Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wikango One - Millenium
Collapse
X
-
Guest repliedAls ik mijn Wikangoo opstart in de auto, valt de ontvangst van de autoradio terug naar 50% , ttz enkel de sterkere stations ( MNM Q StuBru ) zijn nog te ontvangen. Als ik afstem op een alternatieve frequentie vanuit een andere provincie, is het noppes totdat ik de Wiki terug uitschakel. Daar is een perfect technische verklaring voor, alleen had ik gehoopt dat de electronica binnenin de Wiki iets beter beschermd was voor dit fenomeen.
-
Heb een probleempje,
Mijn wikango ligt in conflict met de RNS510 van VW.
Moest in ieper zijn, tik het adres in en GPS gaf wervik aan als ik in ieper zit.
Doe de wikango weg en alles terug normaal.
Zou het werken als ik de wikango links van het stuur zet en de gps in de midden (die kan nergens anders want is ingebouwd)?
Of zal dit steeds in conflict blijven?
Leave a comment:
-
Guest repliedok
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenik ben voorlopig de app wat aan het uittesten. Blonk niet echt uit in sattelier receptie op de iphone. Kreeg geen geldige gps bepaling vandaag.
Ik heb ook even mijn mobiele data setting op de iphone uitgezet zodat hij efkes geen netwerk kreeg maar toch stel ik vast dat hij wel de km correct aangeeft die je rijd. Hoe kan dit eigenlijk dat hij mijn kilometers per uur weet zonder netwerk? Hoe werkt dat dan?
Leave a comment:
-
Guest repliedik ben voorlopig de app wat aan het uittesten. Blonk niet echt uit in sattelier receptie op de iphone. Kreeg geen geldige gps bepaling vandaag.
Ik heb ook even mijn mobiele data setting op de iphone uitgezet zodat hij efkes geen netwerk kreeg maar toch stel ik vast dat hij wel de km correct aangeeft die je rijd. Hoe kan dit eigenlijk dat hij mijn kilometers per uur weet zonder netwerk? Hoe werkt dat dan?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenIk heb zonet eenn Wikango Millenium Max gekocht. Maar wordt niet herkend door mijn computer (Windows Vista). Ik heb even gezocht op de FAQ op de site, maar wat daar staat is onduidelijk (toch voor mij). Iemand een idee wat er moet gedaan worden ?
En als het toestel aan het opladen is aan de pc, kan die dan niet uitgeschakeld worden ? Blijft aanstaan bij mij....
Aan de PC hangen om up te daten is niet nodig. Het toestel doet automatisch updates via GPRS wanneer het aangeschakeld is.
Leave a comment:
-
Guest repliedMoet ge dat dan op uw PC aansluiten?
Dat moet toch allemaal vanzelf gaan?
Leave a comment:
-
Wikango Millenium Max
Ik heb zonet eenn Wikango Millenium Max gekocht. Maar wordt niet herkend door mijn computer (Windows Vista). Ik heb even gezocht op de FAQ op de site, maar wat daar staat is onduidelijk (toch voor mij). Iemand een idee wat er moet gedaan worden ?
En als het toestel aan het opladen is aan de pc, kan die dan niet uitgeschakeld worden ? Blijft aanstaan bij mij....
Leave a comment:
-
Guest repliedHet kreng was gratisbij een aankoop aktie
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenheb een iphone en geen data abbonnement
Leave a comment:
-
Guest repliedagain thanks info
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenvraagje: enig idee hoeveel data wikango zou verbruiken tijdens een rit van 1 uur via 3G?Meer dan 2MB zal dat wel niet zijn.
Leave a comment:
-
Guest repliedvraagje: enig idee hoeveel data wikango zou verbruiken tijdens een rit van 1 uur via 3G?
Leave a comment:
-
Guest repliedik zag dat de proximus promotie maar tot vandaag liep dus heb ik snel dat nog genomen en er was nog een extra korting van 9 euro wegens online bestellen als optie op mijn bestaande abonnement dus surf ik indeed 6 maand aan 5 euro en daarnaa aan 1O voor 25O Mb. Leek me het makkelijkste.
Merci voor de tip
Leave a comment:
-
Guest repliedok merci voor alle info
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door blazer Bekijk BerichtenMobile vikings , is het best denk ik voor data .
15 € voor dacht 60 min bellen 2000 sms en 2 GB data
Die gratis voordelen blijven geldig tot 1 maand na de herlading.
Je belwaarde natuurlijk langer.
Ik heb sinds een maand of twee Mobile Vikings en ben er zeer tevreden van.
Leave a comment:
-
Guest repliedMobile vikings , is het best denk ik voor data .
15 € voor dacht 60 min bellen 2000 sms en 2 GB data
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenheb de 3 g uitgeschakeld en niks ingevuld bij provider.
Wat is voor belgie de intressantste aanbieding voor 3 g voor iemand die dat maar nu en dan gebruikt? Ik zit nu bij proximus. Wat zijn de ervaringen?
Via 3G (wap) gaat het volgens mij ook maar dan betaal je per sessie van een bepaald aantal minuten dacht ik, wat veel duurder uitkomt.
Leave a comment:
Leave a comment: