Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wikango One - Millenium

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Als ik mijn Wikangoo opstart in de auto, valt de ontvangst van de autoradio terug naar 50% , ttz enkel de sterkere stations ( MNM Q StuBru ) zijn nog te ontvangen. Als ik afstem op een alternatieve frequentie vanuit een andere provincie, is het noppes totdat ik de Wiki terug uitschakel. Daar is een perfect technische verklaring voor, alleen had ik gehoopt dat de electronica binnenin de Wiki iets beter beschermd was voor dit fenomeen.

Leave a comment:

• Frédéric_01
    replied
    Heb een probleempje,

Mijn wikango ligt in conflict met de RNS510 van VW.
    Moest in ieper zijn, tik het adres in en GPS gaf wervik aan als ik in ieper zit.

Doe de wikango weg en alles terug normaal.
    Zou het werken als ik de wikango links van het stuur zet en de gps in de midden (die kan nergens anders want is ingebouwd )?
    Of zal dit steeds in conflict blijven?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    ok

Leave a comment:

• Bouver
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
    ik ben voorlopig de app wat aan het uittesten. Blonk niet echt uit in sattelier receptie op de iphone. Kreeg geen geldige gps bepaling vandaag.

Ik heb ook even mijn mobiele data setting op de iphone uitgezet zodat hij efkes geen netwerk kreeg maar toch stel ik vast dat hij wel de km correct aangeeft die je rijd. Hoe kan dit eigenlijk dat hij mijn kilometers per uur weet zonder netwerk? Hoe werkt dat dan?
    Omdat de snelheid via GPS gaat, en niet via het netwerk.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    ik ben voorlopig de app wat aan het uittesten. Blonk niet echt uit in sattelier receptie op de iphone. Kreeg geen geldige gps bepaling vandaag.

Ik heb ook even mijn mobiele data setting op de iphone uitgezet zodat hij efkes geen netwerk kreeg maar toch stel ik vast dat hij wel de km correct aangeeft die je rijd. Hoe kan dit eigenlijk dat hij mijn kilometers per uur weet zonder netwerk? Hoe werkt dat dan?

Leave a comment:

• Gunther112
    replied
    Ah, wist ik niet. Bedankt !

Leave a comment:

• Wouter
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
    Ik heb zonet eenn Wikango Millenium Max gekocht. Maar wordt niet herkend door mijn computer (Windows Vista). Ik heb even gezocht op de FAQ op de site, maar wat daar staat is onduidelijk (toch voor mij). Iemand een idee wat er moet gedaan worden ?
    En als het toestel aan het opladen is aan de pc, kan die dan niet uitgeschakeld worden ? Blijft aanstaan bij mij....

Aan de PC hangen om up te daten is niet nodig. Het toestel doet automatisch updates via GPRS wanneer het aangeschakeld is.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Moet ge dat dan op uw PC aansluiten?
    Dat moet toch allemaal vanzelf gaan?

Leave a comment:

• Gunther112
    replied
    Wikango Millenium Max

Ik heb zonet eenn Wikango Millenium Max gekocht. Maar wordt niet herkend door mijn computer (Windows Vista). Ik heb even gezocht op de FAQ op de site, maar wat daar staat is onduidelijk (toch voor mij). Iemand een idee wat er moet gedaan worden ?
    En als het toestel aan het opladen is aan de pc, kan die dan niet uitgeschakeld worden ? Blijft aanstaan bij mij....

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Het kreng was gratis bij een aankoop aktie

Leave a comment:

• decat
    replied
    heb een iphone en geen data abbonnement
    I lolled

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    again thanks info

Leave a comment:

• Wouter
    replied
    vraagje: enig idee hoeveel data wikango zou verbruiken tijdens een rit van 1 uur via 3G?
    Echt zeer weinig kan ik je uit eigen ervaring vertellen Meer dan 2MB zal dat wel niet zijn.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    vraagje: enig idee hoeveel data wikango zou verbruiken tijdens een rit van 1 uur via 3G?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    ik zag dat de proximus promotie maar tot vandaag liep dus heb ik snel dat nog genomen en er was nog een extra korting van 9 euro wegens online bestellen als optie op mijn bestaande abonnement dus surf ik indeed 6 maand aan 5 euro en daarnaa aan 1O voor 25O Mb. Leek me het makkelijkste.

Merci voor de tip

Leave a comment:

• Jochen
    replied
    MV heeft wel niet echt de beste 3G dekking hè...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    ok merci voor alle info

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door blazer Bekijk Berichten
    Mobile vikings , is het best denk ik voor data .

15 € voor dacht 60 min bellen 2000 sms en 2 GB data
    Idd, als je voor 15 euro oplaadt dan kan je dat bedrag gebruiken om te bellen (24cent per minuut dacht ik) en je krijgt dan "gratis" 2GB datavolume en 1000 sms'jes naar alle nummers en 1000 sms'jes naar andere Mobile Vikings nummers.
    Die gratis voordelen blijven geldig tot 1 maand na de herlading.
    Je belwaarde natuurlijk langer.

Ik heb sinds een maand of twee Mobile Vikings en ben er zeer tevreden van.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Mobile vikings , is het best denk ik voor data .

15 € voor dacht 60 min bellen 2000 sms en 2 GB data

Leave a comment:

• Gixxer
    replied
    heb de 3 g uitgeschakeld en niks ingevuld bij provider.

Wat is voor belgie de intressantste aanbieding voor 3 g voor iemand die dat maar nu en dan gebruikt? Ik zit nu bij proximus. Wat zijn de ervaringen?
    Bij proximus is dat de eerste 10 maand 5 € per maand daarna is het 10 € per maand om op internet te gaan en je mails te bekijken en andere apps te gebruiken via mobliele data..
    Via 3G (wap) gaat het volgens mij ook maar dan betaal je per sessie van een bepaald aantal minuten dacht ik, wat veel duurder uitkomt.
    Last edited by Gixxer; 22/05/2011, 08:48. Reden: typfout

Leave a comment:

Working...
X