Mededeling

Collapse
No announcement yet.

US-pinkers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• US-pinkers

Ik ben geïnteresseerd in het laten meebranden van mijn voorste pinkers. Nu weet ik niet in welke wate die mag in het Belgenland en vandaar deze thread.

Het principe is eenvoudig: Ofwel laat je door middel van VAGCOM je pinkers meebranden, ofwel steek je modules die ervoor zorgen dat je pinkers voor 30% meebranden. Wanneer je je richtingsaanwijzer afzet, werkt alles normaal, zoals het hoort.

Maar hoe zit het nu qua wetgeving? Ik dacht altijd dat de verlichting vooraan enkel wit of geel mocht zijn, de zijkant mocht dan wel weer oranje zijn. Ik vind precies niet echt éénduidigheid in het wetboek...

Als iemand van jullie weet hoe het zit, en het liefst nog kan staven met bewijzen, gelieve het mij te laten weten.

Alvast bedankt!

DRIVER-W

En wat is daar 't praktisch nut van?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
      En wat is daar 't praktisch nut van?
      Ik HAAT niet-meebrandende pinkers!!!

Nee, ik vond het wel knap staan als de pinkers lichtjes meebranden.
      (ja, ik ben een tjoener)

Comment

Mag niet, kan beboet worden.

Maar het is vet
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Denk niet dat ze u speciaal daarvoor aan de kant gaan zetten.
          Er zijn ergere dingen waarvoor ze dat wel zouden doen.

Trouwens, met die verschillende vormen van dagverlichtingen (en meebrandende mistlampen zoals op de Merc E of Citroen C6) zou dat geen probleem moeten leveren. Je zegt wel dat dat van dat is

Maar je zit nog met die verdomde keuring eh

Comment

Rij er sinds oktober mee rond, nog geen problemen mee gehad.
            In juni zal ik naar de keuring moeten, we zien dan wel wat ze zeggen. Maar met Vagcom is't rap uit en ingeschakeld
            2012 Renault Megane RS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
              Mag niet, kan beboet worden.

Maar het is vet
              Kan je hiervoor een bewijs leveren(wetboek, ...)? Ik dacht ook dat het niet mag, maar ik heb op cleaned een discussie lopen met een plaatser van die dingen. Ik wil hem dus even laten zien dat ik gelijk heb Maar dat is uiteraard niet de reden waarom ik dit topic geopend heb.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten

Tegen dan zit hij ook nog met zijn xenons

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                  maar ik heb op cleaned
                  Zie je, hier loopt het fout.

Comment

Denk niet dat ze u speciaal daarvoor aan de kant gaan zetten.
                    Er zijn ergere dingen waarvoor ze dat wel zouden doen.

Trouwens, met die verschillende vormen van dagverlichtingen (en meebrandende mistlampen zoals op de Merc E of Citroen C6) zou dat geen probleem moeten leveren. Je zegt wel dat dat van dat is

De E-klasse, C6 en andere auto's(E60, Recente Audi's met leds) zijn wel gehomologeerd daarvoor. Mijn auto dus niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                      Zie je, hier loopt het fout.
                      Daar vind je spotgoedkope velgen! Ik denk dat er zelfs iemand 18" Mercedesvelgen verkoopt! Sla je slag!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                        Tegen dan zit hij ook nog met zijn xenons
                        Ja ik ook

Heel dien bazaar met resistors en ballasten moet er uit en terug weer in.

Comment

Ja ik ook

Heel dien bazaar met resistors en ballasten moet er uit en terug weer in.
                          Bij mij moet er gewoon 2 kabeltjes losgekoppeld worden en de gewone halogeenlampen moeten teruggestoken worden...

Uw ballasten kunt ge toch laten zitten? Die plakken onderaan het lichtblok(waar de originele uitsparing voor ballasten is). Of is dat bij u niet op die manier gestoken?

Comment

Bij mij moet er gewoon 2 kabeltjes losgekoppeld worden en de gewone halogeenlampen moeten teruggestoken worden...

Uw ballasten kunt ge toch laten zitten? Die plakken onderaan het lichtblok(waar de originele uitsparing voor ballasten is). Of is dat bij u niet op die manier gestoken?
                            Bij mij is het een ganse nest jong

Ja juist klopt wat je zegt.
                            Je bedoelt toch die ruimte uitsparing in het lichtblok zelf?
                            onderaan weet ik niet

Comment

Bij mij is het een ganse nest jong

Ja juist klopt wat je zegt.
                              Je bedoelt toch die ruimte uitsparing in het lichtblok zelf?
                              onderaan weet ik niet
                              Nee nee, aan de onderkant van het lichtblok, dus niet in het lichtblok.

Comment

Nee nee, aan de onderkant van het lichtblok, dus niet in het lichtblok.
                                is dat echt?

Wist ik niet.

Comment

Kan je hiervoor een bewijs leveren(wetboek, ...)? Ik dacht ook dat het niet mag, maar ik heb op cleaned een discussie lopen met een plaatser van die dingen. Ik wil hem dus even laten zien dat ik gelijk heb Maar dat is uiteraard niet de reden waarom ik dit topic geopend heb.
                                  Op Cleaned zijn er al verschillende mensen tegengehouden (vaak voor andere dingen) en kregen dan ook waarschuwing/boete. Lang geleden dat ik cleaned nog echt volgde, maar ik geloof dat Stylicious (audi A4 cabrio) er eens een boete voor heeft gehad.

Maar als ge normaal doet en niet te veel opvalt met uw rijstijl, gaan ze u niet tegenhouden owv meebrandende pinkers.

Comment

Op Cleaned zijn er al verschillende mensen tegengehouden (vaak voor andere dingen) en kregen dan ook waarschuwing/boete. Lang geleden dat ik cleaned nog echt volgde, maar ik geloof dat Stylicious (audi A4 cabrio) er eens een boete voor heeft gehad.

Maar als ge normaal doet en niet te veel opvalt met uw rijstijl, gaan ze u niet tegenhouden owv meebrandende pinkers.
                                    Ik weet dat er al verschillende personen zijn tegengehouden. Hij zegt dan dat je dom bent wanneer je die boete - ik citeer - betaald.

Comment

Is dat dezelfde als wat hier een tijdje geleden reclame heeft gemaakt voor us-pinkers?

Comment

Is dat dezelfde als wat hier een tijdje geleden reclame heeft gemaakt voor us-pinkers?
                                        Neen, dat is iemand anders. De persoon die hier reclame gemaakt heeft voor die pinkers, heeft mijn xenon ook geplaatst. Topservice, in het begin wel wat problemen, maar die zijn opgelost door hem.

Comment

Working...
                                        X