer je een lange reis maakt (hele dag rijden bvb naar je reisbestemming) dan zal 't volgens mij wel nodig zijn dat je hem op een gegeven moment toch 's aan de carkit zal moeten hangen.

Te vergelijken met de doorsnee GPS dus denk ik m.a.w.

Leave a comment:

• Bouver
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    Voorlopig een tevreden Wikango One Millenium gebruiker hier.

Alle updates gebeuren automatisch via GPRS en heb vandaag nog een update gehad voor alle vaste radars + risicozone's waar er al mobiele controle's zijn geweest (update van 8 januari 2011), dus da's wel fijn. En de huidige ervaring leert me dat 'ie ze dus allemaal netjes aangeeft (in de juiste richting dus waar je rijdt).

Qua verkenners ook geen klagen, op de E403 had ik toch een paar verkenners (tussen de 5 en 10), maar eens op de E17 toch meteen rond de 20, op minder dan een km afstand van me. Heb ook al gemerkt dat 't sterk afhankelijk is van 't uur waarop je rijdt, ben benieuwd wat dat tijdens de piek-uren zal geven.

Mini Coyote zal nog altijd wel meer verkenners hebben atm in België maar voor mij voldoet dit al meer dan genoeg, je weet perfect waar je eventueel van 't gas af moet, en de mobiele flitsers (en evt.) op de snelweg ga je zeker vermeld hebben op 't toestel.

Zelfs wanneer ik rij op een 50/70-weg heb ik verkenners, zelfs op weinig drukke wegen.. Ook dan heb ik er wel stuk of 3 tot 7.

Heb een aftermarket universele PDA houder gekocht en 't ding zit nu bevestigd op mijn ventilatierooster, is prima zo.

Beste bang for the buck imo deze Millenium aanbieding..

Fotootje van bevestiging (wel slechte foto omdat ik bewoog)
    Enig idee hoelang de batterij ongeveer meegaat?

Leave a comment:

• Wouter
    replied
    Voorlopig een tevreden Wikango One Millenium gebruiker hier.

Alle updates gebeuren automatisch via GPRS en heb vandaag nog een update gehad voor alle vaste radars + risicozone's waar er al mobiele controle's zijn geweest (update van 8 januari 2011), dus da's wel fijn. En de huidige ervaring leert me dat 'ie ze dus allemaal netjes aangeeft (in de juiste richting dus waar je rijdt).

Qua verkenners ook geen klagen, op de E403 had ik toch een paar verkenners (tussen de 5 en 10), maar eens op de E17 toch meteen rond de 20, op minder dan een km afstand van me. Heb ook al gemerkt dat 't sterk afhankelijk is van 't uur waarop je rijdt, ben benieuwd wat dat tijdens de piek-uren zal geven.

Mini Coyote zal nog altijd wel meer verkenners hebben atm in België maar voor mij voldoet dit al meer dan genoeg, je weet perfect waar je eventueel van 't gas af moet, en de mobiele flitsers (en evt.) op de snelweg ga je zeker vermeld hebben op 't toestel.

Zelfs wanneer ik rij op een 50/70-weg heb ik verkenners, zelfs op weinig drukke wegen.. Ook dan heb ik er wel stuk of 3 tot 7.

Heb een aftermarket universele PDA houder gekocht en 't ding zit nu bevestigd op mijn ventilatierooster, is prima zo.

Beste bang for the buck imo deze Millenium aanbieding..

Fotootje van bevestiging (wel slechte foto omdat ik bewoog)

Bijgevoegde Bestanden

Leave a comment:

• Bouver
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
    Bij Wikango zal dat vooral zijn om meer verkenners te hebben. Coyote is niet gratis op de iPhone, je moet geloof ik betalen voor een abonnement.
    Je moet inderdaad betalen voor iCoyote op de iPhone.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
    Ik snap niet goed waarom ze die iPhone app. gratis aanbieden. Zo snijden ze toch in hun eigen vel. Waarom moet je dan nog een apart toestel kopen voor 249 euro?
    Zelfde opm. voor de Coyote trouwens.

Bij Wikango zal dat vooral zijn om meer verkenners te hebben. Coyote is niet gratis op de iPhone, je moet geloof ik betalen voor een abonnement.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Heeft er al iemand de Wikango Max ? Blijkbaar is dit de opvolger van de One?

Leave a comment:

• Wouter
    replied
    En alles werkt! Had gewoon wat geduld nodig dus. Het apparaat activeert zichzelf dus idd pas na een aantal uren wanneer je het de eerste keer aanlegt.

Eindelijk kan ik dat ding nu 's deftig testen

Leave a comment:

• Wouter
    replied
    Kwestie van de troubleshooting hier een beetje bij te houden, topic gemaakt op het franse support forum van Wikangourou.

Leave a comment:

• Wouter
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Salithra Bekijk Berichten
    GPS en satteliet ontvangst is prima, alles werkt al op de baan, uitgezonderd die Live mode, in het menu activerings code stonden enkel AAAAAAAA tjes , maar omdat het millenium model is dus niks ingegeven zoals uw beschrijving.

Zal wachten tegen morgen en dan zie ik wel, anders terug richting winkel

Ik heb dus volledig hetzelfde probleem als u. Enige tip die ik u wel kan geven is om uw productnummer in te geven op de franse site (alertegps.com) en daar kun je uw product registreren, op de nederlandstalige site is het idd "dienst niet beschikbaar".

Leave a comment:

• Wouter
    replied
    Als ik mij registreer op alertegps.com en mijn productnummer ingeef staat er LIVE OFF, en als ik op activeren druk moet ik akkoord gaan om 8 euro / maand te betalen terwijl dit een Millenium is met gratis abo ?!

Leave a comment:

• Wouter
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    En ik maar zoeken naar het menu "systeem" . Zou dus al automatisch moeten geactiveerd zijn m.a.w. bij mijn Millenium ?

Euhm ok mis gekeken, heb dus wel degelijk het menu systeem. En wanneer de Wikango in de auto hangt krijg ik ook het menu voor "live activering" en werken de extra functies dus nog niet, enkel de vaste flitspalen. Ik snap het niet goed, ik heb toch een Millenium, dus hoe/wanneer wordt mijn ding geactiveerd ?

Ik vind nergens een serie nummer terug.

Er hangt een sticker op de doos:

"INCLUSIEF LEVENSLANG ABONNEMENT!
    *inbegrepen abonnement verbonden met het serienummer van het product en niet overdraagbaar"

Moet ik dat serienummer gebruiken voor mijn LIVE activering ? Want dat is maar 15 cijfers terwijl die LIVE code 16 cijfers is. Ben eventjes niet mee..

Leave a comment:

Working...
X