Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rijbewijs

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Frédéric_01
    replied
    Mijn broer heeft deze morgen zijn praktisch rijexamen mogen doen in moorsele.

Gij is gebuisd omdat Mr de controleur niet in zijn nopjes was.

De reden van gebuisd te zijn: Condens aan de binnenkant van de wagen.
    Oke mijn wagen is vuil maar heb gisteren alle ruiten, spiegels en verlichting gekuist.
    Dus ziet niet het probleem in.

Heeft nog verschillende punten opgezet die niet waar zijn ook.

Zoals het hinderen of in gevaar brengen tijdens het parkeren.
    Er reed een vrachtwagen achter hem, steekt zijn pinker uit voor te parkeren.
    Vrachtwagen was dicht, maar plaats genoeg om u manoeuvre te doen.

Hoe kun je nu in godsnaam een vrachtwagen in gevaar brengen met een klein golfke.

Is er daar ergens een mogelijkheid om bij 1 of andere dienst klacht in te dienen.
    Mijn grootmoeder van 78 jaar was mee als begeleider en zij zal alleszins niet liegen.

Bedankt

Leave a comment:

• ICM
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
    Ik zou graag mijn medische schifting doen voor een rijbewijs C. Maar ik vind nergens adressen van hoe en wat. Normaal verzorgen deze firma's zo'n medische schifing. Maar je vind nergens de onderzoekscentra.
    • IDEWE
    • Adhesia
    • Mensura
    IDEWE

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik zou graag mijn medische schifting doen voor een rijbewijs C. Maar ik vind nergens adressen van hoe en wat. Normaal verzorgen deze firma's zo'n medische schifing. Maar je vind nergens de onderzoekscentra.
    • IDEWE
    • Adhesia
    • Mensura

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Probeer eens op http://www.gratisrijbewijsonline-forum.be/

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik heb een vraag en vind niet direct een antwoord.
    Ik ben in het bezit van een voorlopig rijbewijs na het slagen voor mijn theoretisch examen.
    Inmiddels ben ik ook gestart met rijlessen(20u.) te volgen.
    Omdat ik na de 2de les besloten heb om Automatic te leren rijden is het vervolg van de andere 7 lessen verplaatst naar een latere datum (ongeveer een maand later) vanwege de beschikbaarheid van de Automatische wagen van de rijschool in kwestie.

Mijn vraag is of ik ondertussen een auto mag aanschaffen nog voor mijn rijlessen voltooid zijn ?
    Ik zou namelijk graag met een begeleider (uiteraard + 24 en x aantal aar in het bezit van een rijbewijs) reeds al wat beginnen rijden om het verder in te oefenen.

Thx in advance.

Leave a comment:

• McClane
    started a topic Rijbewijs

Rijbewijs

Om de wildgroei van gelijknamige topics tegen te gaan plaats enkel in dit topic jouw vragen i.v.m. het rijbewijs.

Mvg, Moderaille

K.B. 23 maart 1998 : betreffende het rijbewijs.

Info wetgeving
Working...
X