Oorspronkelijk geplaatst door Wouter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wikango One - Millenium
Collapse
X
-
Guest replied
-
Guest repliedheb de 3 g uitgeschakeld en niks ingevuld bij provider.
Wat is voor belgie de intressantste aanbieding voor 3 g voor iemand die dat maar nu en dan gebruikt? Ik zit nu bij proximus. Wat zijn de ervaringen?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenheb een iphone en een vraagje over de wikango app die ik net gedownload heb. Ik gebruik mijn iphone voor alleen het bellen en muziek beluisteren. Ik heb geen data abbonement alleen een sim kaart van mijn oude telefoon die erin zit en waarmee ik kan bellen.
Als ik die app wikango nu aanzet op de iphone (heb locatie voorziening aangezet hier thuis maar hier ben ik verbonden met wif met internet) en ik begin te rijden gaat dat dan werken gezien ik geen data abbonnement heb? Werkt dat dan met de sim kaart? Misschien domme vraag maar mijn kennis is beperkt van die dingen.
Het downloaden van de app was gratis moet ik geen abbonement betalen voor de life meldingen? Ik heb nergens gezien dat ik iets moet betalen. Ik heb me geregistreerd op de site maar daar ook zag ik nergens iets staan van een abbo voor de iphone apps.
Leave a comment:
-
Guest repliedheb een iphone en een vraagje over de wikango app die ik net gedownload heb. Ik gebruik mijn iphone voor alleen het bellen en muziek beluisteren. Ik heb geen data abbonement alleen een sim kaart van mijn oude telefoon die erin zit en waarmee ik kan bellen.
Als ik die app wikango nu aanzet op de iphone (heb locatie voorziening aangezet hier thuis maar hier ben ik verbonden met wif met internet) en ik begin te rijden gaat dat dan werken gezien ik geen data abbonnement heb? Werkt dat dan met de sim kaart? Misschien domme vraag maar mijn kennis is beperkt van die dingen.
Het downloaden van de app was gratis moet ik geen abbonement betalen voor de life meldingen? Ik heb nergens gezien dat ik iets moet betalen. Ik heb me geregistreerd op de site maar daar ook zag ik nergens iets staan van een abbo voor de iphone apps.
Leave a comment:
-
Na nu een paar dagen de Wikango android-applicatie op mijn HTC Desire HD te hebben geprobeerd en getest kan ik vergelijken met het standalone toestel, mijn Wikango One Millenium. Het valt toch op dat de app soms "flipt" itt Wikango One die toch een stuk consistenter is. Zo gaat de applicatie op m'n HTC bvb. soms de meters beginnen aftellen tot een risicozone (krijg je dat geluid ook), gaan de "aftellende meters" veel sneller dan ze in realiteit gaan, stopt het aftellen ineens, begint het aftellen terug, dit gepaard met de geluiden die beginnen te freaken constant. Of als je op een kruispunt staat kan 'ie bij het terug vertrekken ook soms even een valse melding geven van een flitspaal die dichtbij is maar niet in uw richting staat, na enkele meters "herstelt" hij zich wel snel. Oké, sowieso weet je dus - als de app wat flipt- je moet opletten maar op de One heb je dergelijke bugs toch niet.
Ik vraag me af of het aan mijn GPS-ontvangst op de telefoon ligt/lag oftewel aan de applicatie die nog wat moet worden bijgeschaafd adhv updates.
Leave a comment:
-
Guest repliedMijn Wikangoo start sinds gisteren telkens op met een reclameboodschap ... very irritating.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenVraagje over wikango ( of andere radarverklikker ) :
Gisterenmorgen zag ik rond 9uur in de Pinte een mobiele controle staan in de tegenovergestelde richting . heb dit gemeld op mijn wikango , maar gisterenavond toen we terug naar huis kwamen kreeg ik melding dat daar een mobiele controle staat , die er dus niet stond , was waarschijnlijk door mijn eigen melding van ' smorgens dat ik verwittigd werd .
Maar hoe werkt dit juist ? hoelang blijft dit daar opstaan ?
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenIn 't begin snapte ik dat ook niet goed, ff ter verduidelijking:
vaak krijg je dus idd een melding bvb. "Opgelet, radar met statief", dit zijn enkel risicozone's die de Wikango aangeeft waar ze vaak staan. Deze kan je niet "annuleren/bevestigen". En geloof me die risicozone's zijn best te respecteren! Zo heb ik een paar dagen terug effectief eentje zien staan op zo'n risicozone.
Wanneer je een "échte" (= door een andere Wikango gebruiker ingegeven) melding krijgt, dan (enfin, toch mijn Wikango, heb een normale dus niet op iPhone) hoor je een sirenegeluid. Ook zie je hoe lang geleden terug (aantal minuten) de melding is gemaakt.
In dit geval moet je bevestigen/annuleren (en evt. de richting nog 's selecteren) of 'ie er al dan niet nog staat.
Ik kan nu toch na een paar weken wel zeggen dat dit bakske goed zijn werk doet.
Als het je eigen melding nog zou geweest zijn (kan bijna niet) zal het een sirenegeluid geweest zijn + het aantal minuten dat 't geleden is dat je hem ingegeven hebt of het aantal minuten dat het geleden is dat de laatste persoon deze melding zou bevestigd hebben.
Leave a comment:
-
Guest repliedVraagje over wikango ( of andere radarverklikker ) :
Gisterenmorgen zag ik rond 9uur in de Pinte een mobiele controle staan in de tegenovergestelde richting . heb dit gemeld op mijn wikango , maar gisterenavond toen we terug naar huis kwamen kreeg ik melding dat daar een mobiele controle staat , die er dus niet stond , was waarschijnlijk door mijn eigen melding van ' smorgens dat ik verwittigd werd .
Maar hoe werkt dit juist ? hoelang blijft dit daar opstaan ?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenWelk type heb je precies gekregen ? En hebben ze iets gezegd over 'abo' ? Standaard 3 maanden , of 'lifetime' ?
Leave a comment:
-
Guest repliedWelk type heb je precies gekregen ? En hebben ze iets gezegd over 'abo' ? Standaard 3 maanden , of 'lifetime' ?
Leave a comment:
-
Guest repliedHeb sedert gisteren dus ook een wikango
Moest naar een beurs en op een bepaalde stand bij een grote bestelling kreeg ik een wikango erbij , benieuwd wat dit gaat geven ...
zal hier wel regelmatig zijn met een vraag denk ik
Leave a comment:
-
Guest replied3 uur is inderdaad heel weinig, ik haal toch ook 5-6 uur non-stop gebruik.
Staat je helderheid en/of contrast maximaal ingesteld ? Hier ligt mi een belangrijke sleutel tot de gebruiksduur van de batterij.
Het opladen duurt dan toch ook vrij lang, bij een lege batterij heeft 'ie ook 5 uur nodig om volledig op te laden ( van rood naar blauw).
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk BerichtenBen ik de enige die vindt dat de batterij van Wikango zo weinig capaciteit heeft?
Volledig geladen houdt die het niet meer dan 3u vol.
Vervelend als je autolader niet bij hebt.
Kan beter idd, maar de mijne houdt 't wel iets langer dan 3 uur vol, ik denk dat je daar nog een uurtje of 2-3 mag bij doen makkelijk. Laad je hem telkens volledig op tot de oplichtende ring rond de knop blauw wordt ?
Leave a comment:
-
Ben ik de enige die vindt dat de batterij van Wikango zo weinig capaciteit heeft?
Volledig geladen houdt die het niet meer dan 3u vol.
Vervelend als je autolader niet bij hebt.
Leave a comment:
-
Guest repliedWikango voor Android, versie 2.0.2, werkt niet goed, punt.
Leave a comment:
-
Nee ik heb een HTC, op andere toepassingen (coyote, googlemaps, geoskiing) werkt de gps perfect dus zal het niet aan liggen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk BerichtenOp Android flipt Wikango hier ook soms ook.
Hij geeft een vaste flitspaal om 800m aan, ineens springt hij weg en geeft hij een nieuwe melding van vaste paal op 1200 meter die daarop ineens op 100m of 0m springt etc.
Het ligt aan Wikango, niet aan uw gsm.
samsung galaxy? Die gps is niet echt goed.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk BerichtenOp Android flipt Wikango hier ook soms ook.
Hij geeft een vaste flitspaal om 800m aan, ineens springt hij weg en geeft hij een nieuwe melding van vaste paal op 1200 meter die daarop ineens op 100m of 0m springt etc.
Dan ligt het misschien net wel aan jullie gsm.. Heb dit met mijn standalone Wikango nog nooit voorgehad voor zover ik me kan herinneren.
Leave a comment:
-
Op Android flipt Wikango hier ook soms ook.
Leave a comment:
Leave a comment: