Oorspronkelijk geplaatst door BartVP
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wikango One - Millenium
Collapse
X
-
Ik heb toch een nare ervaring meegemaakt bij Wikango een 1-2 maand terug..
Collega van mij had gevraagd aan mij als ik hem zo een lifetime abbonement wou kopen bij wikango op internet..
Zogezegd zo gedaan, besteld en betaald (150€).. Na 2 weken nog steeds geen kaart ofzo ontvangen.
Ik stuur een email, geen reactie.. Terug een email paar dagen later..
Reactie : Ja, het kan zijn dat het met de post verloren gaat..
Die ene zin was het enige dat ze mij terug hebben gestuurd
Ik terug gestuurd : Wat met die 150€ dan?? Zij terug gereageerd : Geef de imei code en nog iets en we zullen het activeren.. Ok, dus gedaan.. Na 1.5week nog steeds niets geactiveerd.. Nog een email gestuurd en weer alles moeten doorsturen..
Na anderhalve maand nog steeds geen werkende wikango..
Ik was het moe en heb dus via paypal een geschil geopend, wat later op een claim is uitgedraaid.. Paypal heeft het geld teruggestord...
Eind goed al goed, maar als het van wikango afhing was ik nu nog aan het wachten..
Comment
-
Hier superrr tevreden van de Wikango One Millenium! Je bent echt perfect gewaarschuwd op risicozone's, zo stond er vandaag effectief een flitser op een risicozone! Thv Deinze of Deerlijk was het dacht ik deze morgend rond 10-11u. Verder nog een melding gekregen in Brussel (43min oud), niks meer gezien daar dus ingegeven dat er niks meer stond ook. Super apparaatje!
Op de E40 had ik zo'n 60-70 verkenners ook, heb de indruk dat dat elke dag vermeerdert. Wikango is serieus in de opmars!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenIk heb me nog een extra Wiki aangekocht voor de madam, maar na een week is't nog altijd wachten op activatie. Op dat gebied lopen ze toch mijlenver achter op de Coyote.
Het enige nadeel is dat je satelietontvangst en GSM signaal moet hebben tijdens het instellen, en je dat dus verplicht buiten moet doen (of in de auto natuurlijk)
Comment
-
Gisteren de applicatie geïnstalleerd op m'n Android gsm (op een volgens hun site niet ondersteunde Sony Ericsson XPeria X10 Mini Pro) en ondanks het te kleine scherm van de gsm (waardoor de applicatie maar voor 95% zichtbaar is en de 'randen' onzichtbaar zijn) werkt dit op het eerste zicht probleemloos.
Ben 1 mobiele flitser tegengekomen op de R4 in Merelbeke waarop het toestel niet waarschuwde, maar ik heb het het voordeel van de twijfel gegeven want de flitsman was zijn boeltje aan het opkuisen.
Ik blijf het wel raar vinden dat je voor een Android/iPhone variant niets moet activeren. Zitten er dan verborgen kosten aan?
Comment
-
Deze morgen dus getest:
Traject Hillegem --> Wommelgem:
N42 Zottegem - Wetteren ==> 1 verkenner
E40 Wetteren - Merelbeke ==> 6 verkenners
R4 Merelbeke - Destelbergen ==> 3 verkenners
E17 Destelbergen - Ring Antwerpen ==> over ganse stuk 1 verkenner
E313 Ring Antwerpen - Wommelgem ==> 13 verkenners
Blijkbaar toch iets fout op dat stuk E17. Da's 40 km met 1 verkenner voor mij, kan toch niet? Op een piekuur nochtans deze morgen. Al beter dan gisteren, dan had ik 0 verkenners. Gisteravond in terugkeren naar huis (zelfde traject maar omgekeerd) wel rond de 40 verkenners op E17 en 70 verkenners op E40...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BartVP Bekijk BerichtenIk heb hem nu al 3 dagen en nog steeds geen live activatie.
blokje blijft op rood staan en als ik de code indruk op het toestel blijft dat al minstens een uur staan op 'verwerken'!!! Verder is mijn geduld nog niet gegaan.
Nog iemand met deze ervaringen?
Liefst in het Frans (of Engels, maar zeker geen NL want die mails belanden in de poubelle)
Comment
-
Vandaag de eerste keer deftig de Wikango op mijn foon kunnen testen: constant rond de 20 verkenners op de E314. Ook gaf hij een melding aan ter hoogte van Houthalen, op een plaats waar ik nog nooit iemand heb weten staan. Ook stond er op dat moment niemand. Hoe kan je deze melding 'annuleren', zodat deze niet meer gemeld wordt aan andere gebruikers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenVandaag de eerste keer deftig de Wikango op mijn foon kunnen testen: constant rond de 20 verkenners op de E314. Ook gaf hij een melding aan ter hoogte van Houthalen, op een plaats waar ik nog nooit iemand heb weten staan. Ook stond er op dat moment niemand. Hoe kan je deze melding 'annuleren', zodat deze niet meer gemeld wordt aan andere gebruikers?
In 't begin snapte ik dat ook niet goed, ff ter verduidelijking:
vaak krijg je dus idd een melding bvb. "Opgelet, radar met statief", dit zijn enkel risicozone's die de Wikango aangeeft waar ze vaak staan. Deze kan je niet "annuleren/bevestigen". En geloof me die risicozone's zijn best te respecteren! Zo heb ik een paar dagen terug effectief eentje zien staan op zo'n risicozone.
Wanneer je een "échte" (= door een andere Wikango gebruiker ingegeven) melding krijgt, dan (enfin, toch mijn Wikango, heb een normale dus niet op iPhone) hoor je een sirenegeluid. Ook zie je hoe lang geleden terug (aantal minuten) de melding is gemaakt.
In dit geval moet je bevestigen/annuleren (en evt. de richting nog 's selecteren) of 'ie er al dan niet nog staat.
Ik kan nu toch na een paar weken wel zeggen dat dit bakske goed zijn werk doet.
Comment
-
Ik begin heel dat wikango spelletje dik beu te worden.
Gisteren een nieuw toestel gaan halen omdat na een week er nog steeds niets geactiveerd was. Ik had ook geen enkel antwoord gekregen vanuit Frankrijk.
Dus ik gisteren aan de slag met het nieuwe toestel. Software installeren, product registreren en nieuwe firmware downloaden... En daar loopt het weer mis. Het toestel start niet meer op... Het logo en het blauwe lichtje voor 5 seconden en daarna valt ie uit.
Ook komt de reset knop niet in beeld, dus dat kan ook niet meer...
Iemand een idee? Want anders gaan hij opnieuw naar de winkel....
Comment
-
Ook eventjes m'n post van in het Coyote topic even hier copy pasten als toevoeging in dit topic:
Gisteren Mini Coyote V1 vs Wikango One Millenium 's naast mekaar gehad in de auto en getest.
In de ene richting op de E17: Wikango 53 verkenners, Coyote 55
In de andere richting: Wikango 20-tal, Coyote nog altijd rond de 50
Denk 2x na voor je een Mini Coyote koopt met abo kosten..
Coyote: fragiel design, lijkt soms achter te komen, hoge abo kosten, voorlopig wel nog iets meer verkenners gemiddeld maar..
Wikango One: komt sowieso met duidelijk kleurenscherm, supergoed afgewerkt, duidelijke meldingen met stem, en hoe langer hoe meer verkenners er bij komen.. Ze zijn hun schade serieus aan het inhalen, én met het millenium pack heb je een abo voor het leven..
Dat ding heeft mij al GOED geholpen tot nu toe, valt me ook op dat er risicozone's inzitten die de Coyote niet heeft zitten. Zo passeerde ik (met beide toestellen) op een punt waar de Wikango een risicozone aangaf, en de Coyote niet. 2 weken terug stonden ze op die risicozone effectief te flitsen.. Op die manier ben ik gered (ging niets ergs zijn maar gelukkig toch gezien en kunnen melden in de Wikango).
Comment
-
Beide toestellen zijn aan elkaar gewaagd, de Wiki heeft een iets groter slaagpercentage op de autosnelweg, maar minder op de secundaire wegen dan de concurrent. Slaagpercentage = mobiele melding op't scherm, ongeacht het aantal verkenners. Met de Wiki nog nooit geen valse mobiele melding gehad, en dat kan ik van de Coyote niet zeggen. Ik heb voor beide toestellen de radarpalen en risicozone's uitgeschakeld, de Wiki maakt meer en regelmatiger lawaai dan de Coyote, maar persoonlijk hecht ik daar geen waarde aan. Als je moet oppassen voor elke risicozone of mogelijke flitsplaats, dan haal je nooit een deftig gemiddelde.
En 250 euro éénmalig voor levenslang, of 150/200 aankoop + 150jaarlijks/250tweejaarlijks ... do the math.
Comment
-
Mijn maand gratis coyote op Android gaat binnenkort ook aflopen.
Die Wikango lijkt me een ideale vervanger.
Op appbrain blijkt dat die niet op de achtergrond kan draaien? GPS en Wikango zou dus samen niet mogelijk zijn, iemand die dit kan bevestigen?Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
Comment